Timetable is bekend. Ik had alleen Villain D-Block & S-Te-Fan en SZP dan omgedraaid. En beter dat Snollebollekes op de main is ipv in het feestcafe

Ziet er niet al te rooskleurig uit met de voorspellingen van de koudste week deze winterwrote:Prima timetable wat mij betreft!
Zal voornamelijk toch gewoon bij de main te vinden zijn, hopelijk valt het weer een beetje mee volgende week...
Daar kunnen we wel een voordeel hebben, als het echt flink koud wordt heb je meestal wel relatief heldere dagen. Laten we het hopen! Vooral zin in de carnaval georiënteerde setjes aangezien je die niet elk weekend zietwrote:En dan ook nog hopen dat het niet gaat regenen
wrote:Eerste gedeelte van de dag mooi op de main een beetje pils en pep harken mit mien forummoat'n. D
Hahahwrote:wrote:Eerste gedeelte van de dag mooi op de main een beetje pils en pep harken mit mien forummoat'n. D
wrote:Huh Indy, je had toch zelf een kaart? O nee, die heb je met je zatte ballen verkocht.
Ik heb vaak dat ik met mijn zatte ballen kaarten koop... Maar nog nooit meegemaakt dat ik mijn kaarten heb verkocht...wrote:wrote:Huh Indy, je had toch zelf een kaart? O nee, die heb je met je zatte ballen verkocht.
Lach er maar om ja!![]()
Zag inderdaad dat de winnaar stemmen of likes had gekocht ofzo, waardoor die dus overduidelijk 'won'.wrote:Wat betreft die dj-contest die uitgeschreven was voor de zondag: ik las op Facebook dat er nogal wat controverse was over de uitslag. Er moest vooraf gestemd worden, een aantal inzendingen die in de top 5 geëindigd zijn, hebben likes gekocht. Discussie, bladiebla.
Ik zag nog iemand reageren en ik denk dat hij hier op het forum zit (Mark with a T?) en die was het er ook niet helemaal mee eens.
Ramon, jij kan dit vast wel verder aanvullen want jij hebt het ook gelezen.
Voor de geïnteresseerden: https://www.facebook.com/karnavalfestiv ... ZU&fref=nfwrote:Wat betreft die dj-contest die uitgeschreven was voor de zondag: ik las op Facebook dat er nogal wat controverse was over de uitslag. Er moest vooraf gestemd worden, een aantal inzendingen die in de top 5 geëindigd zijn, hebben likes gekocht. Discussie, bladiebla.
Ik zag nog iemand reageren en ik denk dat hij hier op het forum zit (Mark with a T?) en die was het er ook niet helemaal mee eens.
Ramon, jij kan dit vast wel verder aanvullen want jij hebt het ook gelezen.
Zelfkennis is het begin van alle wijsheidwrote:ik ben te incapabel
Eens. Ken je gebreken en je zwakheden. Om dit zwakke punt al te verbeteren: hoe doe je dat?wrote:Zelfkennis is het begin van alle wijsheidwrote:ik ben te incapabel![]()
Bij deze de correcte link: https://www.facebook.com/karnavalfestiv ... 22R3%22%7D
Klikken op de tijd die weergeeft wanneer het gepost is (rode cirkel, screenshot 1). Als je het goed hebt gedaan kun je het afleiden aan de URL (screenshot 2). Deze URL brengt je dan rechtstreeks naar de reactie.wrote:hoe doe je dat?