Wanneer: 03-11-2011
Bron: Intents boekje
Wanneer: 03-11-2011
Bron: Intents boekje
+1wrote:Hier zal ik ook wel aanwezig zijn.
Dat laatste is geld verspillingwrote:Wat kost dit feestje ongeveer? Als ik uitkom met mijn geld ben ik hier wel aanwezig, eerst maar eens Qlimax ticket en seizoenskaart voor VVV aanschaffen
Voor niet-VVV supporters inderdaad geldverspilling, voor supporters nietwrote:Dat laatste is geld verspillingwrote:Wat kost dit feestje ongeveer? Als ik uitkom met mijn geld ben ik hier wel aanwezig, eerst maar eens Qlimax ticket en seizoenskaart voor VVV aanschaffen![]()
Vorig jaar waren ze zo'n €25 volgens mij?
Dan ga ik er op voorhand al van uit dat jij hier niet bij bentwrote:Vorig jaar hier geweest, was wel een leuk feestje. Maar als het weer van die kindertijden zijn laat ik hem aan me voorbij gaan.
Slim kunnen ze weer kutline up maken net als op intents..wrote:Kaartverkoop start 29 augustus om 20:00 uur heeft de Kloontjes zojuist bekend gemaakt.
Hoezo kut? Headhunterzwrote:Slim kunnen ze weer kutline up maken net als op intents..wrote:Kaartverkoop start 29 augustus om 20:00 uur heeft de Kloontjes zojuist bekend gemaakt.
wrote:Hoezo kut? Headhunterzwrote:Slim kunnen ze weer kutline up maken net als op intents..wrote:Kaartverkoop start 29 augustus om 20:00 uur heeft de Kloontjes zojuist bekend gemaakt.Brennan Heart
En The Prophet natuurlijk helemaal
![]()
![]()
Waarschijnlijk valt het dus niet meer samen met pussy lounge in de 013 dan?wrote:Oei dit valt samen met Circus Takeover in 013. Nu moet ik wel keuzes maken!
Dat klopt!wrote:Waarschijnlijk valt het dus niet meer samen met pussy lounge in de 013 dan?wrote:Oei dit valt samen met Circus Takeover in 013. Nu moet ik wel keuzes maken!
Verleidelijkwrote:Circus Takeover in 013