wrote:Verschrikkelijk vet dat we dan die helden van AVIO moeten aanhoren, maar dat is dan maar zo
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
S
Goed idee, denk dat ik tegen half 2/2 uur aanwezig ben, Dark-E boeit me niet zowrote:opsich wat mensen bij elkaar komen rond 2 uur is goed idee, bij coone fzo? daar gaan de meeste denkik naartoe?
2 uur bij coone ook alvast afspreken en dan de officiele HT meeting 6 uur linksvoor bij AVIO?
wrote:wrote:Verschrikkelijk vet dat we dan die helden van AVIO moeten aanhoren, maar dat is dan maar zo
geloof me, als je gewoon een beetje rondkijkt vind je het echt wel 
lukte me ook bij hardbass en daar staan volgens mij wel meer mensen dan bij intents zaterdag
lukte me ook bij hardbass en daar staan volgens mij wel meer mensen dan bij intents zaterdag
Zoek naar mensen die keihard losgaan met shirts die 9/10 x hardstyle gerelateerd zijnwrote:Is linksvoor niet een beetje onduidelijk. Denk namelijk dat het op de main wel flink druk word. Herkenningspunt??. Doet ietmand iets opvallends aan ?:p
Ik heb me loudness shirt aan als het droog/warm weer word en anders een zwart g-star shirt (maar zal wel kleine kans zijn)
G
Hardtraxxer
166 posts member since 2011
last seen Jun 2013
S
S
Waarschinlijk neem ik hetzelfde shirt mee als shag, of m'n avio shirt, of allebei
.
Niemand die bij de Hardcore ook wel ff wil meeten? 
Ik heb waarschijnlijk een zwart shirt met gele equalizer dr op en n korte wit / grijs / zwarte ruitjesbroek.
Ik zal wel rond kwart voor 6 op zoek gaan naar de hardstyle shirtjes
Ik zal wel rond kwart voor 6 op zoek gaan naar de hardstyle shirtjes
L
Hardtraxxer
184 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Ik kom denk ik ook wel ff meeten! Ben nog niet eerder op meetingen aanwezig geweest maar wel regelmatig HT'ers op feestjes gesproken.
Pass je nummer via PB en ik kom wel een keer langs daarowrote:Niemand die bij de Hardcore ook wel ff wil meeten?
Miss dat paar nog mee willen daar langs
Check je PB maarwrote:Pass je nummer via PB en ik kom wel een keer langs daarowrote:Niemand die bij de Hardcore ook wel ff wil meeten?
Miss dat paar nog mee willen daar langs
Wij staan sowieso vanaf 3 uur bij de hardcore
Dus ja zeg het maar 
15:00 Tommyknocker voor de hardcore liefhebbers?
ik kom wel, patrickjeb.. who's in?
ik kom wel, patrickjeb.. who's in?
Ben vanaf 3 tot 6 aanwezig bij de hardcore denk 
Dan gaan we hun met ze allen stamples gevenwrote:de groep waarmee ik ga
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Linksvoor bij Avio dus? 
Who was there
Nobody has said they're going yet.