Poster: Hard Bass: Exploration
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 4 days ago
Team Blue tool van Bfront R3belz en Chris One :love:

en nu ik die tracklist van team red 2011 terug zie (ook mijn eerste hardbass) springen de traantjes me wel in de ogen, wat was dat een vette editie zeg :thumbsup:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Van dat jaar was de afsluiting alleen zo ontiegelijk kut. Team blue toen. :loving:
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
TiMOTHYb wrote:Van dat jaar was de afsluiting alleen zo ontiegelijk kut.
Dat was een ongekende afknapper haha. Verwachtingen waren hooggespannen maar het was uiteindelijk alles behalve afsluitingswaardig. Tenslotte viel ook nog eens het geluid uit en mocht iedereen eerder naar huis, lachertje was het :lol:
Last edited by Duruz on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Duruz wrote:
Dat was een ongekende afknapper haha. Beloofde wat te worden maar was alles behalve afsluitingswaardig. Tenslotte viel ook nog eens het geluid uit en mocht iedereen eerder naar huis, lachertje was het :lol:
was dat niet in 2012 tijdens A2 ? 2011 sloten WMF af
Hardtraxxer
72 posts member since 2010
last seen Sep 2025
Eigenlijk allang bekend maar alsnog:
B2S wrote:
We'd like to announce the opening act for Hard Bass: Exploration. Geck-O will be playing the warming up set from 22.00 till 23.00, so make sure you're on time!
D
Hardtraxx Veteran
Rickzel wrote:
Duruz wrote:
Dat was een ongekende afknapper haha. Beloofde wat te worden maar was alles behalve afsluitingswaardig. Tenslotte viel ook nog eens het geluid uit en mocht iedereen eerder naar huis, lachertje was het :lol:
was dat niet in 2012 tijdens A2 ? 2011 sloten WMF af
O ja Tim heeft het ook over 2011, dacht even dat het over 2012 ging.
Donateur
last seen Aug 2024
Haha dat A² verhaal was nog veel erger ja.

05. Noisecontrollers - Crump (Ran-D Remix)

:lol:
D
Hardtraxx Veteran
TiMOTHYb wrote: 05. Noisecontrollers - Crump (Ran-D Remix)

Haha precies + Tonight en X.. Gewoon die liveact na de set van Team Blue was een aanfluiting.
T
Hardtraxxer
62 posts member since 2011
last seen Dec 2015
TiMOTHYb wrote:Haha dat A² verhaal was nog veel erger ja.

05. Noisecontrollers - Crump (Ran-D Remix)

Haha speaking of the devil. Adaro op FB:
Who remembers this banging performance of the A² All stars at Hard Bass '12?! Check out this channel again tomorrow to find a free gift from us to you!
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Zal wel de free release zijn van The Resistance lijkt me..
T
Hardtraxxer
last seen Dec 2015
Ja :thumbup:
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 24 days ago
Ben trouwens benieuwd wat voor live set Frontliner en PP neer gaan zetten, al ben ik bang dat dat niet veel gaat worden :lol: Maar dan kan het natuurlijk alleen maar meevallen
T
Hardtraxxer
last seen Dec 2015
Basshunterzz wrote:Ben trouwens benieuwd wat voor live set Frontliner en PP neer gaan zetten, al ben ik bang dat dat niet veel gaat worden :lol: Maar dan kan het natuurlijk alleen maar meevallen
Heb dit jaar toch wel weer redelijke verwachtingen van PP, terwijl ze me vaak genoeg teleurgesteld hebben in het verleden. :/
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
To[M] wrote:
Basshunterzz wrote:Ben trouwens benieuwd wat voor live set Frontliner en PP neer gaan zetten, al ben ik bang dat dat niet veel gaat worden :lol: Maar dan kan het natuurlijk alleen maar meevallen
Heb dit jaar toch wel weer redelijke verwachtingen van PP, terwijl ze me vaak genoeg teleurgesteld hebben in het verleden. :/
Waarom dit jaar juist wel? Na hun showcase video en de namen die genoemd zijn waarmee ze collabs hebben gemaakt verwacht ik echt totale bagger.
Frontliner Live zal niet veel verschillen, dat is toch altijd al :P
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Frontliner zei op FB laatst toch dat hij z'n liveact toch goed zou voorbereiden ofzo? Nja ben in ieder geval benieuwd!
Bij PP maar eetpauze invoeren, laatste nieuwe nummers zijn nml om te huilen...
Donateur
last seen Aug 2024
Het schijnt dat hij iets revolutionairs gaat doen.
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Zal wel een zanger of zangeres meenemen naar de Gelredome,

Maar damn, heb hier zin in zeg :yay:
Wel jammer dat de bus hier pas om half 11 vertrekt en ik er dus pas na 11uur ben. Geck-O + opening missen.
dit jaar wel gratis VIP upgrade gescoord, dus ben benieuwd hoe dat is.
Hardtraxxer
701 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Erg veel zin in!

Hoop alleen niet dat Titan een tandje rustiger gaat draaien omdat Hard Bass vrij commercieel is. Hoop nog wel op wat dikke Theracords en Spoontech platen :$
Donateur
last seen Aug 2024
Dattie lekker Morphine Attack erop slingert aldaar, wil ik wel eens meemaken. :D
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Formula zou ook niet mis zijn ^^
D
Hardtraxx Veteran
TiMOTHYb wrote:Dattie lekker Morphine Attack erop slingert aldaar, wil ik wel eens meemaken. :D
Mooi :worship:

Maar Titan houdt zich niet snel in volgens mij, komt wel goed. Ben echt benieuwd.
Donateur
last seen Aug 2024
Op KO draaide die hem ook volgens mij, en 't is niet echt een type die zich in gaat houden omdat hij denkt dat het anders te hard gaat nee.
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
denk toch wel dat hij Fusion een beetje moet representen daar, die waardevolle momenten in het gelredome gunt hij liever aan een nieuwe B-front/Frequencerz track dan aan Morphine Attack denk ik !

hoop overigens ook dat hij lekker z'n eigen ding doet hoor! maar dat het vet gaat worden dat weet ik wel zeker ^^
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Psyko Punkz gaat echt een halfuur huilen worden. Mja voor de rest zeker veel zin erin. :D
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Zal wel weer AoF - Oh my Sun worden.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators