_O_ standaard!wrote:Zullen we linksvoor gewoon aanhouden voor de hele dag!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
L
Hardtraxxer
427 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Klinkt beregezelligwrote:gewoon een groep mensen die bij elkaar komt, zich aan elkaar voorstellen, een groepsfoto nemen, en dan samen [meestal] ergens lekker hard gaan staan stampenwrote:Dit wordt mijn eerste HT-meeting. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat ik me hierbij moet voorstellen?
mooi is altijd dat iedereen erg van HS houd, en dus steeds keihard los gaat
Voor mij hopelijk ook, is er al een paar keer niet van gekomen door tijd vergeten, te verre afstand, drukte, andere domme redenwrote:Dit wordt mijn eerste HT-meeting. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat ik me hierbij moet voorstellen?
Zit er ook goed in dat ik het morgen weer mis, is wel rond etenstijd en wildstylez draait in de scantraxx en de groep waarmee ik ga is meer van de DBSTF, NC, wildstylez etc (hier mss bekend als dagjesvolk) dan van AVIO, B-Front etc.
Ik zie het als een uitdaging om ze naar AVIO live te krijgen
Trouwens nog een herkenningspunt? (hardtraxx shirts ofzo) want dan weet ik wie zeker hardtraxx is
G
ik loop wss in een groen shirt rond met daarop o.a. grijze letters met: RMX
pics van me hier te vinden:
De HT leden!
pics van me hier te vinden:
De HT leden!
Ik denk dat wij met jullie meefietsen morgen!wrote:toch al rond 1uur aanwezig.
dat denk ik ook 
edit: heb waarschijnlijk gewoon korte spijkerbroek aan met wit shirtje dat ik overdag niet veel aan zal hebben in die hitte.
edit: heb waarschijnlijk gewoon korte spijkerbroek aan met wit shirtje dat ik overdag niet veel aan zal hebben in die hitte.
Kom morgen wel ff langsspringen denk. Geel shirt, korte grijze broek... dawasiknie. Zeg t maar.
S

DJ Shag, links
Stefaneke, rechts
Hoogstwaarschijnlijk morgen in dezelfde outfit.
Zin in! Over 12 uurtjes ben ik er!
G
wrote:Zin in! Over 12 uurtjes vertrek ik!
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Heb er zin innnn! Vertrekken om 13:00
T
Mensen ik heb een witte nike pet op een zonnebril grijs shirt en een tasje van adidas ben vooral ergens vooraan bij de mainstage of scantraxx te vinden.
Tik me maar aan als je me ziet maar niet tijdens het los gaan graag
Nou ik ga naar de preparty
Tik me maar aan als je me ziet maar niet tijdens het los gaan graag
Nou ik ga naar de preparty
Ben onderweg 
Blauwe jack & jones broek en rood loudness shirt
Blauwe jack & jones broek en rood loudness shirt
Ik heb een korte broek aan en een wit T-shirt met daarop een aas als een skalet
Zie jullie daar wel!
Zie jullie daar wel!
G
ik heb toch geen groen shirt aan, maar een wit shirt met licht grijze pijl vormen op de voorkant [met een lichte v hals]
en een korte donkergrijze broek
HEB ER ZIN IN!!!!
en een korte donkergrijze broek
HEB ER ZIN IN!!!!
G
Het was zeker gezellig, mensen die ik heb gezien:
DJShaq
Nando
tommetjuh
patrickjeb
Timmer
Gangsterdwerg
dawasiknie
G1LL
De bekende dus vooral
En leuke groepsfoto gemaakt
door dawasikwel
DJShaq
Nando
tommetjuh
patrickjeb
Timmer
Gangsterdwerg
dawasiknie
G1LL
De bekende dus vooral
En leuke groepsfoto gemaakt
P
Hardtraxx Newbie
27 posts member since 2011
last seen Oct 2022
Vrij veel mensen van hardtraxx gezien. alleen weet ik hun naam niet meer:)
Heb G1LL, Gangsterdwerg, Nando, Kswoosh, Kevin-raw, tommetjeuuh en PNXRMX nog gesproken. En een of andere gozer die zei dat ie biertanken heette ofzo bij de hardcore-tent
'
Was wel weer gezellig. Oh ja en Piaaa je hebt serieuze concurrentie van Gangsterdwerg, die ging me een partij uit z'n dak haha
'
Was wel weer gezellig. Oh ja en Piaaa je hebt serieuze concurrentie van Gangsterdwerg, die ging me een partij uit z'n dak haha
T
Dat probleem heb ik ookwrote:Vrij veel mensen van hardtraxx gezien. alleen weet ik hun naam niet meer:)
Ik heb ook wel wat mensen gezien (en gesproken)
stefaneke, shag, timmer, gielH, project141, wesskeej, Josh-T, jorrit ofzo geloof ik?
stefaneke, shag, timmer, gielH, project141, wesskeej, Josh-T, jorrit ofzo geloof ik?
je kent me dus nog wel!wrote:Het was zeker gezellig, mensen die ik heb gezien:
DJShaq
T
Haha dat weet ik zelf geeneens meerwrote:Ik heb ook wel wat mensen gezien (en gesproken)
Who was there
Nobody has said they're going yet.