Super veel zin! 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Last minute toch kaartje geregeld! Heb zin!
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 24 days ago
Dat wordt dus een echte 'only Frontliner tracks' setwrote:Jammer, had gehoopt op wat oudere nummers, mja hoef je tegenwoordig ook niet meer op te hopen.wrote:FrontlinerPreparing the last edit's Tonight I will play 3 new tracks, one of them with Sway Uk! 3 new edits and nobody less then the one and only John Harris will be hosting my set! Can't believe how much I would like to get started, tonight means so much to me, I love performing live with my new gear and all new tracks are made in my new studio, I'm really hoping you'll like my set!! Blablabla
P
Hardtraxxer
109 posts member since 2012
last seen Jan 2024
een liveset heeft toch meestal alleen maar eigen nummers?
Frontliner live hoorwrote:Dat wordt dus een echte 'only Frontliner tracks' setwrote:Jammer, had gehoopt op wat oudere nummers, mja hoef je tegenwoordig ook niet meer op te hopen.wrote:FrontlinerEn die John Harris mag hij best thuislaten hoor, live klinkt dat vaak toch voor geen ene meter
Bij Frontliner is 'live' achter z'n naam overbodig.wrote:een liveset heeft toch meestal alleen maar eigen nummers?
Hahaha precieswrote:Bij Frontliner is 'live' achter z'n naam overbodig.wrote:een liveset heeft toch meestal alleen maar eigen nummers?
Zou geweldig zijn als hij magic draait, maar ik schat die kans vrij klein
ik denk misschien wel als afsluiting, maar kleine kans. Zou wel erg vet zijn!wrote:Hahaha precieswrote:Bij Frontliner is 'live' achter z'n naam overbodig.wrote:een liveset heeft toch meestal alleen maar eigen nummers?
Zou geweldig zijn als hij magic draait, maar ik schat die kans vrij klein
of een Magic edit
met softere kicks
net als de Warphole edit
met softere kicks
net als de Warphole edit
R
Hardtraxx Newbie
24 posts member since 2013
last seen Apr 2014
Op Euphoria draaide die ook magic, zal een aardige domper zijn als die op Hard Bass dit niet zou doen.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Witte airmaxen, zwart v-hals shirt en een blauwe spijkerbroek met een lap op de linkerknie. Spreek me maar aan!

Ik ken m'n grenzen dat weet je tochwrote:Oh nee hè.wrote:bier drinken, goed eten, meer bier drinken, nog meer bier drinken
Airmax, zwarte v-hals en spijkerbroek. Originele kledingkeuze op feestjes over het algemeen hahawrote:Witte airmaxen, zwart v-hals shirt en een blauwe spijkerbroek met een lap op de linkerknie. Spreek me maar aan!![]()
Ik ga wel de hele avond zoeken naar lappen op linkerknieen
Ik denk overigens dat Frontliner wel af zal sluiten met zijn Melodyman HC-edit. Op zich ook niet verkeerd, best grappig live
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
bedoel je neit grijs/zwarte airmaxen?wrote:Witte airmaxen, zwart v-hals shirt en een blauwe spijkerbroek met een lap op de linkerknie. Spreek me maar aan!![]()
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Bedankt man. Ik heb een rode broek aan, spreek me maar aan.wrote:Veel plezier iedereen!
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Wit/blauw!wrote:bedoel je neit grijs/zwarte airmaxen?![]()
Het logo is blauw, incl de tekst.
Haha! Doen!wrote:Ik ga wel de hele avond zoeken naar lappen op linkerknieen![]()
Oke. Ik een blauwe. Spreek mij ook maar aan.wrote:Bedankt man. Ik heb een rode broek aan, spreek me maar aan.wrote:Veel plezier iedereen!
J
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
Is goed. Tot straks.wrote:Oke. Ik een blauwe. Spreek mij ook maar aan.wrote:Bedankt man. Ik heb een rode broek aan, spreek me maar aan.wrote:Veel plezier iedereen!
Ik heb ook een blauwe broek aan
J
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
Beter doe je een andere kleur aan. Anders haal ik jullie door de war.
Ik ga niet dus maak je geen zorgen.
Zal m'n best doen hahawrote:Witte airmaxen, zwart v-hals shirt en een blauwe spijkerbroek met een lap op de linkerknie. Spreek me maar aan!![]()
Tot vanavond mensen!
T
Hardtraxxer
62 posts member since 2011
last seen Dec 2015
Dit.wrote:Bij Frontliner is 'live' achter z'n naam overbodig.wrote:een liveset heeft toch meestal alleen maar eigen nummers?
Who was there
Nobody has said they're going yet.