Mensen tot straks! Onze bus is er met een uurtje 
wrote:JA WTF
niet kutten met mensen die weinig nachtrust hebben gehad!
wrote:JA WTF
Ik was vanmiddag nog toen ik van Lommel terug kwam naar Valkenswaard geweest, was jij die gene die lag te slapen bij de Bakker Bart op een stoel!?wrote:JA WTF
Ben niet in dorp geweest vandaag, maar wtf doe jij in lommel?wrote:Ik was vanmiddag nog toen ik van Lommel terug kwam naar Valkenswaard geweest, was jij die gene die lag te slapen bij de Bakker Bart op een stoel!?wrote:JA WTF
Ze eens echte helmonders laten zien.wrote:Ben niet in dorp geweest vandaag, maar wtf doe jij in lommel?wrote:Ik was vanmiddag nog toen ik van Lommel terug kwam naar Valkenswaard geweest, was jij die gene die lag te slapen bij de Bakker Bart op een stoel!?wrote:JA WTF
Niks voor mij daar wat ze hebben.wrote:Ah, Outlet Bergmans, heb ik leuke shirtjes gehaald paar weken terug..
en mijn vans
Een stuk of 3, kijk eens in het sticky topic.wrote:ik zou best wel eens willen zien wat voor een mensen er allemaal op dit forum zitten:P
is er een meeting ergens vanavond?
zuurwrote:Hier is Loudness alweer afgelopen... huiswaarts gekeert en thuis... Door het grote trein ongeluk bij Amsterdam is het niet mogelijk om verder te reizen.... KUT maar helaas