jonge.. dit is een geweldig feestwrote:Kutfeest ook dit, daar wil je toch niet bij zijn :')wrote:Het wordt rustig met de meeting zo te zienBij Q-dance presents Fusion meeting poll waren er bijna 70stemmen volgens mij
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
kutfeest zeg ik je, ik heb geen kaartjes kunnen bemachtigen dus dit is een kutfeest!wrote:jonge.. dit is een geweldig feestjammer dat je er zo over denkt
had toch graag met jou een dansje gedaan
G
wrote:kutfeest zeg ik je, ik heb geen kaartjes kunnen bemachtigen dus dit is een kutfeest!wrote:jonge.. dit is een geweldig feestjammer dat je er zo over denkt
had toch graag met jou een dansje gedaan
ik ook miss wel ff, maar wat nou als het podium over de lange zijde staat? 
dan staat de regie nog altijd in het midden ??wrote:ik ook miss wel ff, maar wat nou als het podium over de lange zijde staat?
Goeie vraag, ik gok van wel. Bij de regie beheren ze die hele show, dus dan wil je wel goed uitzicht op wat het publiek ziet lijkt mij...wrote:dan staat de regie nog altijd in het midden ??wrote:ik ook miss wel ff, maar wat nou als het podium over de lange zijde staat?
Laten we het gewoon houden op voor de regie. Mocht er geen regie zijn dan probeer ik wel wat te Twitteren op het Hardtraxx twitter account, of ik zet hier wat bij.
Denk niet dat ik bij de meeting ben. Als je ziet hoe druk het vorig jaar was is het bijna onmogelijk om goed te verzamelen.
En ik heb ook niet echt zin om een uur te lopen voordat ik daar ben.. Denk dat ik gewoon 1 plekje opzoek en daar blijf.
En ik heb ook niet echt zin om een uur te lopen voordat ik daar ben.. Denk dat ik gewoon 1 plekje opzoek en daar blijf.
ja maar ik heb een papiertje in de lucht, dan kan je de meeting plek makkelijk vinden 
De meeting plek is ook gewoon een goede plek om de hele avond/nacht te blijven vind ik. 
Makkelijk te vinden en om met anderen af te spreken, niet te dicht op het podium, en niet te ver
Makkelijk te vinden en om met anderen af te spreken, niet te dicht op het podium, en niet te ver
G
wrote:ja maar ik heb een papiertje in de lucht, dan kan je de meeting plek makkelijk vinden
ik heb er zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo zin in!
Dat kan ik me voorstellen Swoosie! 
Ik ga weer zwaar van de kaart!
Maar ik ga niet naar de meeting, ik wil er wel heen, maar dan ben ik snel weer iedereen kwijt
En dat is niet fijn in een locatie als Gelredome
voor 90% Kans doe ik mijn Sjefke On Space Tour Tshirt weer aan dus daar ben ik wel aan te herkennen!
En Roberttt, jou kom ik van zelf wel tegen
Maar ik ga niet naar de meeting, ik wil er wel heen, maar dan ben ik snel weer iedereen kwijt
En dat is niet fijn in een locatie als Gelredome
voor 90% Kans doe ik mijn Sjefke On Space Tour Tshirt weer aan dus daar ben ik wel aan te herkennen!
En Roberttt, jou kom ik van zelf wel tegen
Ik weet niet of ik aanwezig ben op de meeting .. ik kom waarschijnlijk wel mensen tegen de rest van de avond 

Met die foto van de stage van vanmiddag weet ik niet of dit wel klopt..
Podium staat op de lange zijdewrote:
Met die foto van de stage van vanmiddag weet ik niet of dit wel klopt..
Wel beter doordat het nu in de lengte staat zal het publiek zich vast wat beter verdelen over het stadion 
Ik gok dat de regie ergens in het midden achteraan komt te staan.
Ik gok juist dat alles zich in het midden wil duwen. De zijkanten zullen goed gebruikt moeten worden om een goede verdeling van het publiek te hebben.wrote:Wel beter doordat het nu in de lengte staat zal het publiek zich vast wat beter verdelen over het stadion
ja idd.. ik wil het liefst in het midden staan om niks van de stage te missenwrote:Ik gok juist dat alles zich in het midden wil duwen. De zijkanten zullen goed gebruikt moeten worden om een goede verdeling van het publiek te hebben.wrote:Wel beter doordat het nu in de lengte staat zal het publiek zich vast wat beter verdelen over het stadion
Ja precies, maar als het echt gebeurt dat iedereen in het midden gaat ga ik wel ff een stukkie opzij, kan ik beter los gaan!wrote:ja idd.. ik wil het liefst in het midden staan om niks van de stage te missenwrote:Ik gok juist dat alles zich in het midden wil duwen. De zijkanten zullen goed gebruikt moeten worden om een goede verdeling van het publiek te hebben.wrote:Wel beter doordat het nu in de lengte staat zal het publiek zich vast wat beter verdelen over het stadion
Jep, locate blijft gewoon hetzelfde, alleen is de regie nu op een andere plek als voorgaande jaren (en misschien zit deze wel onderaan de tribune)...wrote:1 UUR BIJ DE REGIE DUS?
Nouja, hou Twitter.com/Hardtraxx in de gaten als je kan, als er iets verandert probeer ik het daar neer te zetten
Ah oke bedankt Jordy.
Teleurstelling van de dag, Sjefke komt niet naar deze meeting
Teleurstelling van de dag, Sjefke komt niet naar deze meeting
G
nee juist niet, eerst kon iedereen in een rij voor de stage staan, nu is die rij veeeeeeeeeeeeel korter, wel breder, maar ik sta toch altijd in et midden, egt niet aan de zijkantwrote:Wel beter doordat het nu in de lengte staat zal het publiek zich vast wat beter verdelen over het stadion
Who was there
Nobody has said they're going yet.