Past

Inception - The Roman Empire, februari 2012

Time
– (Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Addict
1740 posts member since 2009
last seen 23 hours ago
Chukkels wrote:
Michaelotje wrote:Heee, ik heb ff een mededeling! Voor de mensen die met de trein zijn, mocht de trein dan in de ochtend niet rijden of iets.. kun bij mij blijven, zou het namelijk echt kut vinden als der mensen daar op ut station de kou zitten wachten!
Kijk, top is dit! Woon je in Culemborg?
https://hardtraxx.com/member/Michaelotje/

:P
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Paling wrote:
Chukkels wrote:
Michaelotje wrote:Heee, ik heb ff een mededeling! Voor de mensen die met de trein zijn, mocht de trein dan in de ochtend niet rijden of iets.. kun bij mij blijven, zou het namelijk echt kut vinden als der mensen daar op ut station de kou zitten wachten!
https://hardtraxx.com/member/Michaelotje/

:P
Mensen kunnen liegen. :$
M
Hardtraxxer
154 posts member since 2012
last seen Aug 2022
Chukkels wrote:
10/15 min lopend vanaf de crystal venue! :)
(5 min van het station vandaan)
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Michaelotje held! Scheelt dat wij met de auto zijn, anders had ik graag mee "geafterd" hahaha! :D

Hoop dat het de autorit een beetje gaat op schieten want zonder sneeuw/glahdeid duurt hij ook al 2 uur namelijk. :P
G
ah relax! fijn om dat zeker te hebben iig!
Daveytl wrote:
KSwoosh wrote:waarom geen OV dan? is toch ook wel te doen? wat langzamer als normaal maar et rijd wel :P
Mehhh, ik weet niet of ik wel zin heb in het OV. Zitten wel voordelen aan, maar ik heb geen idee hoe ik dan overal moet komen e.d.
En ik heb Patrickjeb al beloofd dat ik hem op zal halen, en Jurriën verwacht ook dat we met de auto gaan.
het was eigenlijk op het bericht van PNXRMX :P
PNXRMX wrote:We hebben uiteindelijk besloten om niet meer te gaan helaas :( Mandi heeft het te druk op t moment en ik heb eigenlijk geen zin om vrijwel zonder ervaring met gladde wegen voor en na een feest die afstand af te leggen als het streng afgeraden wordt. Dan maar haar verjaardag thuis vieren of op een kleiner feest waarvan we om 3 a 4 gewoon thuis zijn :)

Oja, ik heb dus 2 VIP tickets om weg te geven - stuur maar een PM :)

Wens iedereen iig veel plezier vanavond - weet zeker dat het een knaller wordt :) Tot op Hardclassics en Multigroove :cool:
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Gewoon lekker cd'tje aan, pilsjes erbij en knallen :D Wooolooomoooloooo hoooo
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Wij reizen er allemaal over Den Bosch met de trein? :P En hoe laat? xd
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Hmmm ik baal wel vreselijk... weet iemand hoe de wegen er op dit moment uitzien?
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
KSwoosh wrote:het was eigenlijk op het bericht van PNXRMX :P
Dan zijn we pas 9 uur thuis terwijl juist 1 van de redenen dat we niet gaan is dat Mandi morgen veel te doen heeft en dus op tijd thuis moet zijn.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Pa ff gebeld over de situatie op de weg, en volgens hem is het prima :yay:
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 23 hours ago
Veel plezier iedereen vanavond :)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
mandy wrote:
Daveytl wrote:Pa ff gebeld over de situatie op de weg, en volgens hem is het prima :yay:
Ja, begrijp niet goed waarom het sterk afgeraden wordt..
Wegen in het oosten zijn iig prima te berijden.
Wel een lange rit voor de boeg zeg, denk dat ik er wel 2,5 uur over ga doen:P
EDIT: oh, groetjes Henk-Jan >.<
Niet zeuren! Ik moet in m'n eentje 2 uur en 58 minuten erover doen met dat kut OV. En dat is ZONDER vertragingen. >.<
Hardtraxx Addict
1740 posts member since 2009
last seen 23 hours ago
Daveytl wrote:Pa ff gebeld over de situatie op de weg, en volgens hem is het prima :yay:
Mooooooooooi!

Zo eerst naar een verjaardag en dan rond 22.30 naar Culemborg rijden, heb er zin in!
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Chukkels wrote:
Kijk ^^
Hardtraxx Veteran
Chukkels wrote:Wij reizen er allemaal over Den Bosch met de trein? :P En hoe laat? xd
Ik pak zelf de trein van 21.18 en zie Kasper in Oss om 21.33, je kunt namelijk ook via Zwolle - Nijmegen - Den Bosch.

Sorry voor dubbelpost :$
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
El Mare wrote:
Chukkels wrote:Wij reizen er allemaal over Den Bosch met de trein? :P En hoe laat? xd
Ik pak zelf de trein van 21.18 en zie Kasper in Oss om 21.33, je kunt namelijk ook via Zwolle - Nijmegen - Den Bosch.

Sorry voor dubbelpost :$
Als je half uurtje later doet, ik kom om 22.03 aan op Oss, als ik via Den Bosch reis :P
Hardtraxx Veteran
Hmm eens ff overleggen met Kasper :D
Zou kunnen, alleen dan moet je 2 x overstappen >.<
Kun je beter in Zwolle eentje eerder pakken?
G
wij pakken liever de trein als geplant, want dat scheelt ons een half uur reistijd en geeft een stuk meer zekerheid ivm overstappen halen
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
KSwoosh wrote:wij pakken liever de trein als geplant, want dat scheelt ons een half uur reistijd en geeft een stuk meer zekerheid ivm overstappen halen
Ah k, zonde. Ik ga nu op weg. WhatsApp me maar ff, ik heb geen nummers meer :P
Hardtraxxer
296 posts member since 2009
last seen Mar 2023
Wij komen ook maar weer die kant op! snelweg zal wel redelijk te doen zijn denk ik :) tot vanavond!
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Have fun jongens :)
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Ik heb er zin in :yay:
Davey is rond 11e bij mij met Jurheinen en dan rond kwart over/half 12 wel binnen :)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Nondeju ik kom net uit de kroeg rollen vanaf half 3, dat was niet zo slim haha xd Snel eten douchen omkleden etc. en dan half 10 richting Culemborg.

Tot vanavond iedereen (L)

Edit: Oja ik heb nog steeds een kaartje over xd Nu dus alsnog 14 euro betaald haha, aardig gepest.
Last edited by Pommer on , edited 1 time in total.
G
Chukkels wrote:
KSwoosh wrote:wij pakken liever de trein als geplant, want dat scheelt ons een half uur reistijd en geeft een stuk meer zekerheid ivm overstappen halen
Ah k, zonde. Ik ga nu op weg. WhatsApp me maar ff, ik heb geen nummers meer :P
:thumbsup:
Pommer wrote:Nondeju ik kom net uit de kroeg rollen vanaf half 3, dat was niet zo slim haha xd Snel eten douchen omkleden etc. en dan half 10 richting Culemborg.

Pommer in het kwadraad vanavond?
Hardtraxx Veteran
Pommer wrote:Nondeju ik kom net uit de kroeg rollen vanaf half 3, dat was niet zo slim haha xd Snel eten douchen omkleden etc. en dan half 10 richting Culemborg.

Edit: Oja ik heb nog steeds een kaartje over xd Nu dus alsnog 14 euro betaald haha, aardig gepest.
Daar zal nog wel iemand blij mee gemaakt kunnen worden.
Maar tot straks (L)

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators