Gaat nergens over 
Last edited by Solis on , edited 2 times in total.
Je haaR blonderen en silicone tieten nemen, gegarandeert dat je binnen komtwrote:Ff een vraagje hé, ik heb geen kaartje maar ik wil toch binnenkomen. Wat moet ik doen? (en nee, ik ga geen kaartje halen). xoxoxoxox
wrote:Ff een vraagje hé, ik wil geen vader worden maar ik wil toch binnen komen. Wat moet ik doen? (en nee, ik ga geen condooms halen). xoxoxoxox
wrote:wrote:Ff een vraagje hé, ik wil graag binnen een botanische tuin, kan ik dan ook binnen bomen?
Bij Qlimax moet iedereen z'n ID onder een scanner houden dus je zal niet binnen komen onder de 18wrote:Ik ben er bij, als ik binnen kom.
beetje tijd doodde duurt nog te langwrote:Possible Partyflock thread.
wrote:wrote:Ff een vraagje hé, ik wil geen vader worden maar ik wil toch binnen komen. Wat moet ik doen? (en nee, ik ga geen condooms halen). xoxoxoxox
wrote:Ff een vraagje hé, ik wil graag pater worden maar ik wil niet aan kinderen komen. Wat moet ik doen? (en nee, ook niet als ze betalen). xoxoxoxox
wrote:Ff een vraagje hé, ik heb geen kaartje maar ik wil toch binnenkomen. Wat moet ik doen? (en nee, ik ga geen kaartje halen). xoxoxoxox
Gewoon van een vdk Duitser/Fransman/Pool/Spanjaard/ andere buitenlander z'n kaartje kopen voor 2 snoepjeswrote:wrote:Ff een vraagje hé, ik heb geen kaartje maar ik wil toch binnenkomen. Wat moet ik doen? (en nee, ik ga geen kaartje halen). xoxoxoxox
Sla iemand neer in de rij met een kaartjeProblem solved
krijg je probleem 2.wrote:Gewoon van een vdk Duitser/Fransman/Pool/Spanjaard/ andere buitenlander z'n kaartje kopen voor 2 snoepjeswrote:wrote:Ff een vraagje hé, ik heb geen kaartje maar ik wil toch binnenkomen. Wat moet ik doen? (en nee, ik ga geen kaartje halen). xoxoxoxox
Sla iemand neer in de rij met een kaartjeProblem solved
Gastenlijst aanvraag doen.wrote:Ff een vraagje hé, ik heb geen kaartje maar ik wil toch binnenkomen. Wat moet ik doen? (en nee, ik ga geen kaartje halen). xoxoxoxox
Jij bent je waar dan toch al kwijt? Hondjes vinden dus niets.wrote:krijg je probleem 2.wrote:Gewoon van een vdk Duitser/Fransman/Pool/Spanjaard/ andere buitenlander z'n kaartje kopen voor 2 snoepjes
staan er hondjes
wrote:Hello, I sell a ticket for the regular qlimax that I was a boy because it can not come, the sale price (80 €) purchased at q-dance, payment via PayPal, let me know if you are interested.
wrote:wrote:Hello, I sell a ticket for the regular qlimax that I was a boy because it can not come, the sale price (80 €) purchased at q-dance, payment via PayPal, let me know if you are interested.
Hello, I but ticket for the regular qlimax that I am a girl and I can very good come, but not could get ticket of sale was to fast but your price is too many so we can go down maybe. Intereseted I am but how I do know if it real?wrote:Hello, I sell a ticket for the regular qlimax that I was a boy because it can not come, the sale price (80 €) purchased at q-dance, payment via PayPal, let me know if you are interested.
wrote:Hello, I but ticket for the regular qlimax that I am a girl and I can very good come, but not could get ticket of sale was to fast but your price is too many so we can go down maybe. Intereseted I am but how I do know if it real?wrote:Hello, I sell a ticket for the regular qlimax that I was a boy because it can not come, the sale price (80 €) purchased at q-dance, payment via PayPal, let me know if you are interested.
50€ and we have a deal.wrote:Hello, I sell a ticket for the regular qlimax that I was a boy because it can not come, the sale price (80 €) purchased at q-dance, payment via PayPal, let me know if you are interested.
Dit dus, ik herken alleen niemandwrote:Denk niet dat ik kom, maar kom enkelen van jullie vast wel weer tegen, dat gebeurt (op een rare manier) altijd wel. Aantrekkingskracht. En het ligt eraan in de staat hoe ik dan ben, anders loop ik misschien wel gezellig mee