Wat heb ik genoten van al die "newbies"! Echt heerlijk gewoon, man man. Maar geef toe Swoosh, die meiden konden wel dansenwrote:een vuilniszak met kerstverlichting is nog aantrekkelijker als die blondewrote:Was echt drama, ze waren niet echt het toppunt van lekker maargoed, ze stonden de vorige editie ook alnondeju wat was die smerig
te grappig waren ook al die kansloze mensen die volle bak uit de maat bij de dj booth gingen staan hakken op niet-snelle HS tracks![]()
ook wel een genietmomentje: een meisje dat stamppasjes geleerd kreegdat is zo mooi om te zien he
gaat ze vervolgens ook staan headbangen en flikkerd ze van de stage af
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Who Wants This
Jezus wat was dat genieten

Haha ja dat is een maat van mij, mooie kerelwrote: overigens, ook nog een mooi gesprek gehad met meneer Hein, held!
G
jij kon dr anders ook wat van! toch maar een carriere als danseres overwegen?wrote:Wat heb ik genoten van al die "newbies"! Echt heerlijk gewoon, man man. Maar geef toe Swoosh, die meiden konden wel dansen
J
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Haha, heb echt zwaard hard gelachen gisterenwrote:jij kon dr anders ook wat van! toch maar een carriere als danseres overwegen?wrote:Wat heb ik genoten van al die "newbies"! Echt heerlijk gewoon, man man. Maar geef toe Swoosh, die meiden konden wel dansen
Haha Banaan dat filmpje van Pattern 2 
?wrote: En Davey, volgende keer krijg je er weer 1 van me .. hihiWas gezellig!
B
View on YouTubewrote:Haha Banaan dat filmpje van Pattern 2
J
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
wrote:?wrote: En Davey, volgende keer krijg je er weer 1 van me .. hihiWas gezellig!
Naar stash kwam Do The Happy facewrote:TL
wrote:wrote:?wrote: En Davey, volgende keer krijg je er weer 1 van me .. hihiWas gezellig!
G
zoals gezegd, de HT groep was zeer gezellig, en nog maar een foto om het te bewijzen 
en met onze fusion boy Timothy erbij , haha

en met onze fusion boy Timothy erbij , haha

Ja, ik wilde die nog posten vanaf mijn mobiel, maar toen ben ik in slaap gevallenwrote:Je vergeet zo'n beetje de vetste plaat davey: Doneee
Dat was een beste rit jonge, nu lekker in bed
M
Hardtraxxer
500 posts member since 2012
last seen Feb 2013
Haha geniaal bij Pattern 2 hoe ik Mandy optil en daarna keihard los!!
Bedankt mensen voor dit super geniale feestje, was echt fucking vet!!
J
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Er is ook nog een foto van heel HT gemaakt door zon prof toch?
G
was me niet eens opgevallen, held!wrote:Haha geniaal bij Pattern 2 hoe ik Mandy optil en daarna keihard los!!![]()
@Jurheinen: idd, die was van u-model.nl, maar die foto staat er nog niet (geeneen foto van Inception)
Ik kreeg een kusje van Kloswrote:?wrote: En Davey, volgende keer krijg je er weer 1 van me .. hihiWas gezellig!
M
Hardtraxxer
500 posts member since 2012
last seen Feb 2013
Haha, ja we hebben heerlijk geramt maat!wrote:was me niet eens opgevallen, held!wrote:Haha geniaal bij Pattern 2 hoe ik Mandy optil en daarna keihard los!!![]()
@Jurheinen: idd, die was van u-model.nl, maar die foto staat er nog niet (geeneen foto van Inception)
Ga je vreemdwrote:Ik kreeg een kusje van Kloswrote:?wrote: En Davey, volgende keer krijg je er weer 1 van me .. hihiWas gezellig!
Wat was dat heerlijk
Neeeeeeee tuurlijk nietwrote: Ga je vreemd
Thera draaide trouwens nog een track met vreselijke pitchkicks
Zo irritant als iemand zo los gaat als de gozer helemaal links op de eerste paar seconden.
Who was there
Nobody has said they're going yet.