Past

Intents Festival 2012

• –
  • –
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Het geluid was niet hard, kon zonder oordoppen daar prima de hele dag staan zonder daarna een piep te hebben. De line-up was best ok ja, maar er werd over 't algemeen niet goed gedraaid... Ook die afsluiter van DBSTF, ik had er gewoon geen zin in. Niet om de muziek, maar ook gewoon omdat ik er gewoon helemaal flauw van was aan het einde. Denk dat PNRMX deze mening wel met me deelt, nog tijdje met hem gepraat naderhand :P
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
word 5e editie voor mij, elk jaar zekerheidje samen met nog handje vol party's.
Geluid viel inderdaad tegen afgelopen jaar, maar dat was voor mij ook het enigste minpunt van het feest.
(wel de vervelendste maar ja :P) Hopelijk dit jaar weer een leuke line-up, opbouw hoef ik me geen zorgen over te maken dat hebben de kloontjes al bewezen.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
opaa wrote:Op intents vond ik het 'Waar is dat feestje' nog niet irritant, dat was voor mij namelijk de eerste keer dat ik dat hoorde, maar om 't vervolgens weer op elk festival waar een villain staat te horen is minder, maar goed.
Ik hoorde het voor het eerst tijdens Daydream Festival, in België, dus ik dacht dat het iets Belgisch was xd
A
G1LL wrote:Het geluid was niet hard, kon zonder oordoppen daar prima de hele dag staan zonder daarna een piep te hebben. De line-up was best ok ja, maar er werd over 't algemeen niet goed gedraaid... Ook die afsluiter van DBSTF, ik had er gewoon geen zin in. Niet om de muziek, maar ook gewoon omdat ik er gewoon helemaal flauw van was aan het einde. Denk dat PNRMX deze mening wel met me deelt, nog tijdje met hem gepraat naderhand :P
Had je naar Unexist moeten gaan, man :lol:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Wil er graag een keer heen, maar waarschinlijk zit ik rond die tijd 6 weken in Spanje voor onderzoek :).
D
ligt helemaal aan de line-up met FI ;)
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
G1LL wrote:Het geluid was niet hard, kon zonder oordoppen daar prima de hele dag staan zonder daarna een piep te hebben. De line-up was best ok ja, maar er werd over 't algemeen niet goed gedraaid... Ook die afsluiter van DBSTF, ik had er gewoon geen zin in. Niet om de muziek, maar ook gewoon omdat ik er gewoon helemaal flauw van was aan het einde. Denk dat PNRMX deze mening wel met me deelt, nog tijdje met hem gepraat naderhand :P
ik deel die mening ook met je. vond de afsluiter echt he-le-maal niks. Er moet echt een magic show area ofzo bij intents komen.
A
Hardtraxxer
395 posts member since 2010
last seen Apr 2018
4x Intents :)
Hardtraxx Addict
1239 posts member since 2010
last seen Nov 2022
Anco wrote:4x Intents :)
:love:
Thuis wedstrijd
mijn planning is al gemaakt
zaterdag: Lopend heen kruipend terug,
waarschijnlijk word mijn huis weer een hotel :P
zondag: Lopend heen en mijn verjaardag vieren, damm dat word een mooi verjaardagsfeestje en natuurlijk, kruipend terug
Maandag: Kan ik pas een conclusie over trekken op 04-06-2012
G
ik denk autotje heen, autotje terug, net zoals vorig jaar :D
man wat was dat een lekker feest!
dat weer vooral (L)
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Ik ging al naar huis voordat DBSTF moest volgens mij. Tijdens Noisecontrollers al die een rare afbouwende set neerzetten.

Verder vond ik het vorig jaar wel aardig, maar niet echt goed of speciaal. Was gezellig, leuke platen gehoord, lekker losgegaan... maar die hitte, jezus. Vind t ook irritant dat je op een dagfestival meer/vaker moet eten dan op een nachtfeest, heb je t gevoel dat je zoveel mist. Kijk wel of ik dit jaar ga, ligt aan de lineup, andere opties op die dag en hoe druk ik t heb :P
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Probeer dit jaar wel aanwazig te zijn. Vorig jaar tickets verkocht omdat vriend van me niet meer meeging en kon niemand anders vinden + geld gebruikt voor een defqon ticket.

Dit jaar wel zekerheidje. Die hardcore line up van vorig jaar was heel fijn (Traxtorm en Unexist als afsluiter :yay: )
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
2 dagen hardstyle dit jaar. zondag komt er ook een hardstyle area.
Hardtraxxer
485 posts member since 2011
last seen May 2015
RobertV wrote:2 dagen hardstyle dit jaar. zondag komt er ook een hardstyle area.
Control Our Nature!!!
S
Intents Festival 2012 (Sportpark d'n Donk, Oisterwijk, 02/03-06-2012)

Ze duiken dus weer in zee met scantraxx...
G
die afbeelding mag wel in de startpost
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
KSwoosh wrote:die afbeelding mag wel in de startpost
Fixed
G
patrickjeb wrote:
KSwoosh wrote:die afbeelding mag wel in de startpost
Fixed
Intents Festival 2012 (Sportpark d'n Donk, Oisterwijk, 02/03-06-2012)
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 18 hours ago
Daammmnn,, ik wil hier naartoe!

Proberen wat vrienden mee te krijgen, al gaat me dat wss niet lukken, omdat ze hardstyle niet vet vinden :(
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
stefaneke wrote: Ze duiken dus weer in zee met scantraxx...
Waar zie je dat aan?

Vette poster!
S
G1LL wrote:Waar zie je dat aan?
In de nieuwsbrief ;).
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
Vette poster, maar doet me wel denken aan Mario Galaxy.

Heb hier zin in.
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Zeker wel aanwezig, misschien wel 2 dagen! :love:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Zullen we eens kijken of ik de 3de keer op rij een VIP update krijg :$
S
dennis wrote:Zullen we eens kijken of ik de 3de keer op rij een VIP update krijg :$
Vorig jaar ging dat he-le-maal nergens over. Bijna iedereen ten zuiden van Tilburg kon geen verbinding krijgen. In het noorden hadden ze allemaal vip upgrades :/.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators