Welke broek doe jij aan?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
kweenie man denk gewoon karl kani jatog jijdan
G
geen idee eigenlijk, maar iemand iigwrote:Wie?wrote:altijd nog beter als met een kartonnen doos op je hoofd met hardtraxx erop rondlopenwrote:Ik vind het best kansloos
Ik rol hem toch wel opwrote:Welke broek doe jij aan?
Nee, geintje, ik ben te herkennen aan de G-sleutel en muzieknootjes die sinds een week op mijn schouder staan
Ik ben zelf toch best lang, dus dat had ik wel moeten zien. Tja, zo'n apparaat lag niet in mijn verwachtingspatroon.wrote:Haha kan kloppen hadden op best hoog gehangen hier even foto:wrote:Ja, die had ik dus niet gevonden!wrote:Of net als vorig jaar dat A4tje ophangen
http://img803.imageshack.us/img803/7232 ... 499525.jpg
mr_vertigowrote:Wie?wrote:altijd nog beter als met een kartonnen doos op je hoofd met hardtraxx erop rondlopenwrote:Ik vind het best kansloos
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
HAHAHAH ZondEr broek!! HAHAhhahaHAwrote:Welke broek doe jij aan?
LOL!!!!! Hou lekker klos voor t lapje maar mijn niet!!!!!!!
Dit was foto toen hij nog oog hoogte hing daarna heeft patrick hem hoger gehangen door op mijn schouders te gaan staanwrote:Ik ben zelf toch best lang, dus dat had ik wel moeten zien. Tja, zo'n apparaat lag niet in mijn verwachtingspatroon.wrote:Haha kan kloppen hadden op best hoog gehangen hier even foto:wrote: Ja, die had ik dus niet gevonden!
http://img803.imageshack.us/img803/7232 ... 499525.jpg
W
Hardtraxxer
265 posts member since 2010
last seen Feb 2023
Ik wil ook wel eens wat mensen leren kennen. Ga met een groep mee waar ik voor het eerst met mee ga dus weet niet wat dat word. Zal mezelf naar de afgesproken plaats bewegen en dan zie ik het wel 
G
heb ik iets gemist?wrote:Ik wil ook wel eens wat mensen leren kennen. Ga met een groep mee waar ik voor het eerst met mee ga dus weet niet wat dat word. Zal mezelf naar de afgesproken plaats bewegen en dan zie ik het wel
is er een plaats afgesproken?
Niks bevestigd ofzo 
Tijdens B-Front bij de bar links?
Tijdens B-Front bij de bar links?
F
Hardtraxxer
151 posts member since 2012
last seen May 2023
Tijdens B-Front moet er.uiteraard gedeanced worden..
Ik stel voor om half 2, tijdens Adaro, na Blackburn, bij de bar.links, zaal 1...
Ik stel voor om half 2, tijdens Adaro, na Blackburn, bij de bar.links, zaal 1...
Ik ga me deze keer echt voornemen om ook echt na de daadwerkelijke meeting te komen haha. Tot nu bijna altijd gemist
.
Who's in?wrote:om half 2, tijdens Adaro bij de bar.links, zaal 1
Voor de bar, in de hoek waar vorig jaar de flesjes water gejat werden 
Ja jongens leuk een Hardtraxx meeting YES!!!

S
Hardtraxxer
514 posts member since 2012
last seen Dec 2018
Nog leuk gehad op Reckless jonge?wrote:Ja jongens leuk een Hardtraxx meeting YES!!!![]()
![]()
Ot: zoveelste loudness die ik mis shoot me
Nando wil jij met mij meeten dat lijkt leuk.
zullen we er samen heen?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?@wrote:Ja jongens leuk een Hardtraxx meeting YES!!!![]()
![]()
G
ik weet hoe je eruit zietwrote:Ik ga me deze keer echt voornemen om ook echt na de daadwerkelijke meeting te komen haha. Tot nu bijna altijd gemist.
maarja ik vergeet et wss toch wel weer
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Ik zie jullie vast allemaal wel vanzelf voorbijspringen! 
Top, dan neem ik mijn 3D bril weer mee...wrote:Ik zie jullie vast allemaal wel vanzelf voorbijspringen!
Who's going
Nobody has said they're going yet.