En ik denk dat je mag betalen voor de wc's

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Zoek nog 1 kaartje voor een maat van me die meewil, toevallig hier iemand?
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Wat voor bier schenker ze hier?
Ik ga uit van bavaria, maar het zou ook heineken kunnen zijn.wrote:Wat voor bier schenker ze hier?
G
bakstenen, kan je extra hard knallenwrote:Wat voor bier schenker ze hier?
S
Hopen op Bavaria dan.wrote:Ik ga uit van bavaria, maar het zou ook heineken kunnen zijn.wrote:Wat voor bier schenker ze hier?
Weten jullie of je er een beetje chill kan parkeren daar?
S
Binnenkort wel, de boel wordt toch gesloopt daar.wrote:Weten jullie of je er een beetje chill kan parkeren daar?
Ja er ligt wel een redelijk parkeerterrein vlakbij.wrote:Weten jullie of je er een beetje chill kan parkeren daar?
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Haha ik heb daar serieus 11 keer mn flesje water bijgevuld de vorige keer. Gewoon zonder dop gaat prima.wrote:Vorige edities werden de doppen er af gehaald, en mocht je niks bijvullen bij de WC's.wrote:Hoe zit het met flesjes water daar, draaien ze daar zo gay die dop af, en kan je bijvullen? Of moet ik een dopje meenemen.
Gewoon je eigen dopje meenemen dus en stiekempjes bijvullen
Zonder dop kun je niet lekker beukeng man, vliegt steeds je water eruit 
Jaja, eindelijk zaterdag
Heerlijk uitgeslapen, dus kunnen er tegenaan!
Maar eerst lekker lui doen en vanavond El Classico
Heerlijk uitgeslapen, dus kunnen er tegenaan!
Maar eerst lekker lui doen en vanavond El Classico
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Dit. Of je moet je wijsvinger erin proppen maar die sterft na 2 uur ook af, dopje is ideaal, hoop mensen die jaloers waren tijdens XQwrote:Zonder dop kun je niet lekker beukeng man, vliegt steeds je water eruit
B
Gewoon stilstaan, heb je ook geen dopje nodig 
Dat was in de Maassilo hè, dit verschilt volgens mij per locatie.wrote:Vorige edities werden de doppen er af gehaald, en mocht je niks bijvullen bij de WC's.wrote:Hoe zit het met flesjes water daar, draaien ze daar zo gay die dop af, en kan je bijvullen? Of moet ik een dopje meenemen.
Gewoon je eigen dopje meenemen dus en stiekempjes bijvullen
Er was een filmpje dat je hem zag oefenen met dat apparaat en daar hoorde je samples van For The Girls en Aliens Remix. Had hier ook ergens gelezen dat Survivors er wil in zou zitten.wrote:Beter weet Digital Punk waar die staat en zit z'n liveact vol met platen als Dark Symphony, A Dark Tomorrow, For The Girls etc. Kan echt een hele vette set worden als die wilt.
Edit: En GEEN Survivors anders sta ik niet voor mijzelf in.
M
Hardtraxx Newbie
46 posts member since 2011
last seen Oct 2012
Jezus wat heb ik een zin in vanavond 
AAAAAAAHHH godver, waarom moet ik nou net weer vannacht pech krijgen met de auto..
Nu kaartje moeten verkopen om de reparatie te kunnen betalen. Baal hier zo hard van, maar het is niet anders.
Volgend feestje dikke meeting herkansing dan maar??

Nu kaartje moeten verkopen om de reparatie te kunnen betalen. Baal hier zo hard van, maar het is niet anders.
Volgend feestje dikke meeting herkansing dan maar??
Stilstaan meetingwrote:Gewoon stilstaan, heb je ook geen dopje nodig
Ik verkoop m'n kaartje voor 10 euro, heb er geen zin meer in
Ohnee, toch niet
Ohnee, toch niet
T
Hardtraxxer
127 posts member since 2009
last seen Oct 2017
wrote:En ik denk dat je mag betalen voor de wc's![]()
![]()
Hb de vorige keer niet 1 keer betaald voor de wc's
kon zo doorlopen
Veel plezier toegewenst aan iedereen die vanavond naar Loudness gaat.
De vorige drie edities waren echt geniaal, helaas kan ik er deze keer niet bijzijn.
De vorige drie edities waren echt geniaal, helaas kan ik er deze keer niet bijzijn.
C
Ga je niet menen, balen...wrote:AAAAAAAHHH godver, waarom moet ik nou net weer vannacht pech krijgen met de auto..
Volgend feestje dikke meeting herkansing dan maar??![]()
Who was there
Nobody has said they're going yet.