baas XD
hopelijk houd die het vol
hopelijk houd die het vol
GRATIS RAKETIJS!wrote: omdat ik pas jarig ben geweest het volgende: voor degene die eraan denkt om mij nog te feliciteren deel ik raketjes uit
hoe zie je eruit?wrote: omdat ik pas jarig ben geweest het volgende: voor degene die eraan denkt om mij nog te feliciteren deel ik raketjes uit
kutwrote:Ik sleur m wel mee. Dat wordt ijsjes uitdelen aan half HT Markje.wrote:hoe zie je eruit?wrote: omdat ik pas jarig ben geweest het volgende: voor degene die eraan denkt om mij nog te feliciteren deel ik raketjes uit
wrote:Ik sleur m wel mee. Dat wordt ijsjes uitdelen aan half HT Markje.wrote:hoe zie je eruit?wrote: omdat ik pas jarig ben geweest het volgende: voor degene die eraan denkt om mij nog te feliciteren deel ik raketjes uit
de paarsewrote:Welk Loudness shirt?Die groene of die paarse?
nog een keer voor iedereen die het gemist heeftwrote:Decibel komt er weer aan, dus tijd voor een meeting!
Waar: Vooraan bij Geck-O
Hoelaat: 14.00
Waar precies: In het midden
ik zag jou nog lopen, zeg ik tegen maat ik ben effe pleite zie je aan het eind van chris one bij de bar rechts. loop je achterna en weg was jewrote:Ik heb veel mensen gezien, alleen niet op de meeting
Oh jammerwrote:ik zag jou nog lopen, zeg ik tegen maat ik ben effe pleite zie je aan het eind van chris one bij de bar rechts. loop je achterna en weg was jewrote:Ik heb veel mensen gezien, alleen niet op de meetingniet eerlijk
![]()
Haha dan heb je echt de meeeste misgelopenwrote:Niet heel veel mensen waren er of het moet zijn dat ik ze ben misgelopen kheb allen vik, patrickjeb & Kswoosh gezien.
wrote:Darkbeatz na de meeting nog