Haha heerlijk.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Vorige editie toen ik er was was er ook zo malloot. Je moet gewoon oppassen voor die gasten dat ze je niet raken met hun lompe bewegingen.
G
daveytl, tom en nando zijn dat meestal hahawrote:Vorige editie toen ik er was was er ook zo malloot. Je moet gewoon oppassen voor die gasten dat ze je niet raken met hun lompe bewegingen.
jurheinen was dan niet zo lomp, maar die vent heeft echt een stuk of 6 keer met zn vingers in mn ogen gestoken bijna
zo staat mister p-stylez ook altijd om zich heen te slaan op een partywrote:Zo irritant als iemand zo los gaat als de gozer helemaal links op de eerste paar seconden.
tenen stampen kan die ook heel goed
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Hahaha, dat kwam gewoon omdat ik dronken was. Mijn fijne motoriek was een beetje weg kwijtwrote:daveytl, tom en nando zijn dat meestal hahawrote:Vorige editie toen ik er was was er ook zo malloot. Je moet gewoon oppassen voor die gasten dat ze je niet raken met hun lompe bewegingen.
jurheinen was dan niet zo lomp, maar die vent heeft echt een stuk of 6 keer met zn vingers in mn ogen gestoken bijna
G
hoeveel heb jij uitgegeven dan gisteren?wrote:Hahaha, dat kwam gewoon omdat ik dronken was. Mijn fijne motoriek was een beetje weg kwijt
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
40 of 50, weet het zo gauw even nietwrote:hoeveel heb jij uitgegeven dan gisteren?wrote:Hahaha, dat kwam gewoon omdat ik dronken was. Mijn fijne motoriek was een beetje weg kwijt
Ik heb pas 1 keer iemand geraakt in mijn rijke losgaan-carriere (wrote:daveytl, tom en nando zijn dat meestal hahawrote:Vorige editie toen ik er was was er ook zo malloot. Je moet gewoon oppassen voor die gasten dat ze je niet raken met hun lompe bewegingen.
Dus om te zeggen dat ik niet op pas zou onzin zijn.
wrote: Ik heb pas 1 keer iemand geraakt in mijn rijke losgaan-carriere (), en dat was vorige week toen ik fucking dronken was.
Dus om te zeggen dat ik niet op pas zou onzin zijn.
Zolang je de ruimte hebt moet je er gebruik van maken 
M
Hardtraxxer
495 posts member since 2009
last seen Apr 2022
dat was ik vriendwrote:Zo irritant als iemand zo los gaat als de gozer helemaal links op de eerste paar seconden.
en volgens mij heb ik, zoals je kunt zien niemand voor me en kan het dus gewoon..
ik heb nog nooit iemand geraakt dus ik pas echt wel op
'malloot'.
Het was in ieder geval heel gezellig
Last edited by Mocambo on , edited 1 time in total.
Stel je niet aan manwrote:Vorige editie toen ik er was was er ook zo malloot. Je moet gewoon oppassen voor die gasten dat ze je niet raken met hun lompe bewegingen.
Nope die heeft geen pitchkicks, heb er helemaaaaaal geen gedraaid overigens??wrote:Neeeeeeee tuurlijk nietwrote: Ga je vreemd
Thera draaide trouwens nog een track met vreselijke pitchkicksZal wel die Phrantic- TBA zijn.
Dan was het geluid misschien slecht op een bepaald moment. Want 1 terugkerend stuk in een plaat deed gewoon pijn aan mijn orenwrote:Nope die heeft geen pitchkicks, heb er helemaaaaaal geen gedraaid overigens??wrote:Neeeeeeee tuurlijk nietwrote: Ga je vreemd
Thera draaide trouwens nog een track met vreselijke pitchkicksZal wel die Phrantic- TBA zijn.
Super bedankt trouwens voor je vette set, en vooral voor Rotten from the Inside
Niet zeuren davey, met je snatch city remix.. jezus wat afgrijselijk die pitchkicks 
Hahaha weten jullie nog die gast die met een koprol die ophoging opkwam

B
Haha ja
Wat een waus.
JAAA hahahahawrote:Hahaha weten jullie nog die gast die met een koprol die ophoging opkwam![]()
Haha klopt, die zijn ook vreselijk. Maar dit geluid vond ik nog minder aangenaam.wrote:Niet zeuren davey, met je snatch city remix.. jezus wat afgrijselijk die pitchkicks
Broertje van 1/2e Toneshifterz bedoel je?wrote:Of die vent met dat geblokte bloesje? die helemaal vooraan stond in het beginwrote:Hahaha weten jullie nog die gast die met een koprol die ophoging opkwam![]()
B
En een kerel die dacht dat je de macarena moest doen op hardstyle.wrote:Broertje van 1/2e Toneshifterz bedoel je?wrote:Of die vent met dat geblokte bloesje? die helemaal vooraan stond in het beginwrote:Hahaha weten jullie nog die gast die met een koprol die ophoging opkwam![]()
Er liepen sws echt rare figuren daar. Er was ook een kerel die dacht dat je a la Micheal Jackson moet dansen op hardstyle
Dan doen wij het beter met die salsa!
Who was there
Nobody has said they're going yet.