Nee, maar die klinkt wel fucking dikwrote:Die track die daar staat als Can't be Stopped, dat klinkt totaal niet als die track.
Is dat niet een TBA?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Is die TBA niet een Catatonic Overload track?
Oh, het is dus Cursed
Oh, het is dus Cursed
oeh vet, promo's op de site, doet me denken aan toen Psycho op de eerste site stond, hoorde 'm toen voor het eerst en was meteen verliefd. 
Juistem.wrote:Is die TBA niet een Catatonic Overload track?
Oh, het is dus Cursed
Dus Cursed staat nu als de 2e Place Of Terror Remix?
Heerlijke line-up! Maakt voor mij niet zoveel uit dat er in de 1e zaal veel dezelfde artiesten staan, ik ga daar waarschijnlijk toch alleen maar heen voor Theracords LIVE, Zany en B-Front. 2e zaal is zo fucking geniaal. 
Cursed staat onder CBS, CBS staat onder de 2e place of terror remixwrote:Dus Cursed staat nu als de 2e Place Of Terror Remix?
Dit precieswrote:Heerlijke line-up! Maakt voor mij niet zoveel uit dat er in de 1e zaal veel dezelfde artiesten staan, ik ga daar waarschijnlijk toch alleen maar heen voor Theracords LIVE, Zany en B-Front. 2e zaal is zo fucking geniaal.
Cursed is de eerste? Die is geilllwrote:Cursed staat onder CBS, CBS staat onder de 2e place of terror remixwrote:Dus Cursed staat nu als de 2e Place Of Terror Remix?
1e is Radical Redemption - Annihilatewrote:Cursed is de eerste? Die is geilllwrote:Cursed staat onder CBS, CBS staat onder de 2e place of terror remixwrote:Dus Cursed staat nu als de 2e Place Of Terror Remix?
Nu niet meer volgens mij. CBS stond zeker onder CBS nu.wrote:Cursed staat onder CBS, CBS staat onder de 2e place of terror remixwrote:Dus Cursed staat nu als de 2e Place Of Terror Remix?
Oh haha, dan is dat alweer veranderdwrote:Nu niet meer volgens mij. CBS stond zeker onder CBS nu.wrote:Cursed staat onder CBS, CBS staat onder de 2e place of terror remixwrote:Dus Cursed staat nu als de 2e Place Of Terror Remix?
Bazenlineup
B-Front, Zany, Titan, P&D, Solutio & The I's
B-Front, Zany, Titan, P&D, Solutio & The I's
Bazen line-up
Een aantal namen die er niet echt bij passen, maar wordt echt gruwelijk dik.
B-Front, RR, Zany, Theracords, Phrantic, S& I's, Tartaros, Re-Volt, Titan, Prefix & Density
B-Front, RR, Zany, Theracords, Phrantic, S& I's, Tartaros, Re-Volt, Titan, Prefix & Density
Adaro staat er op pf nu ook 'gewoon' bij gelukkig 
Hoppa!!wrote:Adaro staat er op pf nu ook 'gewoon' bij gelukkig
Na een korte tijd van wikken en wegen toch maar besloten aanwezig te zijn hier! 
HQ rip van Cursed; Catatonic Overload - Cursed
Half uurtje reizen
. Wel volgende ochtend om 10 uur voetballen, ook nog eens uit
.
Jij komt uit Someren toch he?wrote:Half uurtje reizen. Wel volgende ochtend om 10 uur voetballen, ook nog eens uit
.
Is je geraden ookwrote:Na een korte tijd van wikken en wegen toch maar besloten aanwezig te zijn hier!
wrote:Is je geraden ookwrote:Na een korte tijd van wikken en wegen toch maar besloten aanwezig te zijn hier!
Denk alleen wel dat het treinen wordt, ik wil ook wel eens een biertje doen op een feestje..
Who was there
Nobody has said they're going yet.