Word gezellig zo!
Heb er echt zin in
Heb er echt zin in
precies, zo werkt twrote:Zoals ik al eerder zei, aanwezig!![]()
Nog anderhalve week jongens
Edit: Is het trouwens slim om vast munten online te kopen? En hoe gaat het dan in zn werk, als je daar komt, speciaal hokje waar je die kan krijgen (Dat je er iets voor moet uitprinten ofsow)
Op 'n feest voel ik die tril niet als ik aan t stampen ben, laat staan dat ik de ringtone kan horenwrote:In je mobiel zetten op een kwartier van te voren
Bij mij ligt dat er aan wie er draait xDwrote:je kijkt toch zoiezo wel af en toe op je mobiel?
Ik iig wel
ja ik ook wel, mar zeker niet ieder kwartier, denk eerder om t uurwrote:je kijkt toch zoiezo wel af en toe op je mobiel?
Ik iig wel
Kijk ook niet ieder kwartier op me telefoon op een feestje dan denk ik fuck it ben aan het feesten hou eerder rekening met wie aan het draaien is hoelaat het iswrote:ja ik ook wel, mar zeker niet ieder kwartier, denk eerder om t uurwrote:je kijkt toch zoiezo wel af en toe op je mobiel?
Ik iig wel
idd, als k na n uurtje n keer op men telefoon kijk heb ik altijd ongeveer 5 berichten: waar ben je? omdat k dan ergens in mn eentje ronddwaal hahawrote:Kijk ook niet ieder kwartier op me telefoon op een feestje dan denk ik fuck it ben aan het feesten hou eerder rekening met wie aan het draaien is hoelaat het iswrote:ja ik ook wel, mar zeker niet ieder kwartier, denk eerder om t uurwrote:je kijkt toch zoiezo wel af en toe op je mobiel?
Ik iig wel
heel heel heeeel af en toe: Pwrote:je kijkt toch zoiezo wel af en toe op je mobiel?
Ik iig wel