Normaal kom ik hem altijd al tegen voordat de meeting begonnen is haha, maar gister idd niet gezien, jammer!wrote:kijk eens wie ik voorbij zie komen op PF
Modernization!
jammer dat die niet bij de HT meeting was
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
G
dit was ik: helemaal linkswrote:Hmmm nu snap ik er ff niks meer van agjaa zie jullie wel weer op een ander feesje

ik kijk lachend naar beneden, maaarja, youget the idea
Jaa jou heb ik nog gezien
tijdens b-front
tijdens b-front
G
nopewrote:Jaa jou heb ik nog gezien![]()
tijdens b-front
Yess exactwrote:Jaa klopt moest ff denken, jij was daar met mikeee tog?wrote: Hardaddict, malloot met z'n kartonnen hardtraxxhoedBen je btw tegen gekomen op de main, jij kon mij niet herinneren
Agjaa de volgende keer herken ik je meteen
Never mindwrote:nopewrote:Jaa jou heb ik nog gezien![]()
tijdens b-frontniet bij B-Front geweest
G
volgend feestje dan maar meetenwrote:Never mindwrote:nopewrote:Jaa jou heb ik nog gezien![]()
tijdens b-frontniet bij B-Front geweest
ga jij ook naar QBase?
Denk het niet aangezien ik dna net terug kom van bivak vind ik het niet verstandig om dan nog naar q-base te gaan.wrote: volgend feestje dan maar meeten
ga jij ook naar QBase?
Word denk ik trillogy of qlimax
G
ik beide nietwrote:Denk het niet aangezien ik dna net terug kom van bivak vind ik het niet verstandig om dan nog naar q-base te gaan.wrote: volgend feestje dan maar meeten
ga jij ook naar QBase?
Word denk ik trillogy of qlimax
qlimax was vorig jaar zo kut, die sla ik de komende 2 jaar over.
thrillogy is kut hc zaal, dus dat wordt em ook niet
Oke , ja ben nog nooit naar qlimax geweest dus wil het wel een keer proberen, trillogy ben ik nog niet zeker van.wrote: ik beide niet
Agjaa komen feesten genoeg.
ben zoweizo aanwezig bij qountdown
De hoed bij de mainstage

G
ik ookwrote:ben zoweizo aanwezig bij qountdown
Geweldig die hoed:Pwrote:Oke , ja ben nog nooit naar qlimax geweest dus wil het wel een keer proberen, trillogy ben ik nog niet zeker van.wrote: ik beide niet
Agjaa komen feesten genoeg.
ben zoweizo aanwezig bij qountdown
De hoed bij de mainstage![]()
Qlimax viel echt tegen vorig jaar dit jaar gewoon weer proberen:P
En eerste Thrillogy, dat word nartuurlijk als VIP heen gaan
Tja Decibel had ik overgeslagen dit jaar omdat paar mensen niet heen gingen.
Als ik de fotos zie valt de main dik tegen van vorig jaar was groter.
Stage in water vind ik wel vet:P
vond ik dus geen zak aan.wrote: Stage in water vind ik wel vet:P
Hadden ze beter geen stage kunnen maken waar je tot je knieën in het water zit of een drijvendvlot die van de main naar de pussylounge drijft
Tja was er niet bij.wrote:vond ik dus geen zak aan.wrote: Stage in water vind ik wel vet:P
Hadden ze beter geen stage kunnen maken waar je tot je knieën in het water zit of een drijvendvlot die van de main naar de pussylounge drijft
Vind idee wel vet:P
@hardaddict!!
Die hoed heb ik zien lopen ahahah, ik dacht wat voor idioot is dat dan. Maar zag niet dat er hardtraxx op stond.
Zelf heb ik ook nog aardig wat bekende gezien, vooral in de Loudness. Meeting zelf ben ik niet bij geweest. Was toen op weg naar Euphoria voor The R3bels die een heldige set draaide
Die hoed heb ik zien lopen ahahah, ik dacht wat voor idioot is dat dan. Maar zag niet dat er hardtraxx op stond.
Zelf heb ik ook nog aardig wat bekende gezien, vooral in de Loudness. Meeting zelf ben ik niet bij geweest. Was toen op weg naar Euphoria voor The R3bels die een heldige set draaide
`wrote:@hardaddict!!
Die hoed werd over het algemeen wel erg gewardeerd iedereen mest hem ff aanraken of op doen.
Eerste wat ik op het werk doe is een nieuwe maken
Weer genoeg bekende gezien over de hele dag hoor.
Ook echt rete veel mensen gesproken die me herkende van The Qontinent vorige week trouwens. Die foto is wel zwaar gefaild zeg ik stond niet eens aan de buitenkant en ik sta er al niet op. 
En Nazale ik vergeet je naam nu niet meer hoor.
Last edited by Inner Creativity on , edited 5 times in total.
G
wie was Nazale dan, staat die ook op de pic?wrote:Weer genoeg bekende gezien over de hele dag hoor.Ook echt rete veel mensen gesproken die me herkende van The Qontinent vorige week trouwens. Die foto is wel zwaar gefaild zeg ik stond niet eens aan de buitenkant en ik sta er al niet op.
Volgende keer laat ik wel iemand hem maken die geen haast heeft om naar Evil Activities te gaan...wrote:Weer genoeg bekende gezien over de hele dag hoor.Ook echt rete veel mensen gesproken die me herkende van The Qontinent vorige week trouwens. Die foto is wel zwaar gefaild zeg ik stond niet eens aan de buitenkant en ik sta er al niet op.
Niet met mijn camera en was dan ook niet bij de 2dewrote:Er zijn toch 2 foto's gemaakt van die meeting?
De persoon helemaal rechts met de zwarte v-hals.wrote:wie was Nazale dan, staat die ook op de pic?wrote:Weer genoeg bekende gezien over de hele dag hoor.Ook echt rete veel mensen gesproken die me herkende van The Qontinent vorige week trouwens. Die foto is wel zwaar gefaild zeg ik stond niet eens aan de buitenkant en ik sta er al niet op.
En mikeee nu ik hier een post van je lees schiet me ook te binnen dat ik jou ook nog ergens heb gesproken, kan me alleen niet meer voor geest halen wanneer dat was, weet wel dat het je 5 pogingen kostte tot ik je naam goed hoorde.
Pff, was dat niet gewoon loudness? Heb met meerdere mensen moeite. Eigenlijk altijd wel.wrote:De persoon helemaal rechts met de zwarte v-hals.wrote:wie was Nazale dan, staat die ook op de pic?wrote:Weer genoeg bekende gezien over de hele dag hoor.Ook echt rete veel mensen gesproken die me herkende van The Qontinent vorige week trouwens. Die foto is wel zwaar gefaild zeg ik stond niet eens aan de buitenkant en ik sta er al niet op.
En mikeee nu ik hier een post van je lees schiet me ook te binnen dat ik jou ook nog ergens heb gesproken, kan me alleen niet meer voor geest halen wanneer dat was, weet wel dat het je 5 pogingen kostte tot ik je naam goed hoorde.
Kwam er bijvoorbeeld pas na een post van El Mare achter wat zijn naam nou helemaal was
T
Hardtraxxer
597 posts member since 2010
last seen Nov 2014
ja tot er kauwgom in kwam toen heeft hij het niet meer overleeftwrote:`wrote:@hardaddict!!
Die hoed werd over het algemeen wel erg gewardeerd iedereen mest hem ff aanraken of op doen.
Eerste wat ik op het werk doe is een nieuwe maken
Who's going
Nobody has said they're going yet.