Oke
Tijd: 23.00 ?
Tijd: 23.00 ?
negeer gewoon hij is nieuw sommmigen moeten zich even aanpassen aan ons niveauwrote:Hey newby!wrote:dat moete ge hier komen zegge jongen!wrote:Toch leuk, die domme reacties dr tussen!
Ma Q merchandise lijkt me dan het beste, daar is alles ook mooi te overzien!
Dan kunnen we vanaf daar wel verder zien!
Ga normaal doen of ga ff heel snel weg.
Is dat niet rechts ?wrote:Met rookzone en plee's bedoel je daar?
Haha, lekker tegendraads.... eerst zeggen dat Qlimax te groot is voor zoiets, maar toch 2 andere meetings hebbenwrote:Nee ik skip deze, Qlimax is denk ik te groot voor zoiets. Als ik iemand in een Hardtraxx-shirt zie kom ik wel ff een praatje doen, verder is het wel goed zo. Heb ook al 2 andere "meetings"
Touchéwrote:Haha, lekker tegendraads.... eerst zeggen dat Qlimax te groot is voor zoiets, maar toch 2 andere meetings hebben
Uberhaupt strakstaan.wrote:Aanwezig! Helaas sta ik om 23:00 nog niet strak dus erg energievol zal ik er niet uitzien haha
Wat de boer niet kent, dat vreet hij nietwrote:Uberhaupt strakstaan.wrote:Aanwezig! Helaas sta ik om 23:00 nog niet strak dus erg energievol zal ik er niet uitzien haha
Wie zegt dat de boer het niet kentwrote:Wat de boer niet kent, dat vreet hij nietwrote:Uberhaupt strakstaan.wrote:Aanwezig! Helaas sta ik om 23:00 nog niet strak dus erg energievol zal ik er niet uitzien haha
Als de boer het zou kennen, dan zou hij wel beter weten ipv het afkeurenwrote:Wie zegt dat de boer het niet kentwrote:Wat de boer niet kent, dat vreet hij nietwrote:Uberhaupt strakstaan.
Een beetje fatsoenlijke boer laat z'n poeder liggen tot Thunderdome, en gaat op Qlimax aan de snackswrote:Als de boer het zou kennen, dan zou hij wel beter weten ipv het afkeurenwrote:Wie zegt dat de boer het niet kentwrote:
Wat de boer niet kent, dat vreet hij niet