Tsjah... niet vrolijk makend, maar kan er weinig aan veranderen. Alle gewonden die in de treinen zaten hebben een veel mindere zaterdagavond. Het is allemaal relatief...wrote:zuurwrote:Hier is Loudness alweer afgelopen... huiswaarts gekeert en thuis... Door het grote trein ongeluk bij Amsterdam is het niet mogelijk om verder te reizen.... KUT maar helaas![]()
ben je toch ff heel vies genaait
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Mooi dat je het zo bekijkt.wrote:Tsjah... niet vrolijk makend, maar kan er weinig aan veranderen. Alle gewonden die in de treinen zaten hebben een veel mindere zaterdagavond. Het is allemaal relatief...wrote:zuurwrote:Hier is Loudness alweer afgelopen... huiswaarts gekeert en thuis... Door het grote trein ongeluk bij Amsterdam is het niet mogelijk om verder te reizen.... KUT maar helaas![]()
ben je toch ff heel vies genaait
Op Partyflock zijn er iig nog mensen die last minute een kaartje willen, dus dan heb je iig nog je 30 eus terug.
Ik hoef gelukkig geen kaartje te verkopen i.v.m. gastenlijst maar m'n vriendin heeft hem net al verkocht gelukkigwrote:Mooi dat je het zo bekijkt.
Op Partyflock zijn er iig nog mensen die last minute een kaartje willen, dus dan heb je iig nog je 30 eus terug.
Ik had ook gezeik met die botsing bij A'dam centraal.. Kon niet verder dan Haarlem.
Gelukkig heeft m'n neef me toen naar A'dam centraal kunnen brengen. Zit nu met slakje in de trein en we zijn er over drie kwartier ong. 
LOL... Ik stond ook op Haarlem...wrote:Ik had ook gezeik met die botsing bij A'dam centraal.. Kon niet verder dan Haarlem.Gelukkig heeft m'n neef me toen naar A'dam centraal kunnen brengen. Zit nu met slakje in de trein en we zijn er over drie kwartier ong.
G
Veel plezier jongens!
Knallen maar!
Knallen maar!
Ik ben nu pas op Amsterdam Centraal (ook vanwege dat treinongeluk) wel balen. Voordat we dr zijn is het pas tegen 1 uur ben ik bang:(
iig tot vanavond!
iig tot vanavond!
C
Half ht al gezien... 2x geluidsuitval al... Wel heel goede sfeer!
Het is een heerlijk feestje! Chris 1 waar ben jij dan?
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
That awkward moment when ...wrote:LOL... Ik stond ook op Haarlem...wrote:Ik had ook gezeik met die botsing bij A'dam centraal.. Kon niet verder dan Haarlem.Gelukkig heeft m'n neef me toen naar A'dam centraal kunnen brengen. Zit nu met slakje in de trein en we zijn er over drie kwartier ong.
C
Zaal 1..wrote:Het is een heerlijk feestje! Chris 1 waar ben jij dan?
Bij gecko en bfront allebei geluid eruit voor paar seconden.. niet storend maar wel jammer.
Christian je bent trouwens een held bij deze haha...
Zo weer lekker verder op digitalpunk
Kom 10 voor theracords live naar rookruimte dan doen we daarna ff dansjewrote:Zaal 1..wrote:Het is een heerlijk feestje! Chris 1 waar ben jij dan?
Bij gecko en bfront allebei geluid eruit voor paar seconden.. niet storend maar wel jammer.
Christian je bent trouwens een held bij deze haha...
Zo weer lekker verder op digitalpunk
C
Hmm, okee... Wat jij wil... Maar jij vindt mij wss toch niet haha
Dat komt wel goed...stuur anders ff je nummer voor whatsappwrote:Hmm, okee... Wat jij wil... Maar jij vindt mij wss toch niet haha
Hardtraxxen tijdens een feest
Maar hoe is het nou daar? Mis ik een hoop? 
C
Móet me naam als 24/7 spammer wel waar maken natuurlijk.
Wat heb je gemist dusver:
2x pattern 2
Een lekkere set van bfront met aantal oldies
Digital punk live was erg goed!
Theracords live ging echt helemaal nergens meer over..
What the dat was dat kapot maken x 5772926636!
