Hoe kan je de plaaggeest nou vergetenwrote:lijkt wel op die ehm Joker fzo, van Bassie en Adriaanof hoe die kerel ook heet
ik had @ QD ook een poging gedaanmet jou

Hoe kan je de plaaggeest nou vergetenwrote:lijkt wel op die ehm Joker fzo, van Bassie en Adriaanof hoe die kerel ook heet

Ik was verdomme bijna van dat trauma afwrote:Hoe kan je de plaaggeest nou vergeten![]()
wrote:Ik was verdomme bijna van dat trauma afwrote:Hoe kan je de plaaggeest nou vergeten![]()
![]()
Ja hoor het zal wel weer niet :')wrote:Zal ik hem ook aan doenwrote:Ik ben lang en heb waarschijnlijk mn Loudness shirt aan?
Hahaha die pretkopwrote:Hoe kan je de plaaggeest nou vergetenwrote:lijkt wel op die ehm Joker fzo, van Bassie en Adriaanof hoe die kerel ook heet
![]()
hoeoveel munten zijn die eigenlijk?wrote:kan k al baco's voorbestellen??
Voor jou 3 muntenwrote:hoeoveel munten zijn die eigenlijk?wrote:kan k al baco's voorbestellen??
wrote:Voor jou 3 munten
sta jij achter de bar dan?wrote:Vooruit 2 dan vriendenprijsje
Jaahwrote:sta jij achter de bar dan?wrote:Vooruit 2 dan vriendenprijsje
nice!wrote:Jaahwrote:sta jij achter de bar dan?wrote:Vooruit 2 dan vriendenprijsje
Heb ingang E, zou ook niet weten waar dat is. Denk dat er in de laatste info wel wat over komt te staan.wrote:Ik heb trouwens ingang Q, waaro is dat ergens
Kort vraagje: Waar wordt je het snelst geholpen? Dit verschilt namelijk nogal per plek vaakwrote:Jaahwrote:sta jij achter de bar dan?wrote:Vooruit 2 dan vriendenprijsje
Nee, maar de ingangen zie je vanzelf wel aan de lompe rij mensenwrote:Heb ingang E, zou ook niet weten waar dat is. Denk dat er in de laatste info wel wat over komt te staan.wrote:Ik heb trouwens ingang Q, waaro is dat ergens