Pff ik had gehoopt op zon en strandliggen maar zit er niet in helaas blegh
Word dan maar flink wat nemen.wrote:Pff ik had gehoopt op zon en strandliggen maar zit er niet in helaas blegh
Word dan maar flink wat nemen.wrote:Pff ik had gehoopt op zon en strandliggen maar zit er niet in helaas blegh
Kijk uit olijfboompje, dalijk worden kwoosh & skedoeplepsoeps booswrote:Word dan maar flink wat nemen.wrote:Pff ik had gehoopt op zon en strandliggen maar zit er niet in helaas blegh
Jij snapt hetwrote:Kijk uit olijfboompje, dalijk worden kwoosh & skedoeplepsoeps booswrote:Word dan maar flink wat nemen.wrote:Pff ik had gehoopt op zon en strandliggen maar zit er niet in helaas blegh![]()
Je had het over vrouwen tot zich nemen ,toch?
Zoveel dat je denkt dat er zon is en je kan zonnebadenwrote:Word dan maar flink wat nemen.wrote:Pff ik had gehoopt op zon en strandliggen maar zit er niet in helaas blegh
Precies.wrote:Zoveel dat je denkt dat er zon is en je kan zonnebadenwrote:Word dan maar flink wat nemen.wrote:Pff ik had gehoopt op zon en strandliggen maar zit er niet in helaas blegh
wrote:lol the prophet als afsluiter![]()
![]()
wrote:Goeie tracklist bij de hardcore. Ik weet al waar ik ga afsluiten!

Komt door de hitte man ik word er helemaal gaar vanwrote:wrote:Goeie tracklist bij de hardcore. Ik weet al waar ik ga afsluiten!
Er stond ergens in dit topic (of het Wist Je Dat topic) dat de Profeet met een HC set zou afsluiten. Geen idee wat daarvan waar is, maar diezelfde bron zei dat Thera vóór The Prophet stond, en dat had hij dus goed. Dus wie weet dit ook wel.wrote:Mad Dog sloot ook eens af in sans souci, wat ging dat heerlijk zeg!
een hc nummertje met vocals: KUTHOERRR, die weet ik nogken het nummer niet..
maar awt ik ermee zeggen wil.. na thera ga ik echt geen prophet luisteren... totaal uit mn ritme dan.
of hij moet zijn set zo weten op te pompen..
misschien gaat zelfs thera ook wel een tandje minder hard om het voor hem goed uit te laten komen.. who knows.
Was uit het meeting topic:wrote: Er stond ergens in dit topic (of het Wist Je Dat topic) dat de Profeet met een HC set zou afsluiten. Geen idee wat daarvan waar is, maar diezelfde bron zei dat Thera vóór The Prophet stond, en dat had hij dus goed. Dus wie weet dit ook wel.
wrote:Volgens Thera op Wish ging The Prophet afsluiten met een hardcore set, en draaide hijzelf als één na laatste. Maar goed hij vertelde ook eerst met een grote grijns op zijn gezicht dat hij zou openen, dus hoe vertrouwbaar deze bron nou is.![]()
wrote:Gaat weer lekker hier
Area 1
12:00 - 13:30 Twilight Forces
13:30 - 14:30 Stephanie
14:30 - 15:30 The Pitcher
15:30 - 16:30 Frontliner
16:30 - 17:30 The R3bels
17:30 - 19:30 Live: Minus is More live
19:30 - 20:30 Crypsis
20:30 - 21:30 Thera
21:30 - 23:00 The Prophet
Hosted by: MC Tha Watcher