Hoor net dat op teletekst staat dat alles rond utrecht stil staat, zowel wissels, seinen als de bekebeling schijnt kapot te zijnwrote:Treinen rijden vanavond welwrote:Niet aanwezig
Treinen rijden nog steeds niet (Net ruim een uur voor lucht op Zaandam station gestaan). En mn vriendin is simpelweg te lui om me te komen halen. Die kan nu ook de ****genieten. Ben dr klaar mee.
En morgen al helemaal
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Daar reken ik ook op.wrote: Treinen rijden vanavond wel
En morgen al helemaal
Autotje pakken duswrote:Hoor net dat op teletekst staat dat alles rond utrecht stil staat, zowel wissels, seinen als de bekebeling schijnt kapot te zijnwrote:Treinen rijden vanavond welwrote:Niet aanwezig
Treinen rijden nog steeds niet (Net ruim een uur voor lucht op Zaandam station gestaan). En mn vriendin is simpelweg te lui om me te komen halen. Die kan nu ook de ****genieten. Ben dr klaar mee.
En morgen al helemaal
David's moeder maar even over gaan halen dan. 
Jawrote:David's moeder maar even over gaan halen dan.
G
of je gaat via den bosch 
We kunnen alleen via utrecht bij den bosch komen x'Dwrote:of je gaat via den bosch
G
oh... tja dan wordt het lastigwrote:We kunnen alleen via utrecht bij den bosch komen x'Dwrote:of je gaat via den bosch
Echt blij dat Henkie wil rijden
! Heb er ook erg zin in 
Kan henkie niet even om via amsterdamwrote:Echt blij dat Henkie wil rijden! Heb er ook erg zin in
Carpoolservice! (Kiss & Ride)wrote:Kan henkie niet even om via amsterdamwrote:Echt blij dat Henkie wil rijden! Heb er ook erg zin in
BTW. Kan iemand ff wat speakers (lees: geluidsboxen!!!!) meenemen voor de lange zit in de garderobe na afloop?
M
Hardtraxxer
500 posts member since 2012
last seen Feb 2013
wrote:Carpoolservice! (Kiss & Ride)wrote:Kan henkie niet even om via amsterdamwrote:Echt blij dat Henkie wil rijden! Heb er ook erg zin in
BTW. Kan iemand ff wat speakers (lees: geluidsboxen!!!!) meenemen voor de lange zit in de garderobe na afloop?
Na flink wat geruzie en gedoe ben ik dan uiteindelijk vanavond toch aanwezig.
Alles is opgelost.
Alles is opgelost.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Niet aanwezig vanavond! Veel plezier vanavond voor de mensen die gaan. 
M
Hardtraxxer
last seen Feb 2013
wrote:Na flink wat geruzie en gedoe ben ik dan uiteindelijk vanavond toch aanwezig.
Alles is opgelost.
x1938wrote:wrote:Na flink wat geruzie en gedoe ben ik dan uiteindelijk vanavond toch aanwezig.
Alles is opgelost.
KSoowsh als je me vanavond aantikt krijg je een biertje van me. Lukt je toch niet.
We hebben uiteindelijk besloten om niet meer te gaan helaas
Mandi heeft het te druk op t moment en ik heb eigenlijk geen zin om vrijwel zonder ervaring met gladde wegen voor en na een feest die afstand af te leggen als het streng afgeraden wordt. Dan maar haar verjaardag thuis vieren of op een kleiner feest waarvan we om 3 a 4 gewoon thuis zijn 
Oja, ik heb dus 2 VIP tickets om weg te geven - stuur maar een PM
Wens iedereen iig veel plezier vanavond - weet zeker dat het een knaller wordt
Tot op Hardclassics en Multigroove 
Oja, ik heb dus 2 VIP tickets om weg te geven - stuur maar een PM
Wens iedereen iig veel plezier vanavond - weet zeker dat het een knaller wordt
Ik vind het ook niet helemaal fijn dat ik 1,5 uur moet rijden als het sterk afgeraden wordt
Vooral met die zomerbanden. Maar ja, een andere mogelijkheid zie ik op dit moment niet
Vooral met die zomerbanden. Maar ja, een andere mogelijkheid zie ik op dit moment niet
G
waarom geen OV dan? is toch ook wel te doen? wat langzamer als normaal maar et rijd wel 
M
Hardtraxxer
last seen Feb 2013
Same here, gewoon dikke schijt aan en knallen vanavondwrote:Ik vind het ook niet helemaal fijn dat ik 1,5 uur moet rijden als het sterk afgeraden wordt![]()
Mehhh, ik weet niet of ik wel zin heb in het OV. Zitten wel voordelen aan, maar ik heb geen idee hoe ik dan overal moet komen e.d.wrote:waarom geen OV dan? is toch ook wel te doen? wat langzamer als normaal maar et rijd wel
En ik heb Patrickjeb al beloofd dat ik hem op zal halen, en Jurriën verwacht ook dat we met de auto gaan.
M
Hardtraxxer
154 posts member since 2012
last seen Aug 2022
Heee, ik heb ff een mededeling! Voor de mensen die met de trein zijn, mocht de trein dan in de ochtend niet rijden of iets.. kun bij mij blijven, zou het namelijk echt kut vinden als der mensen daar op ut station de kou zitten wachten!
Kijk, top is dit! Woon je in Culemborg?wrote:Heee, ik heb ff een mededeling! Voor de mensen die met de trein zijn, mocht de trein dan in de ochtend niet rijden of iets.. kun bij mij blijven, zou het namelijk echt kut vinden als der mensen daar op ut station de kou zitten wachten!
Who was there
Nobody has said they're going yet.