Een half uur non stop raggen, knallen, beuken....
Set v.d avond... Bedankt theracords!
En nu Titan die snoeihard opent
Wat heb je gemist dusver:
2x pattern 2
Een lekkere set van bfront met aantal oldies
Digital punk live was erg goed!
Theracords live ging echt helemaal nergens meer over..
What the dat was dat kapot maken x 5772926636!
Een half uur non stop raggen, knallen, beuken....
Set v.d avond... Bedankt theracords!
En nu Titan die snoeihard opent
Woooow, wat was dit vet zeg! Hoorde vanmiddag pas dat ik kon gaan, en geen secoinde spijt van! Had nog nooit theracors iets meegemaakt en vond het vanaf huis ook niet echt super,. maar godverdomme
Ik ben om!
leuk trouwens voor het eerst hardtraxxers ontmoet, Chukkels, gill, patrickjeb op t laatst, en nog een die feyenoord als logo heeft (naam kwijt) overige heb ik niet onthouden

leuk trouwens voor het eerst hardtraxxers ontmoet, Chukkels, gill, patrickjeb op t laatst, en nog een die feyenoord als logo heeft (naam kwijt) overige heb ik niet onthouden
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Een ding: Radical Redemption 
Hoop HT'ers ontmoet, was geweldig!
Hoop HT'ers ontmoet, was geweldig!
Dit was echt fantastisch!!
Thera live
Zany dik
B-front dik
Crypsis vond ik ook dik
Digital punk was ook dik!
Radical Redemption was dik! (control alt delete
) (die nieuwe plaat everybody has died die is live echt zo dik
)
Adaro was vermakelijk!
Wild motherfuckers ook vermakelijk!
Geluid in zaal 2 stond niet heel hard, en het was bloedje heet daar dus niet lang gestaan.
Wat een feest!

Thera live
Zany dik
B-front dik
Crypsis vond ik ook dik
Digital punk was ook dik!
Radical Redemption was dik! (control alt delete
Adaro was vermakelijk!
Wild motherfuckers ook vermakelijk!
Geluid in zaal 2 stond niet heel hard, en het was bloedje heet daar dus niet lang gestaan.
Wat een feest!
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Ik heb me hand nog steeds niet gewassen.wrote:Loudnessssssss![]()
B-Front & Adaro & Zany & Ironite & Tartaros & Re-Volt & Phrantic
Pff Digital Punk live wat een aanfluiting! Live draaien met een Acer laptop is echt not done.
En hij heeft maar iets van 3 effecten totaal gebruikt in zn hele 'Live' gebeuren.
Je had dan ook nog via Leiden -> Utrecht -> Eindhoven kunnen gaan.wrote:LOL... Ik stond ook op Haarlem...wrote:Ik had ook gezeik met die botsing bij A'dam centraal.. Kon niet verder dan Haarlem.Gelukkig heeft m'n neef me toen naar A'dam centraal kunnen brengen. Zit nu met slakje in de trein en we zijn er over drie kwartier ong.
Maar wat een vet feest weer zeg!
Set van de avond was natuurlijk weer van Solutio & The I's.
Neeeeeeeeeeeeeeeeee dit meen je niet, draaiden Prefix & Density echt Cheers-remix. OMG wat baal ik nu kei en keihard hier.
Voordat er een wat uitgebreider verhaal gaat komen: Loudness heeft keihard revanche genomen op de vorige editie in Rotterdam. Wát een party
Held van de avond was Phrantic, heb ik echt van genoten!
Voordat er een wat uitgebreider verhaal gaat komen: Loudness heeft keihard revanche genomen op de vorige editie in Rotterdam. Wát een party
Ik ben weer terug in de bewoonde wereld na 4 uur lange teis met de ns.
Phranticwrote:Neeeeeeeeeeeeeeeeee dit meen je niet, draaiden Prefix & Density echt Cheers-remix. OMG wat baal ik nu kei en keihard hier.
Voordat er een wat uitgebreider verhaal gaat komen: Loudness heeft keihard revanche genomen op de vorige editie in Rotterdam. Wát een partyHeld van de avond was Phrantic, heb ik echt van genoten!
Who was there
Nobody has said they're going yet.