Haha op Hard Bass kan je het haar zelf even lief vragenwrote:Zou beter zijn als een uitsmijten zei zeggen: 'Broek uit!' En dan ook daadwerkelijk ook gebeurt
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Is dat die vriendin van jou?wrote:Haha op Hard Bass kan je het haar zelf even lief vragenwrote:Zou beter zijn als een uitsmijten zei zeggen: 'Broek uit!' En dan ook daadwerkelijk ook gebeurt
Rofl nee, dit is een gekke Ierse (vast wel mensen ze op Fusion gezien). Heeft altijd wel van die unieke outfits aanwrote:Is dat die vriendin van jou?Waar kan ik haar boeken?
James!
neem je weer je vriendin meee?
Die ging me namelijk toch een partij hard op Fusion niet normaaaal! 
ZOOOOOO morgen vrijdag! nog 4 uurtjes werken en dan WEEEEEEEKENDD!
ZOOOOOO morgen vrijdag! nog 4 uurtjes werken en dan WEEEEEEEKENDD!
Zal even voor James antwoorden, ja die gaat meewrote:James!neem je weer je vriendin meee?
hahaha! nou wordt weer lachen dan, alleen gaat james niet aan de X , dus ze meisje denk ik ook niet..wrote:Zal even voor James antwoorden, ja die gaat meewrote:James!neem je weer je vriendin meee?
maarja we gaan dit ff verder bespreken in drugstopic!
sorri!
Lieve moeders heb ik, gaat ons brengen en halen
zodat we alle 3 lam kunnen gaan. Heb er godverdomme veel zin in! Niet normaal!
GVD Kevin, niets respect voor de niet gebruikende medemens hier heb jij!wrote:sorri!
Denkt lieve moeder dan nadien niet van godverdomme wat zien jullie er vertiefd uit?wrote:Lieve moeders heb ik, gaat ons brengen en halenzodat we alle 3 lam kunnen gaan. Heb er godverdomme veel zin in! Niet normaal!
Hehe, nja ze is wel wat gewend. Mysteryland en Feestfabriek deed ze hetzelfde.
Nog nooit zo veel zin in een feest gehad geloof ik, miss komt alleen m'n 1e Q-base in de buurt. 
Wegens omstandigheden ben ik hier niet bij.. Had wel een kaartje nog kunnen regelen, maar er kwam iets tussen. Baal echt als een stekker.
Fock! balen zeg.wrote:Wegens omstandigheden ben ik hier niet bij.. Had wel een kaartje nog kunnen regelen, maar er kwam iets tussen. Baal echt als een stekker.
Zonde manwrote:Wegens omstandigheden ben ik hier niet bij.. Had wel een kaartje nog kunnen regelen, maar er kwam iets tussen. Baal echt als een stekker.
Chris One twitterFinishing a new track tonight! BRING ON SATURDAY!
wrote:Chris One twitterFinishing a new track tonight! BRING ON SATURDAY!
48 pagina's voor een feest waar maximaal 1000 a 1500 man in kan
Halen we de 50 nog voor Loudness?
Tijd is nu onze grootste vijand 

Makkelijkwrote:48 pagina's voor een feest waar maximaal 1000 a 1500 man in kan![]()
![]()
![]()
Ongetwijfeldwrote:48 pagina's voor een feest waar maximaal 1000 a 1500 man in kan![]()
![]()
![]()
Ik denk ook wel de 55 ^_^
Mooier is nog, het meeting topic wat al bijna op pagina 20 is, nu al meer dan Kliemaks
Mooier is nog, het meeting topic wat al bijna op pagina 20 is, nu al meer dan Kliemaks
Weten jullie al wat jullie aandoen (t-shirt?)
Ik doe me Digital Punk Shirt aan:

Is dat een orgineel DP shirt? Gaat die nog verkocht worden over een tijdje?
Geen idee, tot nu toe is het 3 man die het shirt hebben geloof ik (magicshow prijsvraag)
Vet shirt! Is ie officieel of staat er gewoon zomaar die tekst op?wrote:Weten jullie al wat jullie aandoen (t-shirt?)
Who was there
Nobody has said they're going yet.