Naja back on topic
geloof wel dat het goed komt
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
D
Geloof ik ook wel, maar is toch niet netjes om dat zomaar te gebruiken zonder toestemming.
P
Hardtraxxer
172 posts member since 2012
last seen Dec 2015
Heb je mijn bericht gehad?
Ja ik heb zojuist een mail gestuurdwrote:Heb je mijn bericht gehad?
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 21 hours ago
Aanwezig! 90% voor Diamanic, rest is mooi meegenomen. Leuk dat het enclave van Davey ook gaat
nog nooit in Ivarca geweest eigenlijk terwijl het zo dichtbij is. Wordt een rauw nachtje als ik het zo zie
Guido mag ik requests plaatsen? 
Ik zie vandaag vgm die jongen van die poster, zou hem wel even een schop onder z'n kloten geven. 
wrote:Hier waarschijnlijk ook wel aanwezig
lijkt me leuk!
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Wees blij dat je er nog nooit geweest bentwrote:Aanwezig! 90% voor Diamanic, rest is mooi meegenomen. Leuk dat het enclave van Davey ook gaatnog nooit in Ivarca geweest eigenlijk terwijl het zo dichtbij is. Wordt een rauw nachtje als ik het zo zie
P
Hardtraxxer
last seen Dec 2015
Dat is ook de reden dat het +16 is en op vrijdagavond 
D
Hardtraxxer
268 posts member since 2009
last seen Jul 2025
Tuurlijk! Ik sta voor alles open (als dit ook mag van de organisatie natuurlijk hehe) Meneer Peulers!wrote:Aanwezig! 90% voor Diamanic, rest is mooi meegenomen. Leuk dat het enclave van Davey ook gaatnog nooit in Ivarca geweest eigenlijk terwijl het zo dichtbij is. Wordt een rauw nachtje als ik het zo zie
P
Hardtraxxer
last seen Dec 2015
Jij bent de dj niet ikwrote:Tuurlijk! Ik sta voor alles open (als dit ook mag van de organisatie natuurlijk hehe) Meneer Peulers!wrote:Aanwezig! 90% voor Diamanic, rest is mooi meegenomen. Leuk dat het enclave van Davey ook gaatnog nooit in Ivarca geweest eigenlijk terwijl het zo dichtbij is. Wordt een rauw nachtje als ik het zo zie
D
Hardtraxxer
last seen Jul 2025
Theracords it is danwrote:Jij bent de dj niet ikwrote:Tuurlijk! Ik sta voor alles open (als dit ook mag van de organisatie natuurlijk hehe) Meneer Peulers!wrote:Aanwezig! 90% voor Diamanic, rest is mooi meegenomen. Leuk dat het enclave van Davey ook gaatnog nooit in Ivarca geweest eigenlijk terwijl het zo dichtbij is. Wordt een rauw nachtje als ik het zo zie
hehehe
J
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Wel oppassen dan! Aangezien Anagenetic daar ook niet vies van is, en natuurlijk Deetox is er 
NIIICEEEEEEwrote: Theracords it is dan![]()
hehehe
The Machine - Better World
Echt de enige track die ik nog perse live moet horen van de hardere tracks. Niet dat ik weet of ik erbij ben maar goed
Echt de enige track die ik nog perse live moet horen van de hardere tracks. Niet dat ik weet of ik erbij ben maar goed
Jawel hoor, jij bent er gewoon bijwrote:The Machine - Better World![]()
Henk-Jan en Mandy zijn er ook bij naar alle waarschijn.
J
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
En Nando wou toch ook gaan? Moet trouwens nog steeds hier vragen of het kan
maar daar maak ik me geen zorgen over, zo moeilijk zijn mijn ouders niet
Dat doen we de dag er na wel. Film kijken met Jurriën/ Peter/ Henk-Jan/ Pommer/ Mandy/ Nando (???)wrote:Ah jurre ik kan toch niet zonder jou!wrote:We moeten niks hoor mandy!
Maar je hebt gelijk, we kunnen ook samen gezellig een avond filmpje kijken ofzo
Ja dat is een beter plan inderdaad, ik kijk natuurlijk veel liever een kleffe romantische komedie met je dan naar zo'n duivels feest gaanwrote:Ah jurre ik kan toch niet zonder jou!wrote:We moeten niks hoor mandy!
Maar je hebt gelijk, we kunnen ook samen gezellig een avond filmpje kijken ofzo
D
Hardtraxxer
last seen Jul 2025
Zal eens kijkenwrote:Ja lijkt me super gesjelligwrote:Jawel hoor, jij bent er gewoon bijwrote:The Machine - Better World![]()
Echt de enige track die ik nog perse live moet horen van de hardere tracks. Niet dat ik weet of ik erbij ben maar goed![]()
Henk-Jan en Mandy zijn er ook bij naar alle waarschijn.
het onafscheidelijke duo moet hier natuurlijk bij zijn he haha
Nee man, BBQ aansteken en bier drinken 
J
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Hoppa! Ouders net even gevraagd en die vonden het helemaal prima! Hier kunnen ook 2 mensen overnachten
Even voor de duidelijkheid voordat andere mensen erom gaan vragen, Tot nu toe hebben Mandy, Henk-Jan, Pommer en Nando de kans om hier te slapen. Als een van hun afhaakt kunnen er eventueel andere mensen deze kant op komen!
En wat nou film kijken de volgende dag? Bier zal er gedronken worden!
Even voor de duidelijkheid voordat andere mensen erom gaan vragen, Tot nu toe hebben Mandy, Henk-Jan, Pommer en Nando de kans om hier te slapen. Als een van hun afhaakt kunnen er eventueel andere mensen deze kant op komen!
Henk-Jan en Mandy blijven hier volgens mij al slapen. Lijkt mij het beste aangezien we een slaapbank op zolder hebben. Die 2 zullen het vast niet erg vinden om bij elkaar in bed te slapenwrote:Hoppa! Ouders net even gevraagd en die vonden het helemaal prima! Hier kunnen ook 2 mensen overnachten![]()
Oké, dan wordt het bier zuipen. Maar er zijn ook nog mensen die moeten rijden hé