Whaha, jij balen dat je kaartje hebt gehaaldwrote:Ik vermaak me hier wel
- –
- –
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Haha ja, scheelt 1 keer klikkenwrote:
Zo is ie echt compleet
I
voor een mooi prijsje neem ik hem graag overwrote:Okee, bij deze staat m'n kaartje dus te koop
Ik vermaak me overal wel 
Gunz for hire
Deepack
The r3belz
maken het goed
Gunz for hire
Deepack
The r3belz
maken het goed
Het valt me eigenlijk wel op dat op de main erg weinig Fusion staat. Zeker als je ziet dat de tweede area al door Scantraxx is geclaimd. Maar goed, ik kan hier toch niet naar toe.
A
Nee, het is allemaal wel primawrote:Whaha, jij balen dat je kaartje hebt gehaaldwrote:Ik vermaak me hier wel
ik vermaak me waarschijnlijk wel (als ze DBSTF niet af laten sluiten tenminste!!!) maar ik had wel meer verwacht van de kloontjes... als volgend jaar de prijs weer een hoop omhoog gaat dan koop ik geen kaartje meer...
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen 6 days ago
Ik vind dit zelf een heel goede line-up hoor, en Frequencerz staan inderdaad op de plek waar ze moeten staan 
Leuke line-up voor mijn eerste echte grote festival.
De hardcore line up is wel echt lekker! Tha Playah, Nosferatu, TOA, Amnesys
De hardcore line up is wel echt lekker! Tha Playah, Nosferatu, TOA, Amnesys
A
Nja "groot"wrote:Leuke line-up voor mijn eerste echte grote festival.
Ik vond het terrein vorig jaar best groot opgezet hoor, goeie kans dat ze het dit jaar nog groter aanpakken. Wat van mij overigens niet hoeft maar toch.wrote:Nja "groot"wrote:Leuke line-up voor mijn eerste echte grote festival.
Wat een dramatische line-up zeg.. Scantraxx all the way. Ben blij dat ik sowieso al niet van plan was om te gaan. Line-up van zondag is wel iets beter, maar nog steeds niet de moeite waard.
Vorig jaar sloten ze af met een live act. Als ze dat dit jaar weer doen! 
Zoiets wilde ik ook typen, maar je was me voor.wrote:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA........................ HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
Slechtste line-up die ik in mijn leven heb gezien denk ik.
Wat een lachertje, die line-up.. Ben nu een dik feest aan het vieren omwille het feit dat ik hier geen kaartje voor heb kunnen kopen.. (Als de tijd het toeliet had ik nu dus met een kaartje gezeten
)
Wat een vreselijk standaard line up zeg.. blij dat ik hier geen kaartje voor heb
I
Alleen zul je zien dat ze in het begin van de middag of om 3 uur ofso moetenwrote:Ik vind dit zelf een heel goede line-up hoor, en Frequencerz staan inderdaad op de plek waar ze moeten staan
Beter frequencerz en AVIO achter elkaar als afsluiter! Dat zou deze line-up ineens 10x zo goed maken
S
Ach kom op mensen, dit was toch te verwachten
.
Ik ga gewoon feest vieren, stelletje zeikerds.
Alles wat uit Brabant komt goed praten.wrote:Ach kom op mensen, dit was toch te verwachten.
Valt me ook vaak opwrote:Alles wat uit Brabant komt goed praten.wrote:Ach kom op mensen, dit was toch te verwachten.
Zelfs in Belgie zouden ze hier nog om lachen
Wat een graf line up voor zaterdag.
ik kom ook uit brabant en ik vind de main ook KUT. (muv freqz)
scantraxx tent kan er nog best mee door
scantraxx tent kan er nog best mee door
S
Tsja, wij hebben gewoon een hoog partygehalte.wrote:Alles wat uit Brabant komt goed praten.wrote:Ach kom op mensen, dit was toch te verwachten.
Nee, jullie slikken ALLESwrote:Tsja, wij hebben gewoon een hoog partygehalte.wrote:Alles wat uit Brabant komt goed praten.wrote:Ach kom op mensen, dit was toch te verwachten.
Who was there
Nobody has said they're going yet.