Ticket in the pocket! Whaooo can't wait! 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Mwa, weet niet of dit wat word. Zal wel niemand mee krijgen + vervoer is kut.
Metrolijn C kan je beter niet doen, dan kom je er nietwrote:Metrolijn C en D vanuit Rotterdam Centraal en dan bij Maashaven uitstappen. Ligt zowat tegen de Maassilo aan. Metro gaat tot een uur of 1 's nachts.
Op de terugweg gaat Nachtbus 11 weer terug naar Rotterdam Centraal.
Wij nemen wel een taxi denk.
Het is alleen metrolijn D. Laatste metro vanaf centraal vertrekt 10 voor half 1 als het goed is.
Wie uit de buurt van eindhoven gaan er heen, waar ik eventueel mee mee kan. Anders wordt dit niks ben ik bang.
H
Hardtraxx Newbie
44 posts member since 2010
last seen Jun 2011
Whoeehoee tickets binnen, Kijk er echt naar uit!

Ik ga er heen, maar weet niet of ik met de auto of met OV ga. Bestaat ook een kleine kans dat ik niet vanuit Eindhoven vertrek.wrote:Wie uit de buurt van eindhoven gaan er heen, waar ik eventueel mee mee kan. Anders wordt dit niks ben ik bang.
straks tickets bestellen, raboreader ligt in de auto 
Net met een maat afgesproken dat we gaan xD
vanuit friesland met de trein hoppateej

Net met een maat afgesproken dat we gaan xD
vanuit friesland met de trein hoppateej
Zou d'r graag heen willen.. Maar ben pas 17.
Als ze hier echt zo streng zijn probeer ik het liever niet.
Iemand die hier wel is komt en het toevallig weet?
Voor de mensen die 't niet zo zien zitten om met het OV te komen ivm de moeilijke terugweg: Om 7:05 zal er een trein van Centraal naar Utrecht vertrekken (kwart voor 8 weer in Utrecht of kwart voor 9 in Eindhoven bijv.). Met een taxi ben je binnen een kwartier op centraal als het goed is, en met 8 man ben je daar 2,50 pp kwijt ofzo. Als we dan met 6-8 man van hier van tevoren een taxi reserveren om 6:30-6:40 ofzo, zijn we allemaal niet zo heel laat thuis 
Maar goed, bijna 2 maanden nog, dus dat regelen we dan wel weer. Iig is de terugweg best te doen voor de twijfelaars (kwart voor 8 in Utrecht, kwart voor 9 in Eindhoven en geen gezeik met metro's of bussen).
Maar goed, bijna 2 maanden nog, dus dat regelen we dan wel weer. Iig is de terugweg best te doen voor de twijfelaars (kwart voor 8 in Utrecht, kwart voor 9 in Eindhoven en geen gezeik met metro's of bussen).
Ze zijn hier bovengemiddeld streng helaaswrote:Zou d'r graag heen willen.. Maar ben pas 17.
Jep, Maassilo wordt haast iedereen op ID gecontroleerd (is ook al 20 keer gezegd maar goed).
wrote:Voor de mensen die 't niet zo zien zitten om met het OV te komen ivm de moeilijke terugweg: Om 7:05 zal er een trein van Centraal naar Utrecht vertrekken (kwart voor 8 weer in Utrecht of kwart voor 9 in Eindhoven bijv.). Met een taxi ben je binnen een kwartier op centraal als het goed is, en met 8 man ben je daar 2,50 pp kwijt ofzo. Als we dan met 6-8 man van hier van tevoren een taxi reserveren om 6:30-6:40 ofzo, zijn we allemaal niet zo heel laat thuis
Is wel een optie als ik niet in Rotterdam blijf overnachten
wrote:Ze zijn hier bovengemiddeld streng helaaswrote:Zou d'r graag heen willen.. Maar ben pas 17.
Met een ID van iemand van 18 die er een beetje op lijkt moet je wel binnenkomen toch?wrote:Jep, Maassilo wordt haast iedereen op ID gecontroleerd (is ook al 20 keer gezegd maar goed).
Ze zullen vast geen fotos gaan vergelijken hoor daar is het nu ook weer net te druk voor op zo een feestje, en anders kom ik met mijn dik hoofd op mijn pas van toen ik nog 140+ woog er echt niet inwrote:Met een ID van iemand van 18 die er een beetje op lijkt moet je wel binnenkomen toch?
Dat zal ik dus nooit van m'n leven doen, overnachten in R'dam. Of eigenlijk wel... Overnachten in de Fabriekwrote:wrote:Voor de mensen die 't niet zo zien zitten om met het OV te komen ivm de moeilijke terugweg: Om 7:05 zal er een trein van Centraal naar Utrecht vertrekken (kwart voor 8 weer in Utrecht of kwart voor 9 in Eindhoven bijv.). Met een taxi ben je binnen een kwartier op centraal als het goed is, en met 8 man ben je daar 2,50 pp kwijt ofzo. Als we dan met 6-8 man van hier van tevoren een taxi reserveren om 6:30-6:40 ofzo, zijn we allemaal niet zo heel laat thuis
Is wel een optie als ik niet in Rotterdam blijf overnachten
Heb er zin in, wordt alleen een lange reis 
Eerst met de wagen naar Eindhoven station, dan trein tot in Rotterdam.
Ben alleen wel benieuwd hoe het zit met terugreis en dergelijke!
Eerst met de wagen naar Eindhoven station, dan trein tot in Rotterdam.
Ben alleen wel benieuwd hoe het zit met terugreis en dergelijke!
Foto van de locatie:

Heeel klein, maar lijkt me wel wat hebben.

X
Hardtraxx Newbie
31 posts member since 2010
last seen Oct 2014
Dan word een avondje lekker rossen! 
kaart binnen
is wel een erg klein zaaltje
is wel een erg klein zaaltje
Lijkt me fucking vetwrote:Foto van de locatie:
Who was there
Nobody has said they're going yet.