True Story. Mag ook voor €30 weg, is die in ieder geval €3 goedkoperwrote:Ik denk niet dat mensen een tweedehands kaartje kopen met dezelfde prijs als de aanschafprijs terwijl het feest nog niet is uitverkocht.wrote:Als iemand nog geen kaartje heeft, wil die hem alsjeblieft van mij overnemen? Ik moet er echt z.s.m. van af
Just saying.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Ook aan het overwegen om deze editie mee te nemen, line-up is ziekelijk en is niet zo ver rijden als Thrillogy, moet lukken dus
Als er morgen of overmorgen nog kaartjes zijn, koop ik er zeker een
Als er morgen of overmorgen nog kaartjes zijn, koop ik er zeker een
Aanwezig, krijg een kaartje voor mn verjaardag
.
wrote:Aanwezig, krijg een kaartje voor mn verjaardag.
wrote:kaartje gekocht
wrote:wrote:Aanwezig, krijg een kaartje voor mn verjaardag.
wrote:wrote:Aanwezig, krijg een kaartje voor mn verjaardag.
Kijk hier echt naar uit! Wordt waarschijnlijk m'n laatste feestje voor de zomer, na Loudness waarschijnlijk pas Alcatrazz weer. Mei wordt een maandje sparen, dus hier gaan alle remmen los. 
Hetzelfde voor mij, alleen naar Loudness voor mij pas Defqonwrote:Kijk hier echt naar uit! Wordt waarschijnlijk m'n laatste feestje voor de zomer, na Loudness waarschijnlijk pas Alcatrazz weer.
Heb er gruwelijk veel zin in!
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Mijn geduld begint ook aardig op te raken.. al weer veels te lang geleden, dus gaan we op Loudness even dubbel en dwars inhalen 
wrote:wrote:wrote:Aanwezig, krijg een kaartje voor mn verjaardag.
Zekerheidjes deze editie: Solutio & The I's en Prefix & Density. Die hebben voorrang op iedereen uit Area 1. 
Kan door omstandiheden toch niet aanwezig zijn. Iemand geintresseerd in mn kaartje? Voor 30euro mag ie weg 
Leuk om te horen!wrote:Zekerheidjes deze editie: Solutio & The I's en Prefix & Density. Die hebben voorrang op iedereen uit Area 1.
wrote:Zekerheidjes deze editie: Solutio & The I's en Prefix & Density. Die hebben voorrang op iedereen uit Area 1.
+ Phrantic voor mijwrote:Zekerheidjes deze editie: Solutio & The I's en Prefix & Density. Die hebben voorrang op iedereen uit Area 1.
Hoop echt niet dat 1 van die 3 acts tegelijk staat met Geck-o of Theracords live in area 1....
Zijn voor mij zo'n beetje de reden dat ik echt helemaal naar Eindhoven afreis.wrote:Zekerheidjes deze editie: Solutio & The I's en Prefix & Density. Die hebben voorrang op iedereen uit Area 1.
Ik kom alleen voor Wild Motherfuckers. Daarna ga ik weer naar huis.
Precies. Al wordt er met gratis geld gestrooid daar, ik blijf in zaal 2 voor henwrote:Zekerheidjes deze editie: Solutio & The I's en Prefix & Density. Die hebben voorrang op iedereen uit Area 1.
N
Ik blijf me verbazen over hoe ziek deze line-up wel niet is. Weinig acts die me niet boeien! Prefix en Density gaat mij denk ik net iets te hard, Ironite ken ik niet en Crypsis is echt totaal de verkeerde kant op aan het gaan. Verder ben ik zeer benieuwd!
Met gecko adaro en bfront heb je denk ik wel drie van de vetste acts op het moment. Titan moet ik nog live zien, godverdoeme veel zin in.
Met gecko adaro en bfront heb je denk ik wel drie van de vetste acts op het moment. Titan moet ik nog live zien, godverdoeme veel zin in.
Ik hoopte meer op wasted penguinz, die kicks gaan altijd zo hard maar ja die staan hier niet. Dan maar naar theracordswrote:Ik kom alleen voor Wild Motherfuckers. Daarna ga ik weer naar huis.
Ik had gehoord dat zij ook weer speciaal voor jou komen, dus dat maakt het cirkeltje mooi rondwrote:Ik kom alleen voor Wild Motherfuckers. Daarna ga ik weer naar huis.
J
Haal over een week of 2 wel kaartjes, als het hopelijk nog niet is uitverkocht anders pech.
Who was there
Nobody has said they're going yet.