geld teveel ofso die sloveen?wrote:Jeps, en op de Feestfabriek en Black dit jaarwrote:haha hij heeft er wel wat voor over :-) hij was toch ook bij q-base ?wrote:Onze Sloveense maat heeft gisterenavond ook zijn ticket gekocht en vliegtuigtickets geboekt om hier bij te zijnEn dan lopen sommige van jullie te klagen over te lang in de trein te moeten zitten whahaha
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Digital Punk heeft 13 nieuwe nummers gemaakt de afgelopen 4 a 6 maanden, en daar zijn de nieuwe met b-front/the beholder nog niet mee gerekent.

Haha ja dat is dus niet waar hewrote:Jaa jij gaat verstandig aan de nog slechtere drugs (ALCOHOL)
Jaa daar heb je een punt, want je heb Qlimax ervoor, en daarna ook nog QDwrote:Haha ja dat is dus niet waar hewrote:Jaa jij gaat verstandig aan de nog slechtere drugs (ALCOHOL)Ik doe er verstandiger aan om tijdens Loudness een paar bieries te doen dan dat ik straks binnen 4 weken 3 keer wat pak.
wrote:geld teveel ofso die sloveen?
Whaha, hij runt de grootste torrent site uit slovenië en leeft van de reclame inkomsten. Ik wil ook
Ga ook maar is een torrent site oprichten..
Wel eerst even verhuizen, anders heb je nederlands grootste vriend Tim Kuik in je nek hangenwrote:Ga ook maar is een torrent site oprichten..
Jaa echt he heb er nou al zin in
Alleen niet in 12 december.Heb dan een teambuilding dag van mijn werk en moet om 3 uur weer weg van huis(ben pas rond 11 uur thuis van loudness) en aangezien ik in een fitnesscentrum werk zal het wel iets sportiefs zijn
Alleen niet in 12 december.Heb dan een teambuilding dag van mijn werk en moet om 3 uur weer weg van huis(ben pas rond 11 uur thuis van loudness) en aangezien ik in een fitnesscentrum werk zal het wel iets sportiefs zijn
Gezien de TT van een ander feest staat B-Front of heel vroeg of heel laat. Gok het laatste.
B-Front is de afsluiter, kan ik je nu al garanderen 
Denk het ook, maar in mijn ogen in deze line up niet helemaal de goede afsluiter...
Inderdaad, wat een zonde zou ik dat vinden. B-Front is lekker maar laat mij maar lekker Crypsis sluiten ofzowrote:Denk het ook, maar in mijn ogen in deze line up niet helemaal de goede afsluiter...
Crypsis zou ook kunnen inderdaad, maar ik zou niet verwachten dat The Machine of Chris One zou gaan afsluiten. Dat hebben ze nog niet verdient met hun producties. Natuurlijk qua draaien, draaien ze alle 2 harder dan B-Front, maar Chris One heeft nog te weinig ervaring en is nog te onbekend om als afsluiter te fungeren en The Machine is lange tijd uit beeld geweest.wrote:Inderdaad, wat een zonde zou ik dat vinden. B-Front is lekker maar laat mij maar lekker Crypsis sluiten ofzowrote:Denk het ook, maar in mijn ogen in deze line up niet helemaal de goede afsluiter...
Best lastig hé als er alleen maar producers staan die harde hardstyle makenwrote:Crypsis zou ook kunnen inderdaad, maar ik zou niet verwachten dat The Machine of Chris One zou gaan afsluiten. Dat hebben ze nog niet verdient met hun producties. Natuurlijk qua draaien, draaien ze alle 2 harder dan B-Front, maar Chris One heeft nog te weinig ervaring en is nog te onbekend om als afsluiter te fungeren en The Machine is lange tijd uit beeld geweest.wrote:Inderdaad, wat een zonde zou ik dat vinden. B-Front is lekker maar laat mij maar lekker Crypsis sluiten ofzowrote:Denk het ook, maar in mijn ogen in deze line up niet helemaal de goede afsluiter...
Denk niet dat het heel veel uitmaakt wie er afsluit, de meeste dj's zullen denk ik wel doorhebben dat de mensen op dit feest het hardste van het hardste willen als afsluiter, maar als Chris One weer net zo gaat knallen als op Hysteria (openen met Sleepwalker dacht ik?) zal het moeilijk zijn om er nog overheen te komen.
Ik wou dat ik hierbij kon zijn 
Chris One is nog geen 18 dus mag tie 's nachts niet werken. Hij zal wel voor twaalf uur op de planken staan[Chris One heeft nog te weinig ervaring en is nog te onbekend om als afsluiter te fungeren
Hmm vind er nog wel duidelijk verschil tussen zitten. Ik zou mijn timetable zo ong. maken:wrote:Best lastig hé als er alleen maar producers staan die harde hardstyle makenwrote:Crypsis zou ook kunnen inderdaad, maar ik zou niet verwachten dat The Machine of Chris One zou gaan afsluiten. Dat hebben ze nog niet verdient met hun producties. Natuurlijk qua draaien, draaien ze alle 2 harder dan B-Front, maar Chris One heeft nog te weinig ervaring en is nog te onbekend om als afsluiter te fungeren en The Machine is lange tijd uit beeld geweest.wrote:Inderdaad, wat een zonde zou ik dat vinden. B-Front is lekker maar laat mij maar lekker Crypsis sluiten ofzoHoe moet je de opbouw nu doen en wie gaat er idd afsluiten haha!
Zatox
Frontliner
Digital Punk
AVIO
The Machine
B-Front
Chris One
Crypsis
Geef mij maar:wrote:
Hmm vind er nog wel duidelijk verschil tussen zitten. Ik zou mijn timetable zo ong. maken:
Zatox
Frontliner
Digital Punk
AVIO
The Machine
B-Front
Chris One
Crypsis
Frontliner
Digital Punk
atox
The Machine
Chris One
B-Front
Avio
Crypsis
Ik zou AVIO wel later zetten, hebben toch een wat meer melodieuzere sound..
Minder melodieuzere sound dan wie?wrote:Ik zou AVIO wel later zetten, hebben toch een wat meer melodieuzere sound..
vanavond het anthem gehoord
Wel erg hard!
B-Front
Wel erg hard!
B-Front
Moet maar eens even snel kaarten hier voor kopen.
Who was there
Nobody has said they're going yet.