Das mooi, want ik twijfel nog tussen trein en met iemand meerijden..wrote:Als ik ga ga ik met de trein vanuit ehvwrote:Wie gaan er vanuit ehv met trein of auto?
Treinen lijkt me dan relaxter (eerder weg etc)
Das mooi, want ik twijfel nog tussen trein en met iemand meerijden..wrote:Als ik ga ga ik met de trein vanuit ehvwrote:Wie gaan er vanuit ehv met trein of auto?
wordt gezellig!wrote:wij worden weg gebracht en gehaald
oh, das nog heerlijk te doen ook...wrote:5,70 voor enkeltje
op brabanthallen wordt gezegd dat het loopbaar is... zal is ff googlenwrote:Hoever is het station eigenlijk weg van de Brabanthallen?
Dat is wel een gek idee, of een trein meeting met degene die in dezelfde trein zittenwrote:als ik dit zo zie wie er allemaal gaan..
Stationsmeeting en dan met z'n allen gaan ofzo..
tis altijd leuker om met een groepje te stampen lijkt mewrote:Dat is wel een gek idee, of een trein meeting met degene die in dezelfde trein zittenwrote:als ik dit zo zie wie er allemaal gaan..
Dat sowieso, en bij die stationmeeting ben ik toch niet bij! Da's godverdomme bijna 5 minuten omfietsenwrote:tis altijd leuker om met een groepje te stampen lijkt mewrote:Dat is wel een gek idee, of een trein meeting met degene die in dezelfde trein zittenwrote:als ik dit zo zie wie er allemaal gaan..