Vandaaaag! 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Vandaag staat het echt in me agenda: LOUDNESS. Godver wat heb ik er zin in!
C
VANAVOND! K3! YES, EINDELIJK!
T
Hardtraxxer
597 posts member since 2010
last seen Nov 2014
Zo zin in vanavond!!! morgen eerste chillen bij flevoboys
en daarna door naar loudness!

Alvast veel plezier iedereen! Had graag willen gaan, maar net te laat met de kaarten!
Ik wens ook iedereen dikke spierpijn 
Voor mij is het te ver weg
Voor mij is het te ver weg
ongelooflijke verkoudheid en een beginnende voorholte ontsteking, maar dat gaat mij niet tegen houden om naar Loudness te gaan (veel stomen, medicijnen moet helpen), heb er zin in! Gelukkig gaat de wielrenwedstrijd morgen niet door, kwamen nog wel met het idee om te gaan trainen, maar daar heb ik echt geen in haha.
Morgen (vandaag) wordt het knallen!
Morgen (vandaag) wordt het knallen!
Waar moet jij dan helemaal vandaan komen? :pwrote:Jeujjjj 2,5 uurrrr treinenwrote:dat gereis
Voor mij is het namelijk ook +- 2,5 uur ...
wrote:Godverdomme wat heb ik hier asociaal veel zin in! Voelt net alsof ik 10 ben en het morgen oudjaarsdag isEerst gezellig wokken met een hele groep dus rond half 4 al richting Eindhoven!

Geen ideewrote:Why?wrote:Heb echt 0 zin.
Het is niet heel verstandig dat ik ga, maar ik ga 
Man man man, laat de tijd eens opschieten.. Al vanaf 5uur vanmorgen, elk uur wakker geweest
. Tijd geleden dat ik zo gruwelijk veel zin heb gehad in een feestje! 
Kut manwrote:Geen ideewrote:Why?wrote:Heb echt 0 zin.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Neewrote:Is er vandaag iets te doen ofzo?
Ik ook alwrote:Heb echt 0 zin.
Maar komt wel goed vanavond..
Ik heb denk ik jullie zin overgenomen, Heute Abend 
Hmm jammer, dan ga ik wel weer terug te bed.wrote:Neewrote:Is er vandaag iets te doen ofzo?
Jammer dat ik zelf een boeking heb anders was ik er zeker,maar boekingen zelf gaan voor !
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Hoe zit het met flesjes water daar, draaien ze daar zo gay die dop af, en kan je bijvullen? Of moet ik een dopje meenemen.
Vorige edities werden de doppen er af gehaald, en mocht je niks bijvullen bij de WC's.wrote:Hoe zit het met flesjes water daar, draaien ze daar zo gay die dop af, en kan je bijvullen? Of moet ik een dopje meenemen.
Gewoon je eigen dopje meenemen dus en stiekempjes bijvullen
Beter weet Digital Punk waar die staat en zit z'n liveact vol met platen als Dark Symphony, A Dark Tomorrow, For The Girls etc. Kan echt een hele vette set worden als die wilt.
Edit: En GEEN Survivors anders sta ik niet voor mijzelf in.
Edit: En GEEN Survivors anders sta ik niet voor mijzelf in.
Last edited by Dakpan on , edited 1 time in total.
Who was there
Nobody has said they're going yet.