Meen je? Hoe super balend is dat zeg...
En nu al vooral omdat het is uitverkocht
En nu al vooral omdat het is uitverkocht
Mol, waarom heb ik hier nooit iets van gezienwrote:Me lichtje is namelijk kapot van me unity aansteker
Dan hoor je toch ook af te sluiten of niet danwrote:Ik kan die timetable echt niet plaatsen, sorry..
The Machine is veel te hard om mee te openen, Frontliner pastte beter op die plek, gevolgd door AVIO, daarna zou ik pas aan Digital Punk denken.
Crypsis verdiende naar mijn mening wel de afsluiter. Zatox en B-front staan verder goed.
Ik vind Chris One geen waardige afsluiter. Hij lijkt wel een wedstrijdje te willen doen wie de hardste hardstyle kan produceren maar vergeet dat er ook schoonheid in moet zitten. (Naar mijn mening zit dat niet in zijn populairste tracks...)
Omdat je voor een aansteker alles goed moet hebbenwrote:Mol, waarom heb ik hier nooit iets van gezienwrote:Me lichtje is namelijk kapot van me unity aansteker
jaaaaaa ik kreeg een sleutelhangerwrote:Omdat je voor een aansteker alles goed moet hebbenwrote:Mol, waarom heb ik hier nooit iets van gezienwrote:Me lichtje is namelijk kapot van me unity aansteker
Voor brabanders had ik alles goed tochwrote:Omdat je voor een aansteker alles goed moet hebbenwrote:Mol, waarom heb ik hier nooit iets van gezienwrote:Me lichtje is namelijk kapot van me unity aansteker
waar gaan die dan over? psychedelics en acid zooi zeker?wrote:Wacht maar tot je de vragen voor GOA/psytrance feesten ziet, daar snap ik zelfs geen reet van
Zo een vragenlijst wil ik wel eens invullenwrote:Wacht maar tot je de vragen voor GOA/psytrance feesten ziet, daar snap ik zelfs geen reet van
Nee, maar als je kijkt naar tracks van B-front of Crypsis, die zijn ook rete hard. En ik vind dat daar ook nog een mooi goud randje omheen zit, en dat mist bij Chris One toch echt vind ik. Maarja, hij is nog zowat een puber dus hij kan nog heel ver komen!wrote:Dan hoor je toch ook af te sluiten of niet danwrote:Ik kan die timetable echt niet plaatsen, sorry..
The Machine is veel te hard om mee te openen, Frontliner pastte beter op die plek, gevolgd door AVIO, daarna zou ik pas aan Digital Punk denken.
Crypsis verdiende naar mijn mening wel de afsluiter. Zatox en B-front staan verder goed.
Ik vind Chris One geen waardige afsluiter. Hij lijkt wel een wedstrijdje te willen doen wie de hardste hardstyle kan produceren maar vergeet dat er ook schoonheid in moet zitten. (Naar mijn mening zit dat niet in zijn populairste tracks...)
Schoonheid hoor niet thuis in een afsluiter... afsluiters zijn er om alle energie er uit te raggen
Tijdens Qlimax maar eens zo'n lijstje ingevuld en jawel, alles goedwrote:Omdat je voor een aansteker alles goed moet hebbenwrote:Mol, waarom heb ik hier nooit iets van gezienwrote:Me lichtje is namelijk kapot van me unity aansteker
Doe ik ookwrote:Haha nice!Meld je dan wel aan voor Unity Utrecht, zit je bij mij
Inderdaad en het zijn vaak moeilijkere vragen die ook nog wel eens in willen gaan op chemie enzowrote:waar gaan die dan over? psychedelics en acid zooi zeker?wrote:Wacht maar tot je de vragen voor GOA/psytrance feesten ziet, daar snap ik zelfs geen reet van
dit is iig dat andere shirt waar ik in loopwrote:Ik lees telkens iets van een loudness shirt? Is daar een plaatje van?

Je moet die lijnen volgen, die lopen wazig als je goed kijkt..wrote:Logo lijkt een beetje op een paddo
ja mol eet altijd champions ipv paddo'swrote:Logo lijkt een beetje op een paddo
Paddo's plat van boven? Echt niet! Maar das een ander topic.wrote:ja mol eet altijd champions ipv paddo'swrote:Logo lijkt een beetje op een paddo![]()
paddo's zijn plat van boven en deze zijn bol haha
Hardtraxx Meeting: Loudness 11-12-2010 Factory 010 Rotterdam (page 6)wrote:Ik lees telkens iets van een loudness shirt? Is daar een plaatje van?