Willy komt ook heb ik vernomen uit betrouwbare bronnen.wrote:We komen elkaar toch wel tegenAls Willy er ook bij is, is het helemaal makkelijk te herkennen
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
T
Weet ik
Nu wel hopen dat ze hem iets liever behandelen dan bij BA.
T
Haatpiraat zei tegen me op msn dat die was overleden 
Ja klopt
Mja Willy is al vaker overleden begreep ik? Dus hij heeft meerdere levens 
T
Zoals een kat die heeft ook 9 levens en willy ook dus willy is eigenlijk een kat 
loudness area gewoon bezoeken, denk dat daar wel de meeste hters te vinden zijn. 
willy is immortal.wrote:Zoals een kat die heeft ook 9 levens en willy ook dus willy is eigenlijk een kat
Ik stel voor bij Geck-O om 2 uur @ Loudness! En de ekte ekte bazen gaan idd naar 100% Deepack, al moet ik dat eerst nog maar eens zien aangezien mn maten graag naar Tha Playah/Endymion willen...
2 uur lijkt me prima, volgens mij had Patrickjeb die tijd ook al aan gegeven.wrote:Ik stel voor bij Geck-O om 2 uur @ Loudness! En de ekte ekte bazen gaan idd naar 100% Deepack, al moet ik dat eerst nog maar eens zien aangezien mn maten graag naar Tha Playah/Endymion willen...
Ben sowieso denk wel een kijkje nemen bij 100% Deepack alleen weet niet of ik tussen door dan nog langs Crypsis ga maar ja dat zie ik dan wel weer.
Mss ga ik dan ook wel naar Deepack
Maar zie ik dan wel weer
2 uur @ Geck-O lijkt me een goed plan, gewoon rechtsvooraan ofzo?
2 uur @ Geck-O lijkt me een goed plan, gewoon rechtsvooraan ofzo?
Goed idee.wrote:2 Uur Geck-O, rechtsvooraan dus?
Maar ben voor de rest grootste deel van de dag in Loudness, dus ik ga iedereen zijn blije smoel wel eens tegenkomen.
Last edited by Inner Creativity on , edited 1 time in total.
ja goed ideewrote:2 Uur Geck-O, rechtsvooraan dus?
Zoek onze Willy en je hebt de groep gevondenwrote:ja goed ideewrote:2 Uur Geck-O, rechtsvooraan dus?wordt overgens mijn eerste meeting omdat ik de andere meetings ben misgelopen
De meeste hier, waaronder ik, zullen bijna de hele dag in de Loudness te vinden zijn, behalve bij Zatox de meestewrote:Tja, niet bij dan, helaas!
Komt allemaal wel goed!
G
beter doen we et bij TBYwrote:2 Uur Geck-O, rechtsvooraan dus?
gewoon op de meeting komen jijwrote:Ik denk niet dat je me tegen gaat komen met zo'n timetable![]()
Ik wil Geck-O echt niet missen en TBY boeit me nikswrote:beter doen we et bij TBYwrote:2 Uur Geck-O, rechtsvooraan dus?
Denk dat meerdere hierzo over denken?
En anders
Dit duswrote:gewoon op de meeting komen jij
Ik ben dan ook bij Geck-O te vinden!
Ben ook wat makkelijker te spotten :-) Ik loop vrij lastig en laat de rolstoel waarschijnlijk gewoon thuis. Wil weer eens kijken hoever en hoe hard ik uit mijn dak kan gaan :-)
Ben ook wat makkelijker te spotten :-) Ik loop vrij lastig en laat de rolstoel waarschijnlijk gewoon thuis. Wil weer eens kijken hoever en hoe hard ik uit mijn dak kan gaan :-)
N
Wij ook Geck-o for sure. Geen TBY!
G
nou vooruit, dan maar eens Geck-O proberen :p
ik ben niet zo dol op zn tracks, maar een beetje variatie is goed i guess
ik ben niet zo dol op zn tracks, maar een beetje variatie is goed i guess
donewrote:Doe anders ff een poll Kswoosh
C
Ik kom jullie vast wel ergens tegen... ik ga niet naar Geck-O
Als plek stel ik iig voor achteraan bij de Loudness. Vorig jaar was t niet zo heel druk in die tent maar verwacht dit jaar meer volk door de opgekomen raw-hype. Achteraan had je een bar, lijkt me een goeie plek om ff te meeten. Vanuit daar kunnen we nog altijd naar voren.
Who's going
Nobody has said they're going yet.