Ga daar elke kant op stuiteren die er te stuiteren valt, dus hoop dat er genoeg ruimte iswrote:Bang dat het niet genoeg is voor jou alleen?wrote:Hoeveel man gaan er in de Brabanthallen eigenlijk?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Indd 25.000. Uitverkocht zal erom hangen, zou niet tot de laatste dag wachten.wrote:Hoeveel man gaan er in de Brabanthallen eigenlijk?
D
Hardtraxxer
453 posts member since 2011
zie post onder mij
|
|
v
|
|
v
Last edited by Davy on , edited 2 times in total.
De anthem-makers zijn bekend. State of Emergency (hoe kon het ook bijna anders.....)
View on YouTube
View on YouTube
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Was al tijdje bekend toch? Vanaf 3:22 een kleine preview van de break.. Zo op het eerste gezicht doet het me weinig..
Klopt was al tijd bekendwrote:Was al tijdje bekend toch? Vanaf 3:22 een kleine preview van de break.. Zo op het eerste gezicht doet het me weinig..
Anthem word over een week gereleased
Niet bepaald benieuwd naar. Beetje omdat SoE toch iets verassender is dan Angerfist ofso.wrote:Anthem word over een week gereleased
D
Hardtraxxer
453 posts member since 2011
Kaartje binne 
C
Hardtraxxer
240 posts member since 2011
last seen Nov 2012
Ik vind het wel wat hebben, een typische MOH track, dat wel. Maar als anthem denk ik wel dat het gaat scoren 
G
dat anthem voorstukje 
C
Nog 2 hele weken wachten :|
Stijn, al enig idee hoelaat we vertrekken met d tsjoek-tsjoek?
Stijn, al enig idee hoelaat we vertrekken met d tsjoek-tsjoek?
C
2 mensen, 2 wensen... Wil je nog mac'n of terassje?
Met mooi weer vind ik een terrasje prima, als we gaan maccen dan sla ik het over.
C
Hardtraxxer
240 posts member since 2011
last seen Nov 2012
Damn da's echt wel een mega cool anthem
Ik vind het zeker wel iets hebben 
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Iemand die Masters Elite al gezien?
Catscan en Angerfist kunnen nog best iets vets neerzetten, maar Outblast erbij?
En wat moet ik me precies voorstellen bij Daymar & Unexist?
Dikke hardcore gemixt met dikke industrial
?
Dikke hardcore gemixt met dikke industrial
Outblast producet misschien stront maar hij draait hetzelfde als Angerfist, tenzij hij met korsakoff draait, dan is het de meest zwakke mainstream wat er bestaat...wrote:Iemand die Masters Elite al gezien?
Dikke hardcore gemixt met dikke industrial?
En ik zou niet weten wie van Daymar of Unexist jij dikke industrial vind?
Maar het is allebei een beetje de hardere hardcore, kan het geen industrial noemen
S
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2015
Unexist iig niet, die draait gewoon hardcore.wrote:Outblast producet misschien stront maar hij draait hetzelfde als Angerfist, tenzij hij met korsakoff draait, dan is het de meest zwakke mainstream wat er bestaat...wrote:Iemand die Masters Elite al gezien?
Dikke hardcore gemixt met dikke industrial?
En ik zou niet weten wie van Daymar of Unexist jij dikke industrial vind?
Maar het is allebei een beetje de hardere hardcore, kan het geen industrial noemen
Maar Day Mar vind ik best wat industrial elementen erbijhebben in haar tracks.
'Gewoon hardcore' kan ik het echt niet meer noemen wat Unexist en Day-mar draaien. Wordt typisch zo'n set dat mensen op de main zich een uur lang afvragen wat de fak er aan de hand is...
Ligt meer aan het volk daar.wrote:'Gewoon hardcore' kan ik het echt niet meer noemen wat Unexist en Day-mar draaien. Wordt typisch zo'n set dat mensen op de main zich een uur lang afvragen wat de fak er aan de hand is...
Dat zegt hij toch ook, hij maakte alleen een verband tussen dat je het geen gewone hardcore kan noemen en het folk daar het wss te hard vindt.wrote:Ligt meer aan het volk daar.wrote:'Gewoon hardcore' kan ik het echt niet meer noemen wat Unexist en Day-mar draaien. Wordt typisch zo'n set dat mensen op de main zich een uur lang afvragen wat de fak er aan de hand is...
Ja en nee. Ligt er ook gewoon aan dat vooral de stijl van Day-mar heel weinig te maken heeft met mainstream hardcore. En mensen die daar niet van houden die kunnen er ook niks mee. 3 jaar geleden vond ik het ook maar bizarre teringherrie.wrote:Ligt meer aan het volk daar.wrote:'Gewoon hardcore' kan ik het echt niet meer noemen wat Unexist en Day-mar draaien. Wordt typisch zo'n set dat mensen op de main zich een uur lang afvragen wat de fak er aan de hand is...
S
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2015
Ja dat dus. Unexist doet het eecht wel goed bij het mainstream volk, maar Day-Mar heft hele andere sounds. Ik vind dat perosonlijk veel meer naar Industrial neigen. Maargoed, dat is in ieder geval niet je typische mainstream hardcore.wrote:Ja en nee. Ligt er ook gewoon aan dat vooral de stijl van Day-mar heel weinig te maken heeft met mainstream hardcore. En mensen die daar niet van houden die kunnen er ook niks mee. 3 jaar geleden vond ik het ook maar bizarre teringherrie.wrote:Ligt meer aan het volk daar.wrote:'Gewoon hardcore' kan ik het echt niet meer noemen wat Unexist en Day-mar draaien. Wordt typisch zo'n set dat mensen op de main zich een uur lang afvragen wat de fak er aan de hand is...
Who was there
Nobody has said they're going yet.