Godverdomme, wat een line-up. Ik zou hier heel graag heen willen ipv Dream Village ofzo (weet nog niet zeker of ik daar heen kan), maar het is 18+ en ik ben dan nog steeds 16. Bovendien is het 's avonds/'s nachts dus ik zal toch wel niet mogen van mijn ouders..... Nee, ik ga gewoon naar Dream Village 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
D
Hardtraxx Elite
2349 posts member since 2012
last seen Apr 2017
Ik wil ik zo graag heen ook maar leeftijd grens is weer mooi balen!

Zeker een mooie line-up zeg! Ben wel bang dat Wavo mag afsluiten op de raw en dat hij dan dubbel staat met TC LIVE. 
Alhoewel, ik zie net dat vorig jaar de rawstage om 6 uur stopte en de main tot 7 uur doorging, dus dan zal het toch goed gaan.
Alhoewel, ik zie net dat vorig jaar de rawstage om 6 uur stopte en de main tot 7 uur doorging, dus dan zal het toch goed gaan.
E
geheheheheh 
Aanwezig
Aanwezig
De mains (HS en HC) gaan (normaal tenminste) een uur langer door dan de andere stages. TC Live zal dus sowieso na Wavo zijn.wrote:Zeker een mooie line-up zeg! Ben wel bang dat Wavo mag afsluiten op de raw en dat hij dan dubbel staat met TC LIVE.
Goeie line-up ja
Deze hou ik maar even als optie!
Zeker een optie... maar wel lastig, met Dreamvillage en Q-base ook in die maand. Alledrie kan sowieso niet, helaas 
Vorig jaar echt een super leuk en gezellig feest gehad, en nu wederom een prima line-up dus dikke optie 
De main en raw hardstyle area's zijn zeker beter dan vorig jaar. Een dikke plus voor t geluid op de main maar dat geluid in de raw area is zo ondermaats dat ik daar geen heel uur kan staan ondanks de hoeveelheid zieke namen daar 
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 14 days ago
wrote:Vorig jaar echt een super leuk en gezellig feest gehad, en nu wederom een prima line-up dus dikke optie
Was het daar nog slechter dan op de TC-area op Alcatraz vorig jaar? (voor wie bij beide festivals is geweest...)wrote:De main en raw hardstyle area's zijn zeker beter dan vorig jaar. Een dikke plus voor t geluid op de main maar dat geluid in de raw area is zo ondermaats dat ik daar geen heel uur kan staan ondanks de hoeveelheid zieke namen daar
Neewrote:Was het daar nog slechter dan op de TC-area op Alcatraz vorig jaar? (voor wie bij beide festivals is geweest...)wrote:De main en raw hardstyle area's zijn zeker beter dan vorig jaar. Een dikke plus voor t geluid op de main maar dat geluid in de raw area is zo ondermaats dat ik daar geen heel uur kan staan ondanks de hoeveelheid zieke namen daar
Vorige 2 editie wilde ik al gaan, maar had geen geld. Nu 2 tickets voor 34 euro, 3 x is scheepsrecht 
T
Hardtraxxer
597 posts member since 2010
last seen Nov 2014
nee we zijn gewoon aanwezig!wrote:Dikke optie!
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 21 days ago
Waarschijnlijk weer aanwezig, was vorig jaar echt een topfeest 
Ah, dan was het in ieder geval niet extreem slecht.wrote:Neewrote:Was het daar nog slechter dan op de TC-area op Alcatraz vorig jaar? (voor wie bij beide festivals is geweest...)wrote:De main en raw hardstyle area's zijn zeker beter dan vorig jaar. Een dikke plus voor t geluid op de main maar dat geluid in de raw area is zo ondermaats dat ik daar geen heel uur kan staan ondanks de hoeveelheid zieke namen daar
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Dat Line-up.. 
Clock Kid
Clock Kid
Die was zoooo vet he vorig jaar... alleen toen TOCH besloten om naar Geck-O live te gaan, met pijn in mijn hart... (geen spijt van gehad, maar het was wel extreem zuur dat ze tegelijk stonden).wrote:Clock Kid
Als ik ga, dit jaar, blijf ik denk ik wel bij Clock Kid. Hij draaide volgens mij vorig jaar ineens 2 dikke harde techno platen in zijn set ofzo, ging echt nergens over, wat een baas
Heb zelf 1 keer een compleet setje van Clock Kid meegemaakt. Zeker vet en vernieuwend hoe hij mixt! Enige nadeel, hij gebruikt samples van veel tracks, maar sommige worden dan toch niet gedraaid. Dus dan ben je je aan het verheugen op een plaat, komt ie niet!
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 58 minutes ago
Dat is juist mooi, vind ik persoonlijkwrote:Heb zelf 1 keer een compleet setje van Clock Kid meegemaakt. Zeker vet en vernieuwend hoe hij mixt! Enige nadeel, hij gebruikt samples van veel tracks, maar sommige worden dan toch niet gedraaid. Dus dan ben je je aan het verheugen op een plaat, komt ie niet!
M
Hardtraxxer
304 posts member since 2011
last seen Nov 2013
Als jij optie doet doe ik het ook!wrote:Goeie line-up jaDeze hou ik maar even als optie!
Ohja, als ik hem als optie doe maakt dat niemand wat uit, maar Daan, OH JAA, dan zet ik hem ook als optiewrote: Als jij optie doet doe ik het ook!Vond dit vorig jaar echt een vet feest
Oh jeej, ik ben echt in een flauwe bui...
Ik denk toch dat het Q-Base en GZ wordt dit jaar... yolo alles, twee weken na elkaar
M
Hardtraxxer
304 posts member since 2011
last seen Nov 2013
Jezusss zeg en nu verwacht je zeker van me dat ik... Vooruit, ook wel een beeeeeeeetje omdat jij ook gaatwrote:Ohja, als ik hem als optie doe maakt dat niemand wat uit, maar Daan, OH JAA, dan zet ik hem ook als optiewrote: Als jij optie doet doe ik het ook!Vond dit vorig jaar echt een vet feest
![]()
Oh jeej, ik ben echt in een flauwe bui...
Ik denk toch dat het Q-Base en GZ wordt dit jaar... yolo alles, twee weken na elkaar
Who was there
Nobody has said they're going yet.