Kom kom, nou moet je niet alles op brabanders afschuiven.wrote: Nee, jullie slikken ALLES
Ik ben gewoon vrij makkelijk in dit soort dingen.
Kom kom, nou moet je niet alles op brabanders afschuiven.wrote: Nee, jullie slikken ALLES
Hij heeft wel een punt. En dat zeg ik als Zeeuw.wrote:Alles wat uit Brabant komt goed praten.wrote:Ach kom op mensen, dit was toch te verwachten.
Ik ga gewoon feest vieren, stelletje zeikerds.
Liever nietwrote:Ze praten zelfs Bavaria goed daar
Comment ook alleen in topics die gerelateerd zijn met Brabant.wrote: Merk je 't ook.
Merk ik echt niet aan mezelf, mss omdat daar mijn interesse ligt? Ik ga kwa feesten ook (nog) nooit buiten brabant, dus lijkt me logisch.wrote:Comment ook alleen in topics die gerelateerd zijn met Brabant.wrote: Merk je 't ook.

+ AVIOwrote:Comment ook alleen in topics die gerelateerd zijn met Brabant.wrote: Merk je 't ook.
Hee hee hee, oppassen he!wrote:Ze praten zelfs Bavaria goed daar
uit de fles is dat ook prima bierwrote:Ze praten zelfs Bavaria goed daar
Bavaria went wel. Zolang je maar geen 2 verschillende soorten bier door elkaar gaat drinken merk ik weinig van de smaak.wrote:uit de fles is dat ook prima bierwrote:Ze praten zelfs Bavaria goed daarik verkies Jupiler alleen wel boven Bavaria. (ja ik kom uit brabant)
Dit is oude kaas, over het algemeen staat er nieuwe kaas. Dus dat plaatje klopt niet!wrote:Bij de hardstyle line up past eigenlijk maar 1 plaatje:
plaatjeuh
Dit is precies de reden waarom ik nog ga.wrote:Staan enkele leuke namen tussen, maar vindt dit wel veel geld voor deze line up. Enkel omdat het lekker in de buurt is zal ik er toch wel bij zijn.
dit duswrote:Dit is precies de reden waarom ik nog ga.wrote:Staan enkele leuke namen tussen, maar vindt dit wel veel geld voor deze line up. Enkel omdat het lekker in de buurt is zal ik er toch wel bij zijn.
same.. als het volgend jaar nog duurder word hoeft het van mij niet meer.wrote:Dit is precies de reden waarom ik nog ga.wrote:Staan enkele leuke namen tussen, maar vindt dit wel veel geld voor deze line up. Enkel omdat het lekker in de buurt is zal ik er toch wel bij zijn.
Dit dus. Ik zou d'r eigenlijk heen moeten en voor de ingang moeten staan met een heeeel groot dienblad vol met stukjes kaas en een scantraxx vlaggetje d'r in..wrote:Vind soms de reacties hier wel wat ovetrokken eerlijk gezegd. Maar er moet wel opgemerkt worden dat er, als je al een area vol met Scantraxx hebt er op de main ook wel iets meer variatie in mag (al is de opzet van die scantraxx area best wel divers).
Zolang ze niet veel verder gaan dan dit zal ik het wel elk jaar blijven bezoeken denk.wrote:dit duswrote:Dit is precies de reden waarom ik nog ga.wrote:Staan enkele leuke namen tussen, maar vindt dit wel veel geld voor deze line up. Enkel omdat het lekker in de buurt is zal ik er toch wel bij zijn.
Heldwrote:Dit dus. Ik zou d'r eigenlijk heen moeten en voor de ingang moeten staan met een heeeel groot dienblad vol met stukjes kaas en een scantraxx vlaggetje d'r in..wrote:Vind soms de reacties hier wel wat ovetrokken eerlijk gezegd. Maar er moet wel opgemerkt worden dat er, als je al een area vol met Scantraxx hebt er op de main ook wel iets meer variatie in mag (al is de opzet van die scantraxx area best wel divers).