Psycho 
Psycho klinkt echt heerlijk

Die plaat was volgens mij ook het anthem voor Loudness in 2008, dus zou ik nog niet eens zo heel gek vinden!wrote:Bij de maak van de trailer is zeker weten na de cover-art van de plaat Loudness van Max Enforcer gekeken!
23 oktbober DBSTF! :DDDwrote:Wat een kutfeest.
Wat een herrie.
Dit gaat me allemaal veels te hard, zeker niet aanwezig.
Zeg es niet zulke gemene dingenwrote:moeten ze verbieden dit soort dingen...
Want? Zou rauw is dat niet..wrote:deze lineup mist maar 1 naam... ACTIVATOR
Jaa ieder ze eigen mening over Frontlinerwrote:Hier wil ik sowieso bij zijn!![]()
Frontliner vind ik eigenlijk juist gruwelijk, omdat hij hier geen zacht setje KAN neerzetten.
Hoop echt ZOOOO erg dat hij keihard gaat knallen.
De hele line-up is gewoon geweldig, al weet ik niet of ik veel tracks ga herkennen bij The Machine/Chris One.
Eigenlijk had ik hier graag Ran-D bij gezien
Alsjeblieft zeg.wrote:deze lineup mist maar 1 naam... ACTIVATOR
Kloptwrote:Alsjeblieft zeg.wrote:deze lineup mist maar 1 naam... ACTIVATOR
Na Hysteria kan je die beter neerzetten in de kinderspeeltuin. Wat een enorme teleurstelling zeg.
Het scheelt dat Activator vele malen beter is alleen dan samen met Fransisco Zetawrote:Alsjeblieft zeg.wrote:deze lineup mist maar 1 naam... ACTIVATOR
Na Hysteria kan je die beter neerzetten in de kinderspeeltuin. Wat een enorme teleurstelling zeg.
Solo draait die ook gewoon de troep van de laatste Activa release hoor, snap die hele hype rond Acti op feesten niet helemaal.wrote:Het scheelt dat Activator vele malen beter is alleen dan samen met Fransisco Zetawrote:Alsjeblieft zeg.wrote:deze lineup mist maar 1 naam... ACTIVATOR
de activator van toen dan, in 2007, 8, oeeewrote:Want? Zou rauw is dat niet..wrote:deze lineup mist maar 1 naam... ACTIVATOR
Titan.. Zany.. had nog wel leuk geweest denk.
Volg jij uberhaupt andere artiesten dan Toneshifterz en Bioweapon?wrote:de activator van toen dan, in 2007, 8, oeeewrote:Want? Zou rauw is dat niet..wrote:deze lineup mist maar 1 naam... ACTIVATOR
Titan.. Zany.. had nog wel leuk geweest denk.1 van de rauwste producers toen
moet wel bekennen datk geen idee heb wattie nu uitbrengt, of amper enig idee heb
mwuah artiesten wel, maar releases tegenwoordig wat minder dan vroeger, laat ik 't zo stellenwrote:Volg jij uberhaupt andere artiesten dan Toneshifterz en Bioweapon?