Opnieuw een kaartje geregeld, aanwazig!
S/o naar m'n broerneef Bastiaan
S/o naar m'n broerneef Bastiaan
wrote:Het kan trouwens nog mooier, dit staat op zijn artiestenpagina:
Helemaal met je eens en snap de frustratie. Als ik kijk naar de inzendingen en moeite die ervoor is gedaan hadden jullie hem absoluut moeten krijgen! Hopelijk gaat dat nog gebeuren!wrote:Het is duidelijk dat Hard Energy deze plaats op deze manier niet verdient.
Dat zal niet gebeuren want een Facebook post naar buiten gooien in de trend van "oeps sorry fouttje!" komt natuurlijk harstikke onprofessoneel over. Daar is zo'n DJ contest voor de organisatie simpelweg niet belangrijk genoeg voor, dat begrijp ik heel goed. Liever zie ik dat Hard Energy verder geen voordeel haalt uit deze situatie en gebrandmerkt wordt voor het valsspelen. De organisatie kan er nu niets meer aan doen en is indirect ook een klein beetje slachtoffer van zijn spelletje (maarja het stelt in contrast met het product dat ze opleveren natuurlijk weinig voor). Ik hoop dat ik met mijn statement duidelijk heb gemaakt dat dit soort gevallen niet beloond mogen worden en dat daar ook een algemene consensus over heerst.wrote:Als het waar is draaien ze dit toch zo even terug?
Filmen svp, komt in onze volgende videoclip.wrote:Gewoon bij de betreffende set Hard Energy trakteren op wat glazen cola naar z'n botte harses
Misschien, maar zoals ik eerder al zei, daar zal de prioriteit niet liggen. Verder is het allemaal nog een theorie, maar wel een theorie die wel heel moeilijk weerlegd kan worden.wrote:Mwah, als foutje bedankt zou ik het niet erg zien. Als ze aangeven daar achter te zijn gekomen zou het ze sieren om het terug te draaien. Nu laten ze, nogmaals als het waar is, iemand draaien die zich naar de eerste plek heeft 'gekocht'. Dan maar beter even op je bek gaan als organisatie en de juiste mensen een plek geven. Nu is het toch al aan het licht.
wrote:Enemy Contact heeft ook nog wel een mooi verhaal over de beste kerel.
Deze beste man heeft het erg hoog in zijn bol. Maar dit is niet de eerste keer dat er heisa is rondom een dj contest bij intents. Maar nu is het wel extreem opvallend. Toch vreemd dat daar zo weinig screening in is. Je zou zeggen dat zo'n organisatie dit redelijk professioneel oppakt.wrote:Het kan trouwens nog mooier, dit staat op zijn artiestenpagina:
wrote:wrote:Enemy Contact heeft ook nog wel een mooi verhaal over de beste kerel.
Pak 'm Rickzelwrote: Deze beste man heeft het erg hoog in zijn bol. Maar dit is niet de eerste keer dat er heisa is rondom een dj contest bij intents.
wrote:Pak 'm Rickzelwrote: Deze beste man heeft het erg hoog in zijn bol. Maar dit is niet de eerste keer dat er heisa is rondom een dj contest bij intents.
wrote:Pak 'm Rickzelwrote: Deze beste man heeft het erg hoog in zijn bol. Maar dit is niet de eerste keer dat er heisa is rondom een dj contest bij intents.
Hollandskabaal - een kilo kickrolls en Syranity - Rauw broodje shoarma (part 1) doen het nog steeds goed.wrote:Heb wel behoefte aan een nieuwe Hollands Kabaal eigenlijk
Of gewoon leegwrote:Gooi hier a.u.b. meer met juicy verhalen.
Zou wel vet zijn als er zondag bij de openingsset wat mensen 'Middeleeuwse taferelen' uitbeelden door pek, veren, hooivorken en brandende fakkels mee te nemen.