Psyko Punkz draaiden Spectral, en ook een gigantisch simpele maar vette plaat 
Verslagje komt later wel.
Verslagje komt later wel.
Last edited by _theon_ on , edited 1 time in total.
Klinkt toch nog tof dan! Incomingwrote:Incoming, Fuck the Fake Shit, Spectral, Mysterias, We Won't Sleep, verder nog wat enorm dikke platen met Frequencerz kicks waar ik geen naam aan kan geven.wrote:Eigenlijk wel, ze hebben gedraaid wat je precies van ze kon verwachten..ik vond het weer een lekker setje!wrote:Wat hebben ze zoal gedraaid? Lijkt me niet dat die een heel harde set hebben neergezet gezien de rest van de line-up/tijdstip/vooral dagjespubliek.![]()
Attention, Bitch, Bolivia, Satana, Revolution 2012 edit, Fight for Survival kan ik me sowieso herinneren
Er is altijd een standaard ID-kaart controle daar, dus onder de 16 zijn t alleen mensen met een id kaart van iemand anders.wrote:Wat was de gem leeftijd?
meer dan de helft was nummers van laatste jaar dus das vreemd.wrote:Wat een kut set van wildstylez.
Sorry hoor maar ik kom niet maar een set aanzetten die je twee jaar terug ook al draaide.
En lose your mind mag al helemaal in de prullenbak.
Die plaat vóór We Live For The Music, welke was dat!? Daar zaten gruwelijke kicks onder!wrote:Psyko Punkz draaide ook nog We Live For The Music (Noisecontrollers Remix), was ook tof! Verder smaakte t bier goed en heb genoten van adaro zijn performance!
Lekker hoor.wrote:ik werd ondergepuked door een meisje die haar oogbollen 5 straten verder had laten liggen...
Inderdaad, waddafak.wrote:Lekker hoor.wrote:ik werd ondergepuked door een meisje die haar oogbollen 5 straten verder had laten liggen...
Ik was er zelf niet bij maar wel Heel veel bekende op de aftermovie.
wrote:Maak je samen met ons hard voor carnaval. Kom donderdag a.s. om 20.00 uur allemaal naar het oude raadhuis en steun ons in de strijd tegen de nieuwe regels die burgemeester van Oisterwijk, Hilvarenbeek en Tilburg hebben opgelegd. Iedereen is welkom. Meer informatie vindt je later vanavond op: http://www.redcarnaval2013.nl/