Mag ik ook meeten, of moet je dan eigenlijk vaker iets posten?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
0,06 posts per dag is wel erg weinig ja. 
E
Bij hoe veel berichten is het reëel om te denken dat je meetings mag bezoeken dan ?
G
hahahahawrote:Mag ik ook meeten, of moet je dan eigenlijk vaker iets posten?
meeten mag altijd jungske
maar het nadeel is dat niemand je kent haha
"hey ben jij ook van hardtraxx? ik ben LucR"
"wie?"
"LucR"
"wie?"
"LUC R"
"nee sorry nog nooit van gehoord
Maar als je nooit naar een meeting komt, blijft dat t zo. 
G
wrote:Maar als je nooit naar een meeting komt, blijft dat t zo.

Ik zeg altijd: "Ow ja, ik heb je wel eens zien posten."wrote:hahahahawrote:Mag ik ook meeten, of moet je dan eigenlijk vaker iets posten?
meeten mag altijd jungske
maar het nadeel is dat niemand je kent haha
"hey ben jij ook van hardtraxx? ik ben LucR"
"wie?"
"LucR"
"wie?"
"LUC R"
"nee sorry nog nooit van gehoord"
Gewoon komen jongwrote:Bij hoe veel berichten is het reëel om te denken dat je meetings mag bezoeken dan ?
Zeg maar hoe je d'r uit ziet, ik herken je vast wel
Haha, oke misschien kom ik wel even langs. Ik ben maar 1.73 cm heb donker haar redelijk lang zeker voor de gemiddelde bezoeker daaro denk ik, naar de zijkant. Dun en ik heb altijd een dikke smile op mijn gezicht, zeker op zo'n lekker feestje.
Drop anders even je foto in het Ledentopic 
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Uh ja, maar zal ik dan nu charmant op de foto staan?wrote:Top, dan neem ik mijn 3D bril weer mee...wrote:Ik zie jullie vast allemaal wel vanzelf voorbijspringen!
G
nee doe ik wel voor jewrote:Uh ja, maar zal ik dan nu charmant op de foto staan?wrote:Top, dan neem ik mijn 3D bril weer mee...wrote:Ik zie jullie vast allemaal wel vanzelf voorbijspringen!
Daar hou ik je aanwrote: nee doe ik wel voor je
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Meeting: 00:15 Linksvoor Stage 001 tussen 1ste en 2de paal? 
E
Wil je gepaald worden ofzo?wrote:Meeting: 00:15 Linksvoor Stage 001 tussen 1ste en 2de paal?
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
wrote:Wil je gepaald worden ofzo?wrote:Meeting: 00:15 Linksvoor Stage 001 tussen 1ste en 2de paal?
Dat is beter, ipv tijdens B-Frontwrote:Meeting: 00:15 Linksvoor Stage 001 tussen 1ste en 2de paal?
Meeting in zaal 1 is gedoemd te mislukken, fyi. 
Ik zal me ook bij deze vergadering voegen. Moet ik een laptop meenemen? Kunnen we notuleren. Ik stel voor dat TimothyB voorzitter wordt, met Barry als sidekick. Chukkels en Kswoosh, jullie zijn van de EHBO. Pecolatje verzorgt het eten (hint: Q-base - doos met racketjes). Personeelszaken worden in handen genomen door TheSkribbler, mijn broeder van en andere moeder. Ik stel voor dat we die LucR eens even goed laten weten waar Haattraxx om draait!
Het was toch 01:30 tijdens Adaro bij de bar links? 
Wat wordt het nou
Wat wordt het nou
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Voor jou word het 02:30!wrote:Het was toch 01:30 tijdens Adaro bij de bar links?
Wat wordt het nou
Ik doe trouwens een pantertop aan met panterbroekje en panterschoenen! Kan niet missen toch, miaauwww.
En ik heb heeeul veel zin om samen te dansen met Nemesyz!
Who's going
Nobody has said they're going yet.