Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Meeting

1 uur voor de regie in het midden
29
91%
Andere optie, zie reacties
3
9%

Total votes: 32

Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
DarkBeatz wrote:
Kevin-Raw wrote:Het wordt rustig met de meeting zo te zien :P Bij Q-dance presents Fusion meeting poll waren er bijna 70stemmen volgens mij :P
Kutfeest ook dit, daar wil je toch niet bij zijn :')
jonge.. dit is een geweldig feest :thumbsup: jammer dat je er zo over denkt -.- had toch graag met jou een dansje gedaan ^^
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
roberttt wrote:jonge.. dit is een geweldig feest :thumbsup: jammer dat je er zo over denkt -.- had toch graag met jou een dansje gedaan ^^
kutfeest zeg ik je, ik heb geen kaartjes kunnen bemachtigen dus dit is een kutfeest! :cry:
G
DarkBeatz wrote:
roberttt wrote:jonge.. dit is een geweldig feest :thumbsup: jammer dat je er zo over denkt -.- had toch graag met jou een dansje gedaan ^^
kutfeest zeg ik je, ik heb geen kaartjes kunnen bemachtigen dus dit is een kutfeest! :cry:
:worship:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
ik ook miss wel ff, maar wat nou als het podium over de lange zijde staat? xd
Hardtraxxer
660 posts member since 2010
last seen Jun 2016
JP Hardstyle wrote:ik ook miss wel ff, maar wat nou als het podium over de lange zijde staat? xd
dan staat de regie nog altijd in het midden ??
Hardtraxx Admin
6149 posts member since 2008
last seen 18 minutes ago
knotsjebilly wrote:
JP Hardstyle wrote:ik ook miss wel ff, maar wat nou als het podium over de lange zijde staat? xd
dan staat de regie nog altijd in het midden ??
Goeie vraag, ik gok van wel. Bij de regie beheren ze die hele show, dus dan wil je wel goed uitzicht op wat het publiek ziet lijkt mij...

Laten we het gewoon houden op voor de regie. Mocht er geen regie zijn dan probeer ik wel wat te Twitteren op het Hardtraxx twitter account, of ik zet hier wat bij. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Denk niet dat ik bij de meeting ben. Als je ziet hoe druk het vorig jaar was is het bijna onmogelijk om goed te verzamelen.
En ik heb ook niet echt zin om een uur te lopen voordat ik daar ben.. Denk dat ik gewoon 1 plekje opzoek en daar blijf.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
ja maar ik heb een papiertje in de lucht, dan kan je de meeting plek makkelijk vinden :whistle:
Hardtraxx Admin
last seen 18 minutes ago
De meeting plek is ook gewoon een goede plek om de hele avond/nacht te blijven vind ik. ^^

Makkelijk te vinden en om met anderen af te spreken, niet te dicht op het podium, en niet te ver :thumbup:
G
roberttt wrote:ja maar ik heb een papiertje in de lucht, dan kan je de meeting plek makkelijk vinden :whistle:
:thumbsup:

ik heb er zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo zin in!
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Dat kan ik me voorstellen Swoosie! :D
Hardtraxxer
871 posts member since 2009
last seen Jan 2020
Ik ga weer zwaar van de kaart!
Maar ik ga niet naar de meeting, ik wil er wel heen, maar dan ben ik snel weer iedereen kwijt
En dat is niet fijn in een locatie als Gelredome :)

voor 90% Kans doe ik mijn Sjefke On Space Tour Tshirt weer aan dus daar ben ik wel aan te herkennen!

En Roberttt, jou kom ik van zelf wel tegen :lol:
Hardtraxxer
379 posts member since 2010
last seen Sep 2015
Ik weet niet of ik aanwezig ben op de meeting .. ik kom waarschijnlijk wel mensen tegen de rest van de avond :P
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Hardtraxx meeting: Qlimax 27 november

Met die foto van de stage van vanmiddag weet ik niet of dit wel klopt..
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 22 days ago
Nee dat klopt dus niet.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Edwinn wrote:Hardtraxx meeting: Qlimax 27 november

Met die foto van de stage van vanmiddag weet ik niet of dit wel klopt..
Podium staat op de lange zijde :thumbup: , de regie zal wel nog steeds ergens in het midden staan
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Wel beter doordat het nu in de lengte staat zal het publiek zich vast wat beter verdelen over het stadion ;)
Ik gok dat de regie ergens in het midden achteraan komt te staan.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
dawasiknie wrote:Wel beter doordat het nu in de lengte staat zal het publiek zich vast wat beter verdelen over het stadion ;)
Ik gok juist dat alles zich in het midden wil duwen. De zijkanten zullen goed gebruikt moeten worden om een goede verdeling van het publiek te hebben.
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Khadber wrote:
dawasiknie wrote:Wel beter doordat het nu in de lengte staat zal het publiek zich vast wat beter verdelen over het stadion ;)
Ik gok juist dat alles zich in het midden wil duwen. De zijkanten zullen goed gebruikt moeten worden om een goede verdeling van het publiek te hebben.
ja idd.. ik wil het liefst in het midden staan om niks van de stage te missen
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Djenz wrote:
Khadber wrote:
ja idd.. ik wil het liefst in het midden staan om niks van de stage te missen
Ja precies, maar als het echt gebeurt dat iedereen in het midden gaat ga ik wel ff een stukkie opzij, kan ik beter los gaan! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 23 hours ago
1 UUR BIJ DE REGIE DUS?
Hardtraxx Admin
last seen 18 minutes ago
Kepro wrote:1 UUR BIJ DE REGIE DUS?
Jep, locate blijft gewoon hetzelfde, alleen is de regie nu op een andere plek als voorgaande jaren (en misschien zit deze wel onderaan de tribune)...

Nouja, hou Twitter.com/Hardtraxx in de gaten als je kan, als er iets verandert probeer ik het daar neer te zetten :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen 23 hours ago
Ah oke bedankt Jordy.

Teleurstelling van de dag, Sjefke komt niet naar deze meeting :cry:
G
nee juist niet, eerst kon iedereen in een rij voor de stage staan, nu is die rij veeeeeeeeeeeeel korter, wel breder, maar ik sta toch altijd in et midden, egt niet aan de zijkant -.-
Hardtraxx Veteran
last seen 23 hours ago
INderdaad swooshje

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 18 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026