Poster: Karnaval Festival 2018
Past

Karnaval Festival 2018

Price
€19.50
  • –
  • –
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 14 days ago
Opnieuw een kaartje geregeld, aanwazig!

S/o naar m'n broerneef Bastiaan
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen Aug 2026
Mark With A Tarrel wrote:Het kan trouwens nog mooier, dit staat op zijn artiestenpagina:

Karnaval Festival 2018 (10 Februari 2018, Evenemententerrein Oirschotseweg, Moergestel)
:lol:
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Mark With A Tarrel wrote:Het is duidelijk dat Hard Energy deze plaats op deze manier niet verdient.
Helemaal met je eens en snap de frustratie. Als ik kijk naar de inzendingen en moeite die ervoor is gedaan hadden jullie hem absoluut moeten krijgen! Hopelijk gaat dat nog gebeuren! ;)
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Als het waar is draaien ze dit toch zo even terug? :corn:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 8 hours ago
soo dan die post ook nog :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
3487 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
sonnebloem wrote:Als het waar is draaien ze dit toch zo even terug? :corn:
Dat zal niet gebeuren want een Facebook post naar buiten gooien in de trend van "oeps sorry fouttje!" komt natuurlijk harstikke onprofessoneel over. Daar is zo'n DJ contest voor de organisatie simpelweg niet belangrijk genoeg voor, dat begrijp ik heel goed. Liever zie ik dat Hard Energy verder geen voordeel haalt uit deze situatie en gebrandmerkt wordt voor het valsspelen. De organisatie kan er nu niets meer aan doen en is indirect ook een klein beetje slachtoffer van zijn spelletje (maarja het stelt in contrast met het product dat ze opleveren natuurlijk weinig voor). Ik hoop dat ik met mijn statement duidelijk heb gemaakt dat dit soort gevallen niet beloond mogen worden en dat daar ook een algemene consensus over heerst.

Wat natuurlijk ook kan is dat ze op deze manier een artiest proberen te supporten die niet alleen binnen het carnavalssegment actief lijkt te zijn, maar dat weegt mijn inziens niet op tegen de manier hoe hij op deze plek is gekomen. De naam van onze act wekt wel duidelijk de impressie dat we een carnavalsact zijn en daar ligt ook onze basis, maar we hebben netjes toestemming gevraagd om deze te exploiteren binnen het hardere feestmuziek segment en we hebben ook zeker plannen om dat uit te breiden buiten de carnavalsperiode. Mijn keuze was dan eerder uitgegaan naar The Inside Job, hebben goede eigen tracks etc. Maar hebben het nadeel dat ze ook pas net begonnen zijn met deze act en de like counter op hun artiestenpagina nog laag staat.

Erg jammer dat het zo moet lopen want dit past gewoon niet in mijn beeld voor de grote waardering die hier in de omgeving heerst voor deze organisatie.
Last edited by Mark With A Tarrel on , edited 3 times in total.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Gewoon bij de betreffende set Hard Energy trakteren op wat glazen cola naar z'n botte harses
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Mwah, als foutje bedankt zou ik het niet erg zien. Als ze aangeven daar achter te zijn gekomen zou het ze sieren om het terug te draaien. Nu laten ze, nogmaals als het waar is, iemand draaien die zich naar de eerste plek heeft 'gekocht'. Dan maar beter even op je bek gaan als organisatie en de juiste mensen een plek geven. Nu is het toch al aan het licht.
Hardtraxx Veteran
3487 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
TiMOTHYb wrote:Gewoon bij de betreffende set Hard Energy trakteren op wat glazen cola naar z'n botte harses
Filmen svp, komt in onze volgende videoclip.
sonnebloem wrote:Mwah, als foutje bedankt zou ik het niet erg zien. Als ze aangeven daar achter te zijn gekomen zou het ze sieren om het terug te draaien. Nu laten ze, nogmaals als het waar is, iemand draaien die zich naar de eerste plek heeft 'gekocht'. Dan maar beter even op je bek gaan als organisatie en de juiste mensen een plek geven. Nu is het toch al aan het licht.
Misschien, maar zoals ik eerder al zei, daar zal de prioriteit niet liggen. Verder is het allemaal nog een theorie, maar wel een theorie die wel heel moeilijk weerlegd kan worden.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Enemy Contact heeft ook nog wel een mooi verhaal over de beste kerel.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen Aug 2026
Terwijl we wachten op Enemy Contact zijn verhaal (en om te pijn te verzachten van Stefan):
View on SoundCloud

