wrote:Brabant en gezellig. Die mensen vinden zichzelf (en andere Brabo's) helemaal geweldig, of niet?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
zucht, nee.wrote:Brabant en gezellig. Die mensen vinden zichzelf (en andere Brabo's) helemaal geweldig, of niet?
wrote:Brabant en gezellig. Die mensen vinden zichzelf (en andere Brabo's) helemaal geweldig, of niet?
Die indruk heb ik ook wel iswrote:Brabant en gezellig. Die mensen vinden zichzelf (en andere Brabo's) helemaal geweldig, of niet?
Altijd maar te melken over hoe gezellig het wel niet is in hun provincie, net of het nergens anders gezellig zou zijn
Precies. Brabant de gezelligste!1!!11!1wrote:Die indruk heb ik ook wel iswrote:Brabant en gezellig. Die mensen vinden zichzelf (en andere Brabo's) helemaal geweldig, of niet?
Altijd maar te melken over hoe gezellig het wel niet is in hun provincie, net of het nergens anders gezellig zou zijn

Could not agree more, vind dat zo zielig hewrote:Precies. Brabant de gezelligste!1!!11!1wrote:Die indruk heb ik ook wel iswrote:Brabant en gezellig. Die mensen vinden zichzelf (en andere Brabo's) helemaal geweldig, of niet?
Ik dacht dat we mensen niet over een kam mochten scheren
Alle negers zijn wel zwart.wrote:Ik dacht dat we mensen niet over een kam mochten scheren
Tis wel zo, als iemand hier zegt dat diegene uit brabant komt zie je meteen 100 quotes met :
BRABANT DE GEAKSTEEEEUEUEUEUEUEUEUEUEUEUEUEUUEUEUEUE
Terwijl als iemand zou vertellen dat hij in noord holland woont er waarschijnlijk niet eens een reactie op zou komen, because nobody gives a shit and nobody should.
Terwijl als iemand zou vertellen dat hij in noord holland woont er waarschijnlijk niet eens een reactie op zou komen, because nobody gives a shit and nobody should.
we kunnen ook heel ongezellig doen hoor als jullie zo doorgaan

Maar je hoort ons toch ook niet dingen roepen als: 'Gelderland/ whatever de geakstuhhh!!!'?wrote:Dat is omdat er veel brabanders zitten hierJullie vinden het toch ook leuk als er een member vlakbij woont?
B
Uithoorn de normaalstuuhhhhhhhhhhhhhhhhh
wrote:Uithoorn de normaalstuuhhhhhhhhhhhhhhhhh
wrote:'Gelderland de geakstuhhh!!!'?
Sjezus wat kunnen jullie overdrijven zeg
Chris Two roept het hier een keer, en meteen post elke brabander "Brabant de gekstuueehhh"
HAARLEEEMM HEEEUUUUUUUwrote:BRABANT LAAT JE HOORRUUHHH
C
Hardtraxxer
233 posts member since 2011
last seen Dec 2019
Uithoorn de normaalstuh? Ligt dat niet naast Aalsmeer
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
B
Dat kloptwrote:Uithoorn de normaalstuh? Ligt dat niet naast Aalsmeer
YAY EINDHOVEN JONGE! EN DAN DENK IK AAN BRABANT WANT DAAR BRANDT NOG LICHT!
Oke... dat wilde ik even doen
Oke... dat wilde ik even doen
Als iemand nog geen kaartje heeft, wil die hem alsjeblieft van mij overnemen? Ik moet er echt z.s.m. van af 
HOIwrote:BRABANT LAAT JE HOORRUUHHH
Ik denk niet dat mensen een tweedehands kaartje kopen met dezelfde prijs als de aanschafprijs terwijl het feest nog niet is uitverkocht.wrote:Als iemand nog geen kaartje heeft, wil die hem alsjeblieft van mij overnemen? Ik moet er echt z.s.m. van af
Just saying.
Who was there
Nobody has said they're going yet.