10e/11e wat maakt het uit , als je er van af wil springen ben je toch wel doodwrote:Het ging toch om de zaal op de 11e?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Dat ben ik dan weer niet van plan, tenzij headhunterz ineens die feest afsluit als special guest

wrote:officialb2s b2sLoudness at Factory 010 almost sold out! Buy your tickets at http://bit.ly/dCGwmm before it's to late!
Lekker, moet maar ff snel wat vrienden overhalen anders wordt het een nogal eenzame heen en terugreis.
Bizar, naar Qlimax gaan we met 20 man, naar Loudness gaat er geen een terwijl dat 3 keer zo goedkoop is en 5 keer zo dichtbij :')
Bizar, naar Qlimax gaan we met 20 man, naar Loudness gaat er geen een terwijl dat 3 keer zo goedkoop is en 5 keer zo dichtbij :')
Gelukkig duurt je reis hoogstens 30 minuten.wrote:Lekker, moet maar ff snel wat vrienden overhalen anders wordt het een nogal eenzame heen en terugreis.
Mijn terugreis langer dan een uur en dan moet ik wss nog 3 keer overstappen...
Zal mn fiets wel in Hoogvliet neerzetten, dan kan ik een directe bus pakken denk ik.
Zal mn fiets wel in Hoogvliet neerzetten, dan kan ik een directe bus pakken denk ik.
Ik zou voor deze gelegenheid wel in de buurt van Rotterdam willen wonen, want dit wordt een lange reis
.
Nooit van me leven hahawrote:Ik zou voor deze gelegenheid wel in de buurt van Rotterdam willen wonen, want dit wordt een lange reis.
ik woon in Delft,wrote:Nooit van me leven hahawrote:Ik zou voor deze gelegenheid wel in de buurt van Rotterdam willen wonen, want dit wordt een lange reis.
Ik kan de haltes niet op handen en voeten tellenwrote:ik woon in Delft,wrote:Nooit van me leven hahawrote:Ik zou voor deze gelegenheid wel in de buurt van Rotterdam willen wonen, want dit wordt een lange reis.
2 treinhaltes van Rotterdam
Hier dus ook... van het weekend zei mij stampgroep nog te willen gaan, nu houdt iedereen ineens in :') Vanavond maar weer pushen want anders geen kaartjes!wrote:Lekker, moet maar ff snel wat vrienden overhalen anders wordt het een nogal eenzame heen en terugreis.
Ik ben der nog knuppel, gaan wij toch knallen?
Ja dat kan ook! En me vriendinnetje wil ook wel gaan dus eigenlijk komt het wel goedwrote:Ik ben der nog knuppel, gaan wij toch knallen?
Dus?wrote:Ja dat kan ook! En me vriendinnetje wil ook wel gaan dus eigenlijk komt het wel goedwrote:Ik ben der nog knuppel, gaan wij toch knallen?Zo maar eens een kaartje bestellen dan!
Die hebben vast nog niet allemaal een kaartjewrote:volgens mij moet het wel een ander zaal zijn,
Op party flock staan al bijna 900 mensen.
Hoe bedoel je PNX?wrote:Die hebben vast nog niet allemaal een kaartjewrote:volgens mij moet het wel een ander zaal zijn,
Op party flock staan al bijna 900 mensen.Denk dat er veel teleurgesteld zullen zijn
'Zeker' weten dat ze er heen gaan en er straks achterkomen dat t al uitverkocht iswrote:Hoe bedoel je PNX?wrote:Die hebben vast nog niet allemaal een kaartjewrote:volgens mij moet het wel een ander zaal zijn,
Op party flock staan al bijna 900 mensen.Denk dat er veel teleurgesteld zullen zijn
Partyflock bezoekersaantallen moet je niet te veel van aantrekken.wrote:volgens mij moet het wel een ander zaal zijn,
zit nog steeds te twijfelen of ik een kaartje zal kopen of niet
kan niet echt mensen overtuigen om hier heen te gaan
gaan er nog mensen vanuit amsterdam hierheen?
kan niet echt mensen overtuigen om hier heen te gaan
gaan er nog mensen vanuit amsterdam hierheen?
Klopt, er gaan ook maar ±5.000 Partyflockers naar Qlimax.wrote:Partyflock bezoekersaantallen moet je niet te veel van aantrekken.wrote:volgens mij moet het wel een ander zaal zijn,
OT: Dit feest wordt genieten, misschien ga ik hier toch maar even partyplugs voor aanschaffen.
Eigenlijk zou je een afspraak moeten regelen en die gast flink hard doodstompen.
Who was there
Nobody has said they're going yet.