Poster: Hard Bass: Exploration
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Ramirez wrote:Heb de hele avond gewoon beneden gestaan en ik heb helemaal niks van de drukte gemerkt. Genoeg ruimte gehad en lekker los kunnen gaan. Had begrepen dat de decks dit jaar nog iets langer zijn? Kijk al een tijdje uit naar dit feestje! Echt benieuwd naar Minus Militia. Die gaan het Gelredome omver blazen. :P
Foto's gezien
de decks lopen van de voorste ingang tot de achterste ingang en tot de hoogte van de ingangen.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Ramirez wrote:Heb de hele avond gewoon beneden gestaan en ik heb helemaal niks van de drukte gemerkt. Genoeg ruimte gehad en lekker los kunnen gaan. Had begrepen dat de decks dit jaar nog iets langer zijn? Kijk al een tijdje uit naar dit feestje! Echt benieuwd naar Minus Militia. Die gaan het Gelredome omver blazen. :P
Wij gaan sowieso even meeten piepo :D
T
Hardtraxxer
62 posts member since 2011
last seen Dec 2015
Nou het grote wachten is begonnen hoor! :D
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Jurheinen wrote:
Komt de hele petjes brigata weer mee? xd
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Iemand trouwens ervaring met parkeren? Is het drama om weg te rijden of gaat alles wel soepel?
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
Magnetron wrote:Iemand trouwens ervaring met parkeren? Is het drama om weg te rijden of gaat alles wel soepel?
Parkeerplaatsen bij de rijnhal! Opsich wel relaxt maar betaal je wel 10 euro? voor. Beter zet je je auto in de buurt van de rijnhal neer in een woonwijk. Ik woon zelf een halve km van het gelredome vandaan en wij gaan er lopend heen. :thumbup:

Wegkomen is ook geen probleem. Je zit praktisch aan de snelweg dus max een kwartiertje wachten gok ik zo.
B
Vorig jaar bijna half uur moeten wachten voor de parkeerplaats...
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 4 days ago
onze bus gaat ons afzetten en sochtends weer ophalen... ben bang dat dit wel drama gaat worden :(
J
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Ramirez wrote:
Jurheinen wrote:
Komt de hele petjes brigata weer mee? xd
Nee, helaas niet! Ik ga samen met Iris
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Hoeveel kosten de muntjes hier tegenwoordig? (ongeveer) :D
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Rickzel wrote:onze bus gaat ons afzetten en sochtends weer ophalen... ben bang dat dit wel drama gaat worden :(
Eventtravel qlimax 2011 prefect, bus vol en weg zonder wachten.
bRt_ wrote:Hoeveel kosten de muntjes hier tegenwoordig? (ongeveer) :D
Qlimax was het 2,60 volgens mij.
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Jaja kriebels beginnen toch wel te komen hoor! zin in :D
Hardtraxx Crew
last seen Jun 2026
Analoxx wrote:Jaja kriebels beginnen toch wel te komen hoor! zin in :D
Anders hier wel :D

Vanavond in een blauw/wit shirt met blauw/witte nikes met een lichte broek. Heb ook nog TC & Ran-D bandje om m'n hand dus als je me ziet tik me maar aan, vind het wel tof om meer mensen van hier te ontmoeten ^^
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Zin in :woot:

Heb alleen wel al sinds ik wakker ben koppijn :/
Maar dat gaat hopelijk wel over
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
Miwer wrote:
Rickzel wrote:onze bus gaat ons afzetten en sochtends weer ophalen... ben bang dat dit wel drama gaat worden :(
Zie je.. je moet gewoon een beetje geluk hebben met het vervoer. :P Kan me er vaak niet zo druk om maken. Behalve bij Decibel. Dat is gewoon altijd drama. :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Potje voetballen, bier drinken, goed eten, meer bier drinken, nog meer bier drinken en dan naar het Gelredome!

Wellicht tot vanavond mensen :D
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Pommer wrote:bier drinken, goed eten, meer bier drinken, nog meer bier drinken
Oh nee hè. :whistle:
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
TiMOTHYb wrote:
Pommer wrote:bier drinken, goed eten, meer bier drinken, nog meer bier drinken
Oh nee hè. :whistle:
Ik lees zijn zin, kijk naar zijn avatar en kreeg er spontaan een glimlach van, haha!
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 4 days ago
Ramirez wrote:
Miwer wrote:
Zie je.. je moet gewoon een beetje geluk hebben met het vervoer. :P Kan me er vaak niet zo druk om maken. Behalve bij Decibel. Dat is gewoon altijd drama. :P
aah dat geeft dan weer hoop, vorige 3 keer dat we met een bus gingen bleef de bus gewoon op de parkeerplaats staan, en eigenlijk was dat ook wel redelijk drama, voordat iedereen de bus weer terug gevonden had enzo...

we zullen het ook wel zien ! kan me nu ook al verheugen op die eerste paar biertjes in het gelredome ^^
J
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Ik niet, die eerste paar Heineken smaken echt helemaal nergens naar
Hardtraxx Crew
last seen Jun 2026
Frontliner
Preparing the last edit's Tonight I will play 3 new tracks, one of them with Sway Uk! 3 new edits and nobody less then the one and only John Harris will be hosting my set! Can't believe how much I would like to get started, tonight means so much to me, I love performing live with my new gear and all new tracks are made in my new studio, I'm really hoping you'll like my set!! Blablabla
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
Jurheinen wrote:Ik niet, die eerste paar Heineken smaken echt helemaal nergens naar
True de laatste paar ook niet.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Pommer wrote:Potje voetballen, bier drinken, goed eten, meer bier drinken, nog meer bier drinken en dan naar het Gelredome!
Zelfde planning hier. Godverdomme zin in :D
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Magnetron wrote:Frontliner
Preparing the last edit's Tonight I will play 3 new tracks, one of them with Sway Uk! 3 new edits and nobody less then the one and only John Harris will be hosting my set! Can't believe how much I would like to get started, tonight means so much to me, I love performing live with my new gear and all new tracks are made in my new studio, I'm really hoping you'll like my set!! Blablabla
Jammer, had gehoopt op wat oudere nummers, mja hoef je tegenwoordig ook niet meer op te hopen.
Hardtraxxer
738 posts member since 2013
last seen Mar 2025
Wat heb ik hier godvergeten veel zin in! :woot: :woot:

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators