Als ie zeker weet dat ie die kaartjes besteld heeft, dan is het geen probleem en lijkt het me dat ze die best wel op nieuw willen sturen. Maja misschien is er bij de bestelling iets niet goed gegaan en heeft ie dat over het hoofd gezien.wrote:die gast gaat morgen b2s bellen, hopen dat daar nog iets uitkomt, anders wordt het marktplaats
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Je moet paylogic bellen.wrote:die gast gaat morgen b2s bellen, hopen dat daar nog iets uitkomt, anders wordt het marktplaats
Staat ook op je ticket. Ook als je hem vergeten bent bij een party dan kan je paylogic bellen. dan krijg je code ofzo.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Heeft ie ze uberhaupt wel is in de mail gekregen dan. Dat is toch het eerste wat je checkt als je een ticket koopt?/..
Ja idd, als ik tickets bestel, haal ik ze ook altijd meteen binnen.wrote:Heeft ie ze uberhaupt wel is in de mail gekregen dan. Dat is toch het eerste wat je checkt als je een ticket koopt?/..
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Hardbass had ik meteen uitgeprint en op mijn kamerdeur geplaktwrote:Precies. Anders kun je een paar maanden later weer dat mailtje op gaan zoeken.. Ik sla ze allemaal op in een speciaal mapje op m'n pc en op een usb stick die ik goed verstop.Je weet maar nooit wat er fout kan gaan.
Zijn er al mensen met kriebels in de buik voor zaterdag ????

T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Gast ik heb die al weken langwrote:Zijn er al mensen met kriebels in de buik voor zaterdag ????
![]()
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Beginnen te komenwrote:Zijn er al mensen met kriebels in de buik voor zaterdag ????
![]()
zullen ook wel weer filmpjes op de site van b2s komen van de opbouw
dan komt het gevoel helemaal
ooooooohw wat heb ik tog zin in
:D:D:D
Ga maar effe een lekker mixxie in elkaar zetten

T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
ik wil met de plaaggeest op de foto trouwenswrote:ooooooohw wat heb ik tog zin in:D:D:D
![]()
U kunt mij boeken vanaf half 1 tot 1 uur voor een orginele foto samen met de plaaggeestwrote:ik wil met de plaaggeest op de foto trouwenswrote:ooooooohw wat heb ik tog zin in:D:D:D
![]()
kosten ervan
€5.000 euro monopoly Geld
voor mij hetzelfde tarief met mn niet mijn hardbass vriend t shirtwrote:U kunt mij boeken vanaf half 1 tot 1 uur voor een orginele foto samen met de plaaggeestwrote:ik wil met de plaaggeest op de foto trouwenswrote:ooooooohw wat heb ik tog zin in:D:D:D
![]()
![]()
kosten ervan
Heb je terug van 10.000?wrote:U kunt mij boeken vanaf half 1 tot 1 uur voor een orginele foto samen met de plaaggeestwrote:ik wil met de plaaggeest op de foto trouwenswrote:ooooooohw wat heb ik tog zin in:D:D:D
![]()
![]()
kosten ervan
Neej dat niet maar je krijgt dan wel een hand tekening erbijwrote:En als ik nou met beide tegelijk op de foto wil? Krijg ik dan korting?wrote:voor mij hetzelfde tarief met mn niet mijn hardbass vriend t shirtwrote:
kosten ervan
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Monopolyen zit er niet in op hardbass 
zou je denkenwrote:Monopolyen zit er niet in op hardbass
De Hardbass week is begonnen!!
Laat de 1e opbouw video maar online komen!!

Laat de 1e opbouw video maar online komen!!
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
50% daarvan gaat naar de baas hewrote:voor mij hetzelfde tarief met mn niet mijn hardbass vriend t shirtwrote:
kosten ervan
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
50% daarvan gaat naar de baas hewrote:voor mij hetzelfde tarief met mn niet mijn hardbass vriend t shirtwrote:
kosten ervan
Whaha gast!wrote:U kunt mij boeken vanaf half 1 tot 1 uur voor een orginele foto samen met de plaaggeestwrote:ik wil met de plaaggeest op de foto trouwenswrote:ooooooohw wat heb ik tog zin in:D:D:D
![]()
![]()
kosten ervan
De rest van de avond sta je bij ons hoor
Tuurlijk peppe daarom ook die tijd want we moeten ook werken daar
Heb er zin in Dude
Heb er zin in Dude
Plaaggeest bij onswrote:Whaha gast!wrote:ooooooohw wat heb ik tog zin in:D:D:D
![]()
De rest van de avond sta je bij ons hoor