Hopelijk volgend jaar wel erbij... Moest dit jaar werken 
Je hebt niet veel gemist al zeg ik het zelf.wrote:Hopelijk volgend jaar wel erbij... Moest dit jaar werken
Je hebt niet veel gemist al zeg ik het zelf.wrote:Hopelijk volgend jaar wel erbij... Moest dit jaar werken
Niet? Hoorde juist dat ik ontzettend veel had gemist. Was zo warm toen, en ik moest werken.. Pff wat baalde ik zeg!wrote:Je hebt niet veel gemist al zeg ik het zelf.wrote:Hopelijk volgend jaar wel erbij... Moest dit jaar werken
Het weer was wel lekker ja! Maar ik vond de sfeer persoonlijk echt dramatisch.. Bijna alleen maar 15 jarig volk dat je raar aan gaat zitten kijken als je ook maar een beetje losgaat. Geluid was ook echt heel slecht op sommige momenten.wrote:Niet? Hoorde juist dat ik ontzettend veel had gemist. Was zo warm toen, en ik moest werken.. Pff wat baalde ik zeg!wrote:Je hebt niet veel gemist al zeg ik het zelf.wrote:Hopelijk volgend jaar wel erbij... Moest dit jaar werken
geluid was crap, volk daar was grotendeels crap, 50% van de line up was crap (smaakverbonden dat wel)..wrote:Niet? Hoorde juist dat ik ontzettend veel had gemist. Was zo warm toen, en ik moest werken.. Pff wat baalde ik zeg!wrote:Je hebt niet veel gemist al zeg ik het zelf.wrote:Hopelijk volgend jaar wel erbij... Moest dit jaar werken
Ach, dat losgaan gedeelte gebeurt op gewone feesten ook jammer genoeg. Maar zie nu veel dingen over het geluid... Misschien dat dat dit jaar beter is!wrote:Het weer was wel lekker ja! Maar ik vond de sfeer persoonlijk echt dramatisch.. Bijna alleen maar 15 jarig volk dat je raar aan gaat zitten kijken als je ook maar een beetje losgaat. Geluid was ook echt heel slecht op sommige momenten.wrote: Niet? Hoorde juist dat ik ontzettend veel had gemist. Was zo warm toen, en ik moest werken.. Pff wat baalde ik zeg!
Ik moest lachenwrote:En het hielp ook niet mee dat de temperaturen op standje crematie stonden dit jaar
Weet niet waarje dat gehoord hebt, maarja.. Het kan zijn dat mensen het super vonden. Maar alleen al om het geluid ga ik niet heen. Crypsis live leek me vet, maar heb gewoon de hele tijd stil gestaan omdat geen 1 track er fatsoenlijk uit kwam (daarbij gebruikte hij ook veel saai werk). Ook lees ik dat die sfeer goed was, nou dat viel ook vies tegen hoor. Veel kleine kinderen, veel meiden die je raar aan stonden te kijken als je maar een kleine beweging maakte. Organisatie: Maak het 18+, fix het geluid en zet een degelijk/goede line-up neer en ik ben aanwezig! De locatie was wel prima namelijk, en de stages zagen d'r ook prima uit!wrote:wrote:Niet aanwezig, de hele dag ''waar is dat feestje'' aanhoren was echt verschrikkelijk + het slechte geluid en de naar mijn mening niet goed sfeer. Ik pas![]()
Ik hoorde juist lovende verhalen over Intents dit jaar. Sommigen beschouwden het zelfs als beste festival van het jaar (en ja, die zijn ook naar andere geweest). Maar goed, als het waar is wat je zegt, dan ga ik er nog eens even hard over nadenken. Want ik geloof jou eerder als het gaat om kwaliteit dan menig ander
ik weet niet hoor,maar de line-up van afgelopen jaar was naar mijn idee op zijn minst degelijk/goed te noemen..!wrote: Weet niet waarje dat gehoord hebt, maarja.. Het kan zijn dat mensen het super vonden. Maar alleen al om het geluid ga ik niet heen. Crypsis live leek me vet, maar heb gewoon de hele tijd stil gestaan omdat geen 1 track er fatsoenlijk uit kwam (daarbij gebruikte hij ook veel saai werk). Ook lees ik dat die sfeer goed was, nou dat viel ook vies tegen hoor. Veel kleine kinderen, veel meiden die je raar aan stonden te kijken als je maar een kleine beweging maakte. Organisatie: Maak het 18+, fix het geluid en zet een degelijk/goede line-up neer en ik ben aanwezig! De locatie was wel prima namelijk, en de stages zagen d'r ook prima uit!
Een beetje zoals WiSH dus, afgaande op het 'kijk-mij-mooi-zijn-volk'wrote:Weet niet waarje dat gehoord hebt, maarja.. Het kan zijn dat mensen het super vonden. Maar alleen al om het geluid ga ik niet heen. Crypsis live leek me vet, maar heb gewoon de hele tijd stil gestaan omdat geen 1 track er fatsoenlijk uit kwam (daarbij gebruikte hij ook veel saai werk). Ook lees ik dat die sfeer goed was, nou dat viel ook vies tegen hoor. Veel kleine kinderen, veel meiden die je raar aan stonden te kijken als je maar een kleine beweging maakte. Organisatie: Maak het 18+, fix het geluid en zet een degelijk/goede line-up neer en ik ben aanwezig! De locatie was wel prima namelijk, en de stages zagen d'r ook prima uit!wrote:wrote:Niet aanwezig, de hele dag ''waar is dat feestje'' aanhoren was echt verschrikkelijk + het slechte geluid en de naar mijn mening niet goed sfeer. Ik pas![]()
Ik hoorde juist lovende verhalen over Intents dit jaar. Sommigen beschouwden het zelfs als beste festival van het jaar (en ja, die zijn ook naar andere geweest). Maar goed, als het waar is wat je zegt, dan ga ik er nog eens even hard over nadenken. Want ik geloof jou eerder als het gaat om kwaliteit dan menig ander
de hele crypsis set is voor mij verpest door het geluidwrote:het commentaar van G1LL kan je ook wel een beetje relativeren natuurlijk.
het geluid kon beter, maar was echt niet slecht. Het kon harder, maar door overlast moest het zachter. en alsnog was eht ggoed te doen.
in de tenten was het ook super, en qua drukte was het [tot het einde dan] goed te doen.
het weer was super, maar het volk wat minder. ik had er geen last van, maar ze gingen gewoon niet los.
gelukkig de hardtraxx crew wel
Wish was echt minstens 4 keer beter dan Intents. Dat feest had bijna alles wat een goed feest moet hebben. Alleen het volk op de main was wat suf...wrote:Een beetje zoals WiSH dus, afgaande op het 'kijk-mij-mooi-zijn-volk'
Ik heb het echt top naar mn zin gehad tijdens Dblock & stfnwrote:Wish was echt minstens 4 keer beter dan Intents. Dat feest had bijna alles wat een goed feest moet hebben. Alleen het volk op de main was wat suf...wrote:Een beetje zoals WiSH dus, afgaande op het 'kijk-mij-mooi-zijn-volk'
Sowieso het feit dat ik jou daar heb leren kennenwrote:Intents was een geniaal feestje, geen gezeur mogelijk jongens.