Poster: Hard Bass: Exploration
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Kwisniks wrote:Is er ook nog een plek waar veel HT'ers te vinden zijn? Lijkt me leuk om ook een keer kennis te maken met jullie. :P
Ben nog nooit in GelreDome geweest dus geen idee wat een ideaal meetingpunt zou zijn.
Anders stel je iets voor en zie je wel of er behoefte aan is:P
Hardtraxxer
692 posts member since 2013
last seen Jul 2025
Zin in :D

Zondagochtend rond half 10 thuis en half elf alweer aanwezig moeten zijn bij de voetbal. :surrender:
A
Stefann4 wrote:Zin in :D

Zondagochtend rond half 10 thuis en half elf alweer aanwezig moeten zijn bij de voetbal. :surrender:
Pff succes daarmee :oh:
Heel jammer dat ik deze moet skippen dit jaar, helaas geen geld voor. Vorig jaar was zo geweldig :cry:
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Mijn opwarmer voor de liefhebbers! Duruz - Hard Bass 2014 Warm-up
T
Hardtraxxer
62 posts member since 2011
last seen Dec 2015
Magnetron wrote:
Kwisniks wrote:Is er ook nog een plek waar veel HT'ers te vinden zijn? Lijkt me leuk om ook een keer kennis te maken met jullie. :P
Ben nog nooit in GelreDome geweest dus geen idee wat een ideaal meetingpunt zou zijn.
Die eerste keer dat je het stadion binnen komt lopen en al die mensen ziet :drool: Geniet ervan!
A
To[M] wrote:
Magnetron wrote:
Die eerste keer dat je het stadion binnen komt lopen en al die mensen ziet :drool: Geniet ervan!
:worship: en dan via de achterste tribune :love:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 4 days ago
To[M] wrote:
Magnetron wrote:
never gets old ^^

ondanks dat ik vorig jaar juist een wat mindere editie heb gehad begin ik er nu wel zin in te krijgen :) ga er dit jaar met hele andere verwachtingen naartoe (vorig jaar letterlijk de hele avond op het laatste team staan wachten)

maar gaat vast helemaal goed komen :)
Hardtraxxer
758 posts member since 2013
last seen Sep 2024
ben echt benieuwd naar de eerste track van team red. Benieuwd of het ook zo'n groot succes wordt zoals voorgaande jaren :D
Hardtraxx Addict
1038 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Frijolrojo wrote:ben echt benieuwd naar de eerste track van team red. Benieuwd of het ook zo'n groot succes wordt zoals voorgaande jaren :D
Volgens mij was dat in mijn HB jaar Like Thiz. :worship: En twee platen later Destination Nowhere. Wat was dat geniaal zeg. :clap:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
En Discorecord :loving:
Hardtraxx Addict
1038 posts member since 2009
last seen Aug 2026
TiMOTHYb wrote:En Discorecord :loving:
Jij weet het beter. :thumbup: Mijn herinnering laat enigszins te wensen over, maar de platen waren iig wel goed. :P
http://lsdb.nl/set/71295/luna-alphaverb ... 02-11.html
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Torture als 4e plaat :P Ik kwam toen zelf met The Greatest Show On Earth binnen :loving: Maarja ik heb elk jaar wel zo m'n herinneringen van Hard Bass, blijf het gewoon een vet feest/concept vinden. Dit jaar met twee volle bussen richting 't Gelredome :D
D
Hardtraxx Veteran
Pommer wrote:ik heb elk jaar wel zo m'n herinneringen van Hard Bass, blijf het gewoon een vet feest/concept vinden. Dit jaar met twee volle bussen richting 't Gelredome :D
Dit :D
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Wou eigenlijk niet gaan, smaak in muziek veranderd, vond de lineup weinig aan. Maar had van mijn vriendengroep een kaartje voor mijn verjaardag gekregen. Dus toch aanwezig :P
T
Hardtraxxer
62 posts member since 2011
last seen Dec 2015
Jordi wrote:Wou eigenlijk niet gaan, smaak in muziek veranderd, vond de lineup weinig aan. Maar had van mijn vriendengroep een kaartje voor mijn verjaardag gekregen. Dus toch aanwezig :P
Tja dan moet je wel he :thumbdown:
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Jordi wrote:Wou eigenlijk niet gaan, smaak in muziek veranderd, vond de lineup weinig aan. Maar had van mijn vriendengroep een kaartje voor mijn verjaardag gekregen. Dus toch aanwezig :P
Ik heb dus een gratis kaartje gekregen, anders was ik ook niet gegaan :P
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
To[M] wrote: :thumbdown:
Hard Bass: Exploration (01-02-2014, Gelredome, Arnhem)

mijn duim omlaag is veel cooler.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 24 days ago
Frijolrojo wrote:ben echt benieuwd naar de eerste track van team red. Benieuwd of het ook zo'n groot succes wordt zoals voorgaande jaren :D
@ de mensen die hierop reageren. Volgens mij doelt hij meer op het afsluitende team en niet op team Red. Aangezien die vorig jaar met Electro Bam openende en dat is nou niet echt een groot succes te noemen :P
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Vond afgelopen jaar eigenlijk dat de laatste liveact in elk geval weer enigszins de draad oppakte, vooral t.o.v. voorgaande jaren. A² begon om half 7 met tonight remix. :x
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Qz. wrote:
Volgens mij was dat in mijn HB jaar Like Thiz. :worship: En twee platen later Destination Nowhere. Wat was dat geniaal zeg. :clap:
Wat Tim zegt, eerste plaat was Discorecord. Echt een geniaal begin van een geniale HardBass was dat toen :loving:
S
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ik heb zo'n vermoeden dat Team Green met Requim gaat openen. Toch het Hard Bass theme van de Bass modulators van vorig jaar.
Ook niet heel vervelend om weer langs te horen komen. :thumbup:
Hardtraxxer
758 posts member since 2013
last seen Sep 2024
Ik bedoelde meer op de laatste act haha. Vorige jaar team green = record breaking, jaar daarvoor team blue = b!tch, kijken of het de laatste team weer lukt om de gelredome te verassen.
P
Hardtraxxer
109 posts member since 2012
last seen Jan 2024
de openingsset is voor geck-o!
D
Hardtraxx Veteran
Basshunterzz wrote:@ de mensen die hierop reageren. Volgens mij doelt hij meer op het afsluitende team en niet op team Red. Aangezien die vorig jaar met Electro Bam openende en dat is nou niet echt een groot succes te noemen :P
Niks mis met Electro Bam :cool:
S
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Frijolrojo wrote:Ik bedoelde meer op de laatste act haha. Vorige jaar team green = record breaking, jaar daarvoor team blue = b!tch, kijken of het de laatste team weer lukt om de gelredome te verassen.
Ahh op die fiets.

Ze zullen toch wel een vette tool maken neem ik aan.
Anders mag Adaro starten met Open the Gates :bomb:

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 50 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago