Neeee, ik was vorig jaar nog geen maand 16, maar ze vroegen me ID niet, nog geen enkel feest waar ik heen ben geweest vroegen ze me ID!wrote:Hopelijk ben ik er dit jaar ook bij![]()
Ik had alleen gehoopt dat het net zoals voorgaande editie(s) in april zou zijn, want nu is het 4 dagen voordat ik 16 wordt![]()
zouden ze daar moeilijk over doen als ik al gecontroleerd word?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Haha nou ik hoop het 
Hoeveel kosten de tickets eigenlijk, weet jij dat? En is het normaal uitverkocht?
Hoeveel kosten de tickets eigenlijk, weet jij dat? En is het normaal uitverkocht?
G
Vorige keer was het € 47,50 (in NL) en of het uitverkocht was weet ik nietwrote:Haha nou ik hoop het
T
Nee is volgends mij nog nooit uitverkocht geweestwrote:Vorige keer was het € 47,50 (in NL) en of het uitverkocht was weet ik nietwrote:Haha nou ik hoop het
Editie van 2008 was geloof ik de enige editie die uitverkocht was. 
C
Hardtraxxer
240 posts member since 2011
last seen Nov 2012
Ik heb ook nog nooit geweten dat het uitverkocht was, toch niet de laatste edities...wrote:Nee is volgends mij nog nooit uitverkocht geweestwrote:Vorige keer was het € 47,50 (in NL) en of het uitverkocht was weet ik nietwrote:Haha nou ik hoop het
Ja, op masters of hardcore komen echt 'normale mensen' af ;-)wrote:en voornamelijk normale mensen!
Dat is dan wel weer waar, maar daar ging het ook niet echt over toch.Geweld is meestal ver te zoeken op zo'n feestje!
C
Hardtraxxer
last seen Nov 2012
Jeeepppaaa deze keer met een aparte terror, frenchcore en speedcore area
Bron MOH podcast 14
Dat gaat een beestig feestje worden, zaligggg
Bron MOH podcast 14
Maar hopen dat dat een zaal is die er apart bijkomt, als ik het goed opmaak uit de podcast newsflash is dit ook zo
Als die frenchcore/terror/speedcore maar niet ipv de Industrial komt vind ik alles goed 
JAA!!! Want wij gaan ook Tim!wrote:Ja, op masters of hardcore komen echt 'normale mensen' af ;-)wrote:en voornamelijk normale mensen!
Ik ga dit ook maar eens overwegen, ik weet alleen niet of ik dan nog net wel of net niet in Nederland ben.
T
Wordt heel de avond in de Frenchcore area staan rammen!wrote:Jeeepppaaa deze keer met een aparte terror, frenchcore en speedcore area![]()
Bron MOH podcast 14
Industrial jawrote:Wordt heel de avond in de Frenchcore area staan rammen!wrote:Jeeepppaaa deze keer met een aparte terror, frenchcore en speedcore area![]()
Bron MOH podcast 14
Hier het zelfde verhaalwrote: Industrial jaHoewel, mijn freunden willen waarschijnlijk toch wel naar de main.. Nouja dan maar alleen
1+1 = ?wrote:Hier het zelfde verhaalwrote: Industrial jaHoewel, mijn freunden willen waarschijnlijk toch wel naar de main.. Nouja dan maar alleen
Doe er nog maar een +1 bij .wrote:1+1 = ?wrote:Hier het zelfde verhaalwrote: Industrial jaHoewel, mijn freunden willen waarschijnlijk toch wel naar de main.. Nouja dan maar alleen
Het wordt er alleen maar gezelliger op!! haha
Gezwellig, spreken tzt wel wat af met z'n allen lijkt me ? 
Ja prima ideewrote:Gezwellig, spreken tzt wel wat af met z'n allen lijkt me ?
G
SOWIESO!!!!!!wrote:Gezwellig, spreken tzt wel wat af met z'n allen lijkt me ?
man ik heb hier echt te erg zin in al
Beter meeten hahaha!
Alleen ik blijf niet de hele nacht in de industrial hoor!
Wil ook ff knallen in de early en als die talentenroom er weer is ga ik daar ook wel ff beuken!
Alleen ik blijf niet de hele nacht in de industrial hoor!
Wil ook ff knallen in de early en als die talentenroom er weer is ga ik daar ook wel ff beuken!
C
Hardtraxxer
last seen Nov 2012
Hehe, ik blijf ook niet heel de nacht in 1 area... Dat gaat wat vervelen...
Ik zal regelmatig eens in alle area's gaan kijken. Ik ga wel effe bij de terror gaan rammen... Verder veel in de early en ook veel in de main
Goh, ik heb er al veel zin in
Als ik terugdenk aan The Statement of Disorder, dan krijg ik echt zin om nog eens door de Brabanthallen te dolen
Maar eerst even de kleine editie in de Lotto Arena 
Ik zal regelmatig eens in alle area's gaan kijken. Ik ga wel effe bij de terror gaan rammen... Verder veel in de early en ook veel in de main
Goh, ik heb er al veel zin in
Als ik terugdenk aan The Statement of Disorder, dan krijg ik echt zin om nog eens door de Brabanthallen te dolen
Of die het wil of niet, ik sleep 'm gewoon meewrote:Ja prima ideewrote:Gezwellig, spreken tzt wel wat af met z'n allen lijkt me ?Wessel zullen we ook wel kunnen toevoegen denk ik
T
Ik zei al als het in de Industrial zaal is of als Kelly erbij zal zijn ga ik meewrote:Of die het wil of niet, ik sleep 'm gewoon meewrote:Ja prima ideewrote:Gezwellig, spreken tzt wel wat af met z'n allen lijkt me ?Wessel zullen we ook wel kunnen toevoegen denk ik
Dus wessel, bij deze ben je toegevoegd
Who was there
Nobody has said they're going yet.