wrote: een beeeeeeeetje omdat jij ook gaat
HEEEEEUUUUUL klein beetje
wrote: een beeeeeeeetje omdat jij ook gaat
Ja, het mixwerk is episch. Vorig jaar tijdens ongeveer iedere overgang/ vette tease met kippenvel gestaan.wrote:Ben blij dat ik vorig jaar bij Geck-o was, en hoezo niet te missen? Omdat hij zo goed mixed? Want zijn tracklisten zijn nou ook weer niet zo bijzonder vaak op 1/2 platen na
wrote:Clock kid moet je gewoon meegemaakt hebben. Then you know what's up
Tsja, voor de een is dat een grote meerwaarde, voor de ander niet. Zolang mensen maar strak mixen vind ik het al best, dat bijzondere hoeft mij per se niet. Heb hem 1 keer meegemaakt, en zo bijzonder vond ik dat nou ook weer nietwrote:Ja, het mixwerk is episch. Vorig jaar tijdens ongeveer iedere overgang/ vette tease met kippenvel gestaan.wrote:Ben blij dat ik vorig jaar bij Geck-o was, en hoezo niet te missen? Omdat hij zo goed mixed? Want zijn tracklisten zijn nou ook weer niet zo bijzonder vaak op 1/2 platen na
Helemaal mee eens!wrote:Zolang mensen maar strak mixen vind ik het al best, dat bijzondere hoeft mij per se niet.
dat had ik ook.. hoorde ik achteraf dat die The Machine - Sounds Of The Machine en Vazard - Sound Exposure had gedraaid.. begon bijna te huilen dat ik toen niet ben geweest.. dus dit keer hoe dn ook Clock Kid.wrote:Die was zoooo vet he vorig jaar... alleen toen TOCH besloten om naar Geck-O live te gaan, met pijn in mijn hart... (geen spijt van gehad, maar het was wel extreem zuur dat ze tegelijk stonden).wrote:Clock Kid
Als ik ga, dit jaar, blijf ik denk ik wel bij Clock Kid. Hij draaide volgens mij vorig jaar ineens 2 dikke harde techno platen in zijn set ofzo, ging echt nergens over, wat een baas
Toch maar als optie toegevoegd, kan helaas niet naar Dream Village. Twijfel wel nog steeds omdat het verdomme 18+ is gewordenwrote:Godverdomme, wat een line-up. Ik zou hier heel graag heen willen ipv Dream Village ofzo (weet nog niet zeker of ik daar heen kan), maar het is 18+ en ik ben dan nog steeds 16. Bovendien is het 's avonds/'s nachts dus ik zal toch wel niet mogen van mijn ouders..... Nee, ik ga gewoon naar Dream Village
Weeze is minstens drie keer vetter, Ground Zero is wat compacter.wrote:Deze line-up vind ik inderdaad ook veel fijner dan Q-BASE. Enige pluspuntje op de Q-B line-up voor mij zijn de QULT-namen.
Maar hoe is de sfeer op dit festival tov Q-BASE. Vergelijkbaar of is dat afgedankte vliegveld toch vetter?
Hij is ook op Indicator outdoor waar ik heen ga, wat is er zo speciaal aan dan?wrote:Clock kid moet je gewoon meegemaakt hebben. Than you know what's up
Een hele set lang schreeuwen en de gehele set lang kippenvel krijgen van alle vette overgangen en teases e.d.wrote:Hij is ook op Indicator outdoor waar ik heen ga, wat is er zo speciaal aan dan?wrote:Clock kid moet je gewoon meegemaakt hebben. Than you know what's up
Ook maar even kaartjes halen danwrote:Voordelige kaartjes voor de liefhebbers.
http://www.veronicamagazine.nl/acties/d ... 17-korting
Heb Clock kid gezien op hardnation, zo bijzonder vond ik 'm niet hoor?wrote:Clock kid moet je gewoon meegemaakt hebben. Than you know what's up