Lekkere timetable ook, wordt zeker weten geweldadig! 
@Nando, ga er maar van uit Dymonic hier een knalset gaat neer zetten. Of in ieder geval daar zorg ik wel voor!
Dan staat er idd geen music onder, en voor zover ik weet is die logo die nu is gebruikt alleen in klein formaat te krijgen ( dus niet echt voor een poster ) . Maar mij maakt het verder niet uitwrote:Ik ken ook alleen maar dat logo hoor? Of staat er dan geen "music" onder?
@Nando, ga er maar van uit Dymonic hier een knalset gaat neer zetten. Of in ieder geval daar zorg ik wel voor!
Naawhh, flexje toch <3 haha. Zit nu nog mooi in Malmo, moet ineens zaterdag weer draaien, dafuq! 3 optredens in Zweden, 0 in NL (ok ok, dit wordt de eerste).wrote:Hehe ik kan ergens wel een tracklistje regelen van z'n debuut op de MondayBarwrote:hopelijk zet ie een goede harde set neer, dan is de toon mooi gezet
http://2basb.deviantart.com/gallery/#/d307k0x < mijn werk...wrote:Poster:
wrote:Tegenwoordig word alles gejat hier, kicks, melodieën en nu ook al posters. Waar eindigt het!!!!
Eej mijn naam staat hier ook op!!!???wrote:Ik herhaal wil de ripper zich melden
Heb jij iets met deze duistere rip praktijken te maken?!wrote:Eej mijn naam staat hier ook op!!!???wrote:Ik herhaal wil de ripper zich melden
Ben wel benieuwd over hoe en wat, vragen lijkt me niet heel lastig toch?wrote:Heb jij iets met deze duistere rip praktijken te maken?!wrote:Eej mijn naam staat hier ook op!!!???wrote:Ik herhaal wil de ripper zich melden