@Tim met de foto: Moet je ook meteen denken aan Modern Family?
Karnaval Festival 2018 (10 Februari 2018, Evenemententerrein Oirschotseweg, Moergestel)
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Soulless wrote:Enemy Contact heeft ook nog wel een mooi verhaal over de beste kerel.
:slow:
Hardtraxx Veteran
5120 posts member since 2017
last seen 12 hours ago
Mark With A Tarrel wrote:Het kan trouwens nog mooier, dit staat op zijn artiestenpagina:

Deze beste man heeft het erg hoog in zijn bol. Maar dit is niet de eerste keer dat er heisa is rondom een dj contest bij intents. Maar nu is het wel extreem opvallend. Toch vreemd dat daar zo weinig screening in is. Je zou zeggen dat zo'n organisatie dit redelijk professioneel oppakt.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
sonnebloem wrote:
Soulless wrote:Enemy Contact heeft ook nog wel een mooi verhaal over de beste kerel.
:slow:
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 hours ago
Hekzitter wrote: Deze beste man heeft het erg hoog in zijn bol. Maar dit is niet de eerste keer dat er heisa is rondom een dj contest bij intents.
Pak 'm Rickzel
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Chroman wrote:
Hekzitter wrote: Deze beste man heeft het erg hoog in zijn bol. Maar dit is niet de eerste keer dat er heisa is rondom een dj contest bij intents.
Pak 'm Rickzel
Artist
797 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Huh, wat? :slow:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen Aug 2026
Heb wel behoefte aan een nieuwe Hollands Kabaal eigenlijk :drool:
Hardtraxx Veteran
last seen 12 hours ago
Chroman wrote:
Pak 'm Rickzel
:lol: Godver nee. Was ergens in 2012 ofzo. Ging over een dj duo wat gewonnen had, maar ook blijkbaar goede vrienden was met wat mensen binnen de organisatie. Iets in die trend.
Hardtraxx Veteran
last seen 12 hours ago
ErikZ wrote:Heb wel behoefte aan een nieuwe Hollands Kabaal eigenlijk :drool:
Hollandskabaal - een kilo kickrolls en Syranity - Rauw broodje shoarma (part 1) doen het nog steeds goed.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 4 days ago
Chroman wrote:
Pak 'm Rickzel

Ook rood haar btw, ik zie een verband
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Zulke contests zijn sws kansloos. Heeft alleen maar met populariteit te maken ipv goede mixwerk, tracklist of producties. Jammer!
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2012
last seen 14 hours ago
Gooi hier a.u.b. meer met juicy verhalen :thumbsup: .
Zou wel vet zijn als er zondag bij de openingsset wat mensen 'Middeleeuwse taferelen' uitbeelden door pek, veren, hooivorken en brandende fakkels mee te nemen.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Remi wrote:Gooi hier a.u.b. meer met juicy verhalen :thumbsup: .
Zou wel vet zijn als er zondag bij de openingsset wat mensen 'Middeleeuwse taferelen' uitbeelden door pek, veren, hooivorken en brandende fakkels mee te nemen.
Of gewoon leeg
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Rickzel wrote:
Chroman wrote:
Pak 'm Rickzel

Ook rood haar btw, ik zie een verband
He Rustaaaahg

